Noita-Naiselle!

sivustakatselija

Olen tässä nyt pitemmän aikaa seuraillut kirjoituksiasi, Noita-Nainen. Ei millään pahalla (oikeasti), mutta tuntuu, että ei kukaan ihminen voi kokea noin paljon yliluonnollisia asioita. En kiistä sitä, etteikö yliluonnollista olisi olemassa, olen itsekin nähnyt asian, jota ei voi millään luonnollisella selittää. Kuten myös äitini ja mummuni ovat nähneet samantapaisia asioita. En kiistä siis henkimaailman olemassaoloa. Mutta en myöskään usko, että ne ottaisivat yhteyttä KOKO AJAN.

Oletko miettinyt mahdollisuutta, että kaiken takana on jokin psyykkinen sairaus? Skitsofrenia? Psykoosi? Eikö olisi hyvä käydä tutkituttamassa itsensä? Sillä on huolestuttavaa, että kuulee ja näkee koko ajan jotain. Niinkuin yhdessä viestissä oli linkitetty video, jossa vain leijui pölyhiukkasia, (ja ne todella olivat niitä!), niin Sinä oli kirjoittanut jotain orbeista, jne. Jos minäkin alkaisin kaikkia asioita miettimään yliluonnollisena ja etsimään joka valokuvasta jotain henkiä, niin tulisin hulluksi.

Jos sinulla e ole ns. päässä mitään vikaa, niin oletko ajatellut, että haluaisit niin kiihkeästi nähdä ja kokea yliluonnollisia asioita, että mielikuvituksesi tuottaa nuo ilmiöt? Etsit joka paikasta jotain yliluonnollista, ja jos joku risahdus kuuluu, niin kuvittelet sen olevan yliluonnollista, koska olet uskotellut itsellesi niin?

Yksi mahdollisuus voi olla myöskin se (joka on tullut usein mieleeni kun olen kirjoituksiasi lukenut), että olet pelkkä feikki, joka täällä käy kirjoittelemassa, jostain kumman syystä.

Tai sitten yksinkertaisesti kuvittelet nämä äänet ja kokemukset. Serkkuni oli kuvitellut lasten laulavan hänen takaraivossaan ja oli juossut omassa takapuolessaan kiinni olevaa häntää, jne. Diagnoosina oli psykoosi.

En halua tällä loukata sinua Noita-Nainen, mutta mieleeni väkisinkin tulee mieleen näitä asioita, koska olen mielenterveysongelmista ja niiden oireita hyvin perillä.

Anteeksi jos kirjoitukseni loukkasi, se ei ollut tarkoitus.

17

1754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noita-Nainen.

      "Serkkuni oli kuvitellut lasten laulavan hänen takaraivossaan ja oli juossut omassa takapuolessaan kiinni olevaa häntää, jne. Diagnoosina oli psykoosi."

      Huolestuisin minakin, jos "juoksisin omassa takapuolessani olevaa hantaa" kiinni...!;) (LOL!)

      Saattaisin myos huolestua, jos olohuoneeseen ilmestyisi jattikokoinen koppakuoriainen. (Kuulemma eras skitsofreenikko on nahnyt tuollaisen - luin webista.)

      Juuh, "kiitos" huolenpidosta, mutta mina ja henkimaailma taidetaan nyt olla sita mielta, etta SINULLA "viiraa", koska et nae nokkaasi pitemmalle ja karsit tietynlaisesta ahdasmielisyydesta.

    • Noita-Nainen.

      Ainiin, ja miksi mielestasi on omituista, jos henget "ottavat yhteytta KOKO AJAN"...? (Hairitseeko tama asia sinua jotenkin...?)

      Ettei olisi pienta kateutta...?

      Fakta on se, etta loysin jo jokin aika sitten saman TAAJUUDEN (ja olen ilmeisesti itse siirtynyt sinne osittain), jossa henkimaailman ilmiot "viihtyvat".

      Meilla on todellakin paivittainen kontakti, jos niin haluamme.

