Airbag valo siis vilkkuu. Saako autoa leimaan jos se valo vilkkuu? Millä se sammutetaan kotikonstein? 626 glx 2.0 vm.1999.
airbagvalo
7
4520
Vastaukset
- yleinen vika
Ei mene katsastuksessa läpi. Tarkista tai tarkistuta johtojen liitokset (istumen alla). Yleensä vika löytyy sieltä ja on helppo ja halpa korjata.
- kelvenne
Luulempa,että siellä on vain viallinen johtoliitos,aivan kuin edellinen kaveri kirjoitti.
Minulla oli kahdessa ranskalaisessa sama juttu.
Ne johdot on yhdistetty aivan tavallisilla abiko
liittimillä,ja kun niille tulee ikää,ne löystyvät,ja tulee tuo kuvaamasi juttu.
Tai ei siinä ikäkään välttämättä ole syyllinen
tärinä,huono liitos jne,jne.
Huollossa tinattiin ne liittimet,ja vika poistui,ei siinä sen kummempaa.
Kysymykseesi mennäkseni!et saa leimaa,ennenkuin
olet korjannut tuon vian,jonka uskon selviävän
tuolla edellä mainitulla jutulla.
Hyvää päivänjatkoa. - jmpr
Todennäköisesti vika ei ole liittimissä vaan apukuskin penkin painotunnistin on sökö. Istuintyyny pitää vaihtaa, maksaa n. 500 Eur työt.
Tämä on yleinen vika 626:ssa.- jmn
näin juuri todennäköisesti on. Voihan ne liittimet ym. tarkastaa, mutta juuri tuossa
vuosimallissa niitä penkkejä on jouduttu
vaihtamaan, itse asiassa ajan mittaan lähes kaikkiin!
- MazMek
Näet lukea merkkivalosta vikakoodin. Neljä pitkää ja seitsämän tai kahdeksan lyhyttä (47 tai 48) tarkoittavat istuintunnistimen vikaa, joka korjaantuu vaihtamalla tunnistin. Nykyään maksaa hieman yli 400 euroa työt.
- sama homma edessä
mistäs tuon anturin/uuden penkin saa tuolla 400€:lla
- matukka
mitäs jos valaa palaa jatkuvasti, ei vilku 2009 mazda 6
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904