Terveelliset

päihteet

Mitka päihteistä olisivat suht terveellisiä, sekä iloa tuovia. Olen tutkinut tätä pitkään ja päätynyt vasta punaviiniin, kannabis kukkaan sekä kava kavaan. Osaisiko kukaan antaa vihjeitä useammista

18

4350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lokitekki

      Yrteistä tulee mainitsemiesi lisäksi mieleen ainakin kratom ja damiana. Tosin kumpaakan en ole kokeillut.

      PS. Mielestäni iloa sellaisenaan tuottavat vain serotoniinin tuotantoon vaikuttavat päihteet, kuten ekstaasi. Tietysti minkä tahansa päihteen kanssa esimerkiksi seura voi tuottaa iloa, mutta se on eri asia.

      • kokeiltu on

        Damiaanaa oonkin käyttäny unilääkkeeksi, rauhoittavaksi ja päiväunille, muttei siitä oikein kiksejä lähde. Ekstaasi taas on perkeleen haitallista päälle.


    • fyysisesti vaarattomia.

      DMT, LSD, psilosybiini, salvinoriini A... Nämä ovat ainakin yhtä haitattomia(jollei haitattomampiakin), kuin nuo sinun mainitsemasi.
      Itse olen sienien ansiosta alkanut pelaamaan kehollani "peliä", jossa tarkoitus saada terve keho. ts. pitämään huolen kunnostani, niin henkisestä kuin fyysisestä.

      • ei kiinnosta

        Mielummin jotain smoothimpaa


    • päihteet

      Suosittelen sinulle perinteikästä koskenkorva-juomaa. Koen sen terveelliseksi ja iloa tuottavaksi yrttijuomaksi.

      Pidä kuitenkin käyttömäärät kohtuullisina. Koskenkorva niinkuin kaikki muutkin päihteet ovat ylenmäärin nautittuina haitallisia jopa epäterveellisiä.

      • Punkkua kehiin

        Väkevät viinat rasittaa vatsaa ja niistä tulee muutenkin huonompi humala kuin esim punaviinistä, josta saa vielä plussana antioksidantteja ja sydäntä auttavia yhdisteitä.


      • bisseä saunaan
        Punkkua kehiin kirjoitti:

        Väkevät viinat rasittaa vatsaa ja niistä tulee muutenkin huonompi humala kuin esim punaviinistä, josta saa vielä plussana antioksidantteja ja sydäntä auttavia yhdisteitä.

        jos juo muuta kuin sauna kaljat 2-3 pulloa niin punkku on se paras,ei kuseta niinkuin kalja eikä saa semmoista "ärrä"känniä aikaan kuin kirkkaat.

        sen punkun kanssa on kyllä kiva myös pössytellä se on sitä kivaa sekakäyttöä.
        siihen vielä sekaan hyviä syötäviä ja mukavaa seuraa niin iloisempaa illan viettoa olekkaan.


    • yrtti x

      kava kava on? Miten vaikuttaa?

      • Onnellisten saaret

        Puoli maapalloa, etelämeren saaret käyttävät alkoholin sijasta kava kavaa. Kava juoma saadaan pippurin sukuisen kasvin piper methysticumin tai sen lähisukulaistan juuresta jauhamalla, kädenlämpöiseen veteen sekoittamalla ja siivilöimällä. Kava on rauhoittava joka poistaa ahdistuksen ja tekee sosiliaaliseksi, todella miellyttävä juoma, tosin kun on juonut sitä koko illan, niin lihakset ovat aivan rennot ja on vaikea liikkua.


      • huumelistalle
        Onnellisten saaret kirjoitti:

        Puoli maapalloa, etelämeren saaret käyttävät alkoholin sijasta kava kavaa. Kava juoma saadaan pippurin sukuisen kasvin piper methysticumin tai sen lähisukulaistan juuresta jauhamalla, kädenlämpöiseen veteen sekoittamalla ja siivilöimällä. Kava on rauhoittava joka poistaa ahdistuksen ja tekee sosiliaaliseksi, todella miellyttävä juoma, tosin kun on juonut sitä koko illan, niin lihakset ovat aivan rennot ja on vaikea liikkua.

        jos ei niin äkkiä kaikki alkoholin puolustajat sitä vaatimaan, ettei alkoholin asema tule uhatuksi.
        Kava KAVA äkkiä luokiteltava vaaralliseksi huumeeksi, koska se on meille tuntematon aine.

        Kukkahattutädit lukekaa tämä varoitus heti hommiin.

        No asiaankin onko sen pitkäaikaisen käytön haittoja tutkittu.
        Kiinnostaisi vaika kokeilla tai tuoda maahan sitä jos ei ole luokiteltu huumeeksi vielä.


      • Mari Huana
        huumelistalle kirjoitti:

        jos ei niin äkkiä kaikki alkoholin puolustajat sitä vaatimaan, ettei alkoholin asema tule uhatuksi.
        Kava KAVA äkkiä luokiteltava vaaralliseksi huumeeksi, koska se on meille tuntematon aine.

        Kukkahattutädit lukekaa tämä varoitus heti hommiin.

        No asiaankin onko sen pitkäaikaisen käytön haittoja tutkittu.
        Kiinnostaisi vaika kokeilla tai tuoda maahan sitä jos ei ole luokiteltu huumeeksi vielä.

        viljelemään kava kavaa. Kun ei ole vielä huumelistalla niin ei voi olla kiellettyä.


      • pepper81
        huumelistalle kirjoitti:

        jos ei niin äkkiä kaikki alkoholin puolustajat sitä vaatimaan, ettei alkoholin asema tule uhatuksi.
        Kava KAVA äkkiä luokiteltava vaaralliseksi huumeeksi, koska se on meille tuntematon aine.

        Kukkahattutädit lukekaa tämä varoitus heti hommiin.

        No asiaankin onko sen pitkäaikaisen käytön haittoja tutkittu.
        Kiinnostaisi vaika kokeilla tai tuoda maahan sitä jos ei ole luokiteltu huumeeksi vielä.

        Joo toi on hurjaa tää Suomen päihdepolitiikka. Kasveja, joita ei tunneta eikä viitsitä edes tutkia pidetään automaattisesti erittäin vaarallisina, koska ne ovat jossain maissa päihde käytössä.

        Kava kava on lääkeainelistalla. Sen maahantuominen on kiellettyä siis. Kaverini tilasi netistä ja jäi tullin haaviin kava.

        Jännä toi lääkkeeksi luokittelu Suomessa. Kavaa taikka sen vaikuttavia aineita ei edes käytetä Suomessa missään lääkkeessä. Mielestäni väärin, kun lääkelaitos käytännössä patentoi kasvitkin omaisuudekseen.

        Syy miksi Kava juuri on Suomessa ja varmaan monissa muissa Euroopan maissa kiellettyä on se, että Saksassa joku tyyppi oli saanut vakavan maksavaurion käytettyään kavaa päivittäin runsaasti. Alkoholihan ei tee samaa??


      • vitun nimimerkki
        pepper81 kirjoitti:

        Joo toi on hurjaa tää Suomen päihdepolitiikka. Kasveja, joita ei tunneta eikä viitsitä edes tutkia pidetään automaattisesti erittäin vaarallisina, koska ne ovat jossain maissa päihde käytössä.

        Kava kava on lääkeainelistalla. Sen maahantuominen on kiellettyä siis. Kaverini tilasi netistä ja jäi tullin haaviin kava.

        Jännä toi lääkkeeksi luokittelu Suomessa. Kavaa taikka sen vaikuttavia aineita ei edes käytetä Suomessa missään lääkkeessä. Mielestäni väärin, kun lääkelaitos käytännössä patentoi kasvitkin omaisuudekseen.

        Syy miksi Kava juuri on Suomessa ja varmaan monissa muissa Euroopan maissa kiellettyä on se, että Saksassa joku tyyppi oli saanut vakavan maksavaurion käytettyään kavaa päivittäin runsaasti. Alkoholihan ei tee samaa??

        Niin ja maksatoksisia ainesosia on havaittu (myös maksa-arvojen nousua) lähinnä kava-kasvin lehtiä ja kuoria sisältävissä tuotteissa, mutta kavajuuresta ei synny ongelmia (huom. kavasta tuhansien vuosien kokemus monissa kulttuureissa).

        Kava olisi tod.näk parempi unilääkekin kuin markkinoilla olevat tämänhetkiset lääkkeet. Joten intressejäkin löytyy sen laittomana pitämiseen.

        Harmillista on tämä touhu. Aine on kyllä huomattavasti alkoholia vaarattomampaa.


      • Kavakava
        vitun nimimerkki kirjoitti:

        Niin ja maksatoksisia ainesosia on havaittu (myös maksa-arvojen nousua) lähinnä kava-kasvin lehtiä ja kuoria sisältävissä tuotteissa, mutta kavajuuresta ei synny ongelmia (huom. kavasta tuhansien vuosien kokemus monissa kulttuureissa).

        Kava olisi tod.näk parempi unilääkekin kuin markkinoilla olevat tämänhetkiset lääkkeet. Joten intressejäkin löytyy sen laittomana pitämiseen.

        Harmillista on tämä touhu. Aine on kyllä huomattavasti alkoholia vaarattomampaa.

        Itse aion yrittää tilata jenkeistä kavakava.. yksi tuttu onnistunut tilauksessa ilman mitään ongelmia! Tässä linkki kiinnostuneille (toimittaa siis myös suomeen.. mitään ns. kolmiolääkkeitä ei kannata edes yrittää tilata, ei nimittäin tule läpi. Kavakava siinä rajalla.. riippuu tulliviranomaisesta) https://www.wholehealth.com/index.cfm?fuseaction=category.display&Category_ID=186&CFID=6053014&CFTOKEN=69011582


      • Kokemuksesta!!
        Kavakava kirjoitti:

        Itse aion yrittää tilata jenkeistä kavakava.. yksi tuttu onnistunut tilauksessa ilman mitään ongelmia! Tässä linkki kiinnostuneille (toimittaa siis myös suomeen.. mitään ns. kolmiolääkkeitä ei kannata edes yrittää tilata, ei nimittäin tule läpi. Kavakava siinä rajalla.. riippuu tulliviranomaisesta) https://www.wholehealth.com/index.cfm?fuseaction=category.display&Category_ID=186&CFID=6053014&CFTOKEN=69011582

        Juon tässä juuri Kava-teetä, jota tilasin yhdysvalloista vähän aikaa sitten. Jos kavaa on aineessa vähän, sitä saa tuoda maahan - tällaisen käsityksen olen itse saanut. Ja vaikka kava onkin tässä muitten aineitten siivellä, tämä rauhoittaa silti mukavasti.


      • jay87
        Kokemuksesta!! kirjoitti:

        Juon tässä juuri Kava-teetä, jota tilasin yhdysvalloista vähän aikaa sitten. Jos kavaa on aineessa vähän, sitä saa tuoda maahan - tällaisen käsityksen olen itse saanut. Ja vaikka kava onkin tässä muitten aineitten siivellä, tämä rauhoittaa silti mukavasti.

        Olen itse tilaillut myös Yhdysvalloista tuota kavaa (Fiji instant kava) ja kyllä on aivan mahtavaa tavaraa. Sopivaa vaihtelua alkoholille. Tapahtuu lievää kielen ja ikenien puutumista, rauhoittaa lihaksistoa ja mieltä. Unikin tulee paljon paremmin silmään. Mitä tyhjempi vatsa sen paremmin kolahtaa.


    • tyIsis

      Syntymähumala, luojan luomana, on ainoa terveellinen.

    • Anonyymi

      Alfa pvp on suht terveellistä. Alentaa kolesterolia ja toimii hyvänä ennaltaehkäisynä mm kannabispsykooseja vastaan.
      Kun ottaa muutaman kuukauden annoksina ni pitäs tulla parhaat vaikutukset esille.
      Idiootti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe