Mahtava Stella Polaris, piristi meidän illan! Mikä esitys.
Improvisoitu näytelmä ja nauraa sai niin että vatsaan sattui :)
Suosittelen kaikille!!
Kiitos Stella Polaris
3
795
Vastaukset 3
- Helmeri77
Terve!
Kyllä, olen samaa mieltä kyseisestä teatterista, nauraa saa aina niin että vatsaan sattuu!
Jopa näin mies-puolisena olen löytänyt teatterin jota voi käydä katsomassa ihan vapaaehtoisesti vaimonsa kanssa, ilman että nukahtaa kesken esityksen.
Ammattitaito esiintyjillä on huippuluokkaa! Kiitos Stellalle arvaamattomista/hauskoista esityksistä.
Hemppa - weeren
Stella Polaris on tuttu niitten tv-produktioista. Kait täytyisi vihdoin käydä katsomassa paikan päällä.
Viimeksi kävin Kansallis-teatterissa katsomassa Ionescon: Tuolit ja Oppitunti.
Kaikki (lievästikin)absurdiin vivahtava on mannaa. - NtiK
esitys myös ylä-asteikäisille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1072227- 103896
- 66843
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21766Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561