FREEWEBS.COM käyttäjiä??

Apuva, hermot menee!

Nii onko täällä joku jolla on kotisivu freewebs.com/jotain osoitteella... Tai jotain joku jollain Freewebs sivulla käy?

Mulla on ongelma, en pääse millekään freewebs.com -sivulle! Huomasin ongelman eilen tai toissapäivänä, ensin sivulle pääseminen oli vaan tuskallisen hidasta ja nyt ei tunnu pääsevän ollenkaan. Aina ku menen ns. "normaalisti toimivalle sivulle", aina tulee hetkeksi sellanen pikkunen tiimalasi tuohon kursorin nuolen oikealle puolelle, siinä se vilkkuu kerran tai pari kertaa ja sitten olenkin samassa sillä sivulla johon olen menossa. Ja tämä kaikki tapahtuu muutamassa sekunnissa tai nopeammin.

Mutta nyt kun meen Freewebs-sivulle, näyttää kuin ei olis edes hakemassa sitä sivua, ainoa mistä näen että jotain tapahtuu, on selainikkunassa oikeassa yläkulmassa (heti noiden pienennys- ja muiden kuvakkeiden alapuolella) liikkuu se Windows-logo että jotain se kyllä etsii... Aina tulee virheilmoitus "Palvelinta ei löydy". Viruksia en koneelta löytäny.

Mulla on siis Windows XP ja IE6.0.

Kiitos jo etukäteen jos joku vaivautuu mua auttamaan!!

Niin ja hauskaa viikonloppua... :D

15

3139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vappaaveppi

      tällä hetkellä omat sivuni toimii normaalisti.Olisiko ollut jotain ruuhkaa palvelimella tms. jumia?

      • Muleki

        Mulla toimii kuin unelma ja se on www.freewebs.com/mulekinpelimaa


    • APUUVA, hermot menee!!!

      Voihan kettu, muutaman kerran tuon edellisen viestini jälkeen olen päässy Freewebs-sivuja katselemaan (kirjautumatta sisään) ja kirjautumisen jälkeen omaani muokkaamaankin mutta nyt taas EI, EI ja EI!! MURRRH!! >:(

      Juu ajattelin ensin että ruuhkaa mutta miten voi olla ruuhkaa 24/7?! HÖH. Ongelmattomia päiviä sattuu 1-2 aina välillä. Tai jos muilta koneilta pääsee ni näköjään mun koneessa jotain päin - sanonko...

      Kiltit ihanat ihmiset, viitsittekö auttaa tyhmää??

      Kiitos!

      • Eternalfail

        Tuskin se että sä et pääse millekkään freewebs sivustolle johtuu susta tai sun koneesta. Freewebs on täynnä kaikenlaista pskaa joten ei ihme jos sen palvelin on jumissa. Mä koitin täs päästä päivittämään html sivustoani nii free webs ilmottaa 404 error etc jo kolmatta päivää...
        freewebs on syvältä.


    • Viski
    • Juippi24

      Oletko tarkistanut evästeet(cookies)?
      Selaimen asetuksista(tietosuoja) pitäisi löytyä jotain evästeistä. Mozillassa kun painaa Poikkeukset, ja sinne kirjottaa sen freewebs.com, niin saattaisi auttaa..

      Jos ei auta, niin kokeile vaihtaa selainta:
      -Operaan
      -Mozilla Firefoxiin
      -Netscapeen
      On tietty muitakin...

      Ja voit poistaa selaimen ja asentaa sen uudelleen.

      • Nimimerkkini on varattu

        Minäkään en pääse sinne välillä. Nyt ei toimi. Käytä Mozzillaa.


    • Tulee hulluksi koneen kanssa

      Juu sama juttu. Mulla kyllä ei tuu sitä sivua ei löydy juttua mutta muuten ei millään päästä freewebsiin. Ja juuri täsmälleen sinä hetkenä kun freewebsiä tartten voi pirhana. :D

      • Käkääks?!

        Juu! meillä oli sama ongelma. Mut ku me vaihettii Mozillalle, rupes toimiin!


    • iulius

      Kyse saattaa olla myös suoralinkittämisestä eli joku tulee sivuillesi painaa kopioi ja liitä. suoralinkittäminen on rikos sillä se hidastaa sivuja

    • Jeah -peitto- habbo.fi

      Joo mul on sie,www.freewebs.com/kone-potku tehtiin se mun kamunkaa ja sen ja sen kaverin sivu on www.freewebs.com/hk-potku mut se on kesken ,,,

    • miihhkiid

      Saattaa olla että netisässi on häikkää tai että sivu on poistettu.Toimiiko se muiden koneilla?

    • Free websin Käyttäjä,

      Olen käyttänyt jo aika kauan freewebbiä. Sama juttu kävi mulle, no mulla on vähän eri tietokone mutta on kokemusta jonki verra joo.
      En tieteskää tiiä mutta porttikielto, pysyvä netti häiriö no luultavemmin netissäsi on pientä vikaa siis luulisin. Onnea matkaan.
      ( : : )

    • Usser

      Freewebs on hidas palvelin... aika paska juttu. Mutta jos aikaa riittää niin kyllä sillä kunnon sivut saa

    • Sivunselaaja

      Jos sinulla on esim. Internet Exploler (mitensekirjoitettiinkaan), niin vaihda suosiolla esim. Mozilla Firefoxiin. Toimii sivut ihan sairaan hyvin. Jos ei ole kyse selaimesta nettiyhteydessä tai koneessa on jotain häikkää..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe