Tämä maatalousalan keskustelupalsta on joutunut kepulaisen sensuurin kohteeksi, vain kepua ylistävät ja muita puolueita halveeraavat kirjoitukset ovat sallittuja.
Palstalta on suljettu pois kaikki "toisinajattelijat", vain kepulainen "totuus" on sallittu:
http://www.agronet.fi/cgi-bin/dcforum/Agronet_keskustelukanava.cgi?az=list&forum=DCForumID1&conf=DCConfID1
Käykää lukemassa
7
1169
Vastaukset
- tänne
pysy omiesi joukossa
- Heh heh
Kukaan ei voi sietää kokkari Ratamoa. Valehtelee joka tilanteessa.
Jos kirjoitat 1000 viestiä aiheesta "kepu pettää aina" ja "MTK on perseestä",saatat joutua hyllytetyksi miltä tahansa keskustelupalstalta.
- vaatii kepu
Olin eilen eräässä vaalitilaisuudessa jossa puhujina oli kepun Mikko
Alkio ja Matti Viialainen vas.
Ulkopuolisia kuuntelijoita paikalla oli peräti kaksi.
Puhe tuli myös metsän kiinteistöverosta. Viialainen sanoi suoraan,
että sitä on syytä harkitä, ja eilen Metsäteollisuuden Brunila oli
vaatinut kotimaisen puukaupan vauhdittamista metsän kiinteistöverolla.
Alkio sanoi, että keskustassa asiasta on keskusteltu. Hänkään ei
tyrmännyt veroa.
Veikkaan että kiinteistövero tulee tulemaan ensi hallituskaudella
ohjelmaan ja jos kepu ei ole hallituksessa, niin alkaa hirveä
"perälauta vuotaa" valitus, vaikka itse siunaavatkin hankkeen.
Kepu pettää, ihan aina.- "kepu vaatii"
Kiinteistöveroa metälle ei voi tulla. Se olis petos ja pahin sosialisointi mitä tässä maassa olisi koskaan suoritettu.
Lauseesi "Kepu pettää, ihan aina" olkoon muilla palstoilla kuin täällä toistettuna ihan aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205726Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222889Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552626- 262429
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1351028
- 901012
- 9933