FREEWEBS.COM käyttäjiä??

Apuva, hermot menee!

Nii onko täällä joku jolla on kotisivu freewebs.com/jotain osoitteella... Tai jotain joku jollain Freewebs sivulla käy?

Mulla on ongelma, en pääse millekään freewebs.com -sivulle! Huomasin ongelman eilen tai toissapäivänä, ensin sivulle pääseminen oli vaan tuskallisen hidasta ja nyt ei tunnu pääsevän ollenkaan. Aina ku menen ns. "normaalisti toimivalle sivulle", aina tulee hetkeksi sellanen pikkunen tiimalasi tuohon kursorin nuolen oikealle puolelle, siinä se vilkkuu kerran tai pari kertaa ja sitten olenkin samassa sillä sivulla johon olen menossa. Ja tämä kaikki tapahtuu muutamassa sekunnissa tai nopeammin.

Mutta nyt kun meen Freewebs-sivulle, näyttää kuin ei olis edes hakemassa sitä sivua, ainoa mistä näen että jotain tapahtuu, on selainikkunassa oikeassa yläkulmassa (heti noiden pienennys- ja muiden kuvakkeiden alapuolella) liikkuu se Windows-logo että jotain se kyllä etsii... Aina tulee virheilmoitus "Palvelinta ei löydy". Viruksia en koneelta löytäny.

Mulla on siis Windows XP ja IE6.0.

Kiitos jo etukäteen jos joku vaivautuu mua auttamaan!!

Niin ja hauskaa viikonloppua... :D

15

3314

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vappaaveppi

tällä hetkellä omat sivuni toimii normaalisti.Olisiko ollut jotain ruuhkaa palvelimella tms. jumia?

• Muleki

Mulla toimii kuin unelma ja se on www.freewebs.com/mulekinpelimaa

• APUUVA, hermot menee!!!

Voihan kettu, muutaman kerran tuon edellisen viestini jälkeen olen päässy Freewebs-sivuja katselemaan (kirjautumatta sisään) ja kirjautumisen jälkeen omaani muokkaamaankin mutta nyt taas EI, EI ja EI!! MURRRH!! >:(

Juu ajattelin ensin että ruuhkaa mutta miten voi olla ruuhkaa 24/7?! HÖH. Ongelmattomia päiviä sattuu 1-2 aina välillä. Tai jos muilta koneilta pääsee ni näköjään mun koneessa jotain päin - sanonko...

Kiltit ihanat ihmiset, viitsittekö auttaa tyhmää??

Kiitos!

• Eternalfail

Tuskin se että sä et pääse millekkään freewebs sivustolle johtuu susta tai sun koneesta. Freewebs on täynnä kaikenlaista pskaa joten ei ihme jos sen palvelin on jumissa. Mä koitin täs päästä päivittämään html sivustoani nii free webs ilmottaa 404 error etc jo kolmatta päivää...
        freewebs on syvältä.

• Viski

Minulla joskus aina samanlaisia ongelmia jos selaan Internet explorerilla, mutta firefoxilla ei oo ollu.
      sivuni on muuten: http://www.freewebs.com/viski94/

• Juippi24

Oletko tarkistanut evästeet(cookies)?
      Selaimen asetuksista(tietosuoja) pitäisi löytyä jotain evästeistä. Mozillassa kun painaa Poikkeukset, ja sinne kirjottaa sen freewebs.com, niin saattaisi auttaa..

Jos ei auta, niin kokeile vaihtaa selainta:
      -Operaan
      -Mozilla Firefoxiin
      -Netscapeen
      On tietty muitakin...

Ja voit poistaa selaimen ja asentaa sen uudelleen.

• Nimimerkkini on varattu

Minäkään en pääse sinne välillä. Nyt ei toimi. Käytä Mozzillaa.

• Tulee hulluksi koneen kanssa

Juu sama juttu. Mulla kyllä ei tuu sitä sivua ei löydy juttua mutta muuten ei millään päästä freewebsiin. Ja juuri täsmälleen sinä hetkenä kun freewebsiä tartten voi pirhana. :D

• Käkääks?!

Juu! meillä oli sama ongelma. Mut ku me vaihettii Mozillalle, rupes toimiin!

• iulius

Kyse saattaa olla myös suoralinkittämisestä eli joku tulee sivuillesi painaa kopioi ja liitä. suoralinkittäminen on rikos sillä se hidastaa sivuja

• Jeah -peitto- habbo.fi

Joo mul on sie,www.freewebs.com/kone-potku tehtiin se mun kamunkaa ja sen ja sen kaverin sivu on www.freewebs.com/hk-potku mut se on kesken ,,,

• miihhkiid

Saattaa olla että netisässi on häikkää tai että sivu on poistettu.Toimiiko se muiden koneilla?

• Free websin Käyttäjä,

Olen käyttänyt jo aika kauan freewebbiä. Sama juttu kävi mulle, no mulla on vähän eri tietokone mutta on kokemusta jonki verra joo.
      En tieteskää tiiä mutta porttikielto, pysyvä netti häiriö no luultavemmin netissäsi on pientä vikaa siis luulisin. Onnea matkaan.
      ( : : )

• Usser

Freewebs on hidas palvelin... aika paska juttu. Mutta jos aikaa riittää niin kyllä sillä kunnon sivut saa

• Sivunselaaja

Jos sinulla on esim. Internet Exploler (mitensekirjoitettiinkaan), niin vaihda suosiolla esim. Mozilla Firefoxiin. Toimii sivut ihan sairaan hyvin. Jos ei ole kyse selaimesta nettiyhteydessä tai koneessa on jotain häikkää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      21
      2154
    2. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      74
      1275
    3. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      132
      938
    4. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      142
      727
    5. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      656
    6. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      642
    7. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      13
      577
    8. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      93
      575
    9. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      573
    10. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      551
    11. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      298
      546
    12. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      44
      539
    13. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    14. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      28
      498
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      36
      490
    16. Olen ajellut Dieseleillä yli 50 vuotta.

Enkä ole koskaan kaivannut sähköautoa.
      Hybridi- ja sähköautot
      122
      478
    17. Mitä tunteita

Sulla vielä on?
      Ikävä
      76
      473
    18. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      457
    19. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      444
    20. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      437
    Aihe