      • alkuperäinen kirjoittaja

        en todellakaan ole kateellinen sinulle. Miksi olisin? Skitsofreenikot ja psykoottiset näkevät kaikki eri asioita. Ei voi määritellä että skitsofreenit näkevät jättiläiskokoisia koppakuoriaisia, vaan voi esimerkiksi juuri kuulla pieniä ääniä pään sisältä. Jos kerran näet niitä henkiä, niin mikset ota kuvaa? Et ole missään kirjoituksessasi onnistunut ketään vakuuttamaan "kyvyistäsi". Antaisit jotain konkreettisia todisteita. Jonkun ihmisen mielestä kirjoituksesi ovat hullun puhetta, minä kuitenkin uskon, että jotain yliluonnollista ehkä koetkin, mutta se on jo sairasta, että niitä kokee jatkuvasti ja siinä silloin voisi olla jotain vähän muutakin kyseessä.

        Missä ovat muut kaltaisesi ihmiset? Varmasti suurin osa ihmisistä on kokenut jotai omituista, mutta SINÄ olet ainoa, joka niitä kokemuksiaan käy toitottamassa joka päivä! Miksen ole koskaan törmännyt keneenkään samanlaiseen?

        Taidat oikein pitää itseäsi jonain henkimaailman valittuna? :D Kirjoitukseni oli ihan asiallista pohdintaa (ja kuten sanoin, ei tarvitse tykätä pahaa), niin miksi sinä heti nousit puolustamaan itseäsi? Kyllä kokemuksiaan saa puolustela, mutta oikein aloit puhumaan minun kateellisuudestani sinua kohtaan. Usko pois, minulla ei ole mitään halua kuulla ääniä päässäni 24/7! :D


      • tuskin edes uskoit
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        en todellakaan ole kateellinen sinulle. Miksi olisin? Skitsofreenikot ja psykoottiset näkevät kaikki eri asioita. Ei voi määritellä että skitsofreenit näkevät jättiläiskokoisia koppakuoriaisia, vaan voi esimerkiksi juuri kuulla pieniä ääniä pään sisältä. Jos kerran näet niitä henkiä, niin mikset ota kuvaa? Et ole missään kirjoituksessasi onnistunut ketään vakuuttamaan "kyvyistäsi". Antaisit jotain konkreettisia todisteita. Jonkun ihmisen mielestä kirjoituksesi ovat hullun puhetta, minä kuitenkin uskon, että jotain yliluonnollista ehkä koetkin, mutta se on jo sairasta, että niitä kokee jatkuvasti ja siinä silloin voisi olla jotain vähän muutakin kyseessä.

        Missä ovat muut kaltaisesi ihmiset? Varmasti suurin osa ihmisistä on kokenut jotai omituista, mutta SINÄ olet ainoa, joka niitä kokemuksiaan käy toitottamassa joka päivä! Miksen ole koskaan törmännyt keneenkään samanlaiseen?

        Taidat oikein pitää itseäsi jonain henkimaailman valittuna? :D Kirjoitukseni oli ihan asiallista pohdintaa (ja kuten sanoin, ei tarvitse tykätä pahaa), niin miksi sinä heti nousit puolustamaan itseäsi? Kyllä kokemuksiaan saa puolustela, mutta oikein aloit puhumaan minun kateellisuudestani sinua kohtaan. Usko pois, minulla ei ole mitään halua kuulla ääniä päässäni 24/7! :D

        täällä aiemmin ollutta `Noita naisen` ottamaa kuvaa jossa koira siirtyy henkimaailmaan tms. Miten voit väittää, että on olemassa raja, että kukaan ei voi esimerkiksi joka viikko kokea henkimaailman asioita.

        Mitä valokuviin tulee. Ne eivät todista tuskin sinulle mitään, vaikka olisivatkin aitoja, koska sinunlaisesi väittää niissä näkyvää aavetta heijastuksiksi, oli kuva kuinka selvä tahansa ja aito, se tuskin kelpaa sinulle todisteeksi, kun aina voi vedota vaikka linssin likaisuuteen, heijastuksiin ja niin edelleen.


      • alkuperäinen kirjoittaja
        tuskin edes uskoit kirjoitti:

        täällä aiemmin ollutta `Noita naisen` ottamaa kuvaa jossa koira siirtyy henkimaailmaan tms. Miten voit väittää, että on olemassa raja, että kukaan ei voi esimerkiksi joka viikko kokea henkimaailman asioita.

        Mitä valokuviin tulee. Ne eivät todista tuskin sinulle mitään, vaikka olisivatkin aitoja, koska sinunlaisesi väittää niissä näkyvää aavetta heijastuksiksi, oli kuva kuinka selvä tahansa ja aito, se tuskin kelpaa sinulle todisteeksi, kun aina voi vedota vaikka linssin likaisuuteen, heijastuksiin ja niin edelleen.

        kuvan, jossa koira siirtyi henkimaailmaan. Minusta siinä ei ollut mitään yliluonnollista. Eikö muka olisi mahdollista että se olisi heijastus? Te jotka uskotte niin kaikkeen yliluonnolliseen, ette anna edes mahdollisuutta ihan järjellä selittämiseen.

        Eikä kyse ole siitä etten usko esimerkiksi kuvaa jossaon jotain yliluonnollista. Harvoin niitä vain näkee. Suurin osa on muokattuja. Yhden ainoan kuvan olen eläissäni nähnyt. Se on hautajaisista, jossa selvästi näkyy orb arkun yläpuolella. Ettekö tajua kuinka helppoa kuvia on muokata?


      • Noita-Nainen.
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        en todellakaan ole kateellinen sinulle. Miksi olisin? Skitsofreenikot ja psykoottiset näkevät kaikki eri asioita. Ei voi määritellä että skitsofreenit näkevät jättiläiskokoisia koppakuoriaisia, vaan voi esimerkiksi juuri kuulla pieniä ääniä pään sisältä. Jos kerran näet niitä henkiä, niin mikset ota kuvaa? Et ole missään kirjoituksessasi onnistunut ketään vakuuttamaan "kyvyistäsi". Antaisit jotain konkreettisia todisteita. Jonkun ihmisen mielestä kirjoituksesi ovat hullun puhetta, minä kuitenkin uskon, että jotain yliluonnollista ehkä koetkin, mutta se on jo sairasta, että niitä kokee jatkuvasti ja siinä silloin voisi olla jotain vähän muutakin kyseessä.

        Missä ovat muut kaltaisesi ihmiset? Varmasti suurin osa ihmisistä on kokenut jotai omituista, mutta SINÄ olet ainoa, joka niitä kokemuksiaan käy toitottamassa joka päivä! Miksen ole koskaan törmännyt keneenkään samanlaiseen?

        Taidat oikein pitää itseäsi jonain henkimaailman valittuna? :D Kirjoitukseni oli ihan asiallista pohdintaa (ja kuten sanoin, ei tarvitse tykätä pahaa), niin miksi sinä heti nousit puolustamaan itseäsi? Kyllä kokemuksiaan saa puolustela, mutta oikein aloit puhumaan minun kateellisuudestani sinua kohtaan. Usko pois, minulla ei ole mitään halua kuulla ääniä päässäni 24/7! :D

        "Jos kerran näet niitä henkiä, niin mikset ota kuvaa? Et ole missään kirjoituksessasi onnistunut ketään vakuuttamaan "kyvyistäsi". Antaisit jotain konkreettisia todisteita."

        Olen ottanut PALJONKIN kuvia hengista. (Foto "haamukoirasta" loytyy webistakin.)

        Mutta kuvitteletko tosiaan, etta minun suurinpiirtein elamantehtavani on "VAKUUTTAA SKEPTIKOITA"?!?

        Ehei...en ole mikaan "paatoiminen skeptikