Kävin alle viikko sitten lääkärissä ja minulla todettiin hiiva. Sain sitten reseptilääkkeen siihen ja kävin hakemassa sen apteekista. Se oli yksi tabletti ja otin sen eilen. Minulla on kuukautiset myöhässä jo reilusti yli viikon joten epäilen olevani raskaana. Ajattelin tehdä huomenna raskaustestin mutta voiko se näyttää epäluotettavan tuloksen sen takia kun otin tämän hiivalääkkeen? vai eikö se vaikuta mitenkään tulokseen?
Kiitos vastauksista jo etukäteen. :)
Kiitos vastauksista jo etukäteen. :)
Vastaukset 2
Vanhimmat
En usko että hiivalääke vaikuttaa tulokseen. Jotkut hormonilääkkeet voivat vaikuttaa, mutta niistäkin vain muutamat.
terve. mites kävi tuliko plussa! itse tässä kans ihmettelin ku ei oo ollut hiivasienitulehdusta pitkään aikaan ja nyt sitten tuli sellainen. menkkojen pitäisi alkaa 1,5 viikon päästä. maha on ollut ihan omituinen...sellaista juilimista vähän väliä alamahassa. luulisin että minulla on ollut ovis jotenkin hirveen aikasessa vaiheessa kiertoa..koska tuli sellaset ovislimat vähän sen jälkeen ku oli menkat jo olleet..ihmeellistä..valkovuotoa on ollut jonkin verran..yleensä ei ole ollut tähän aikaan enään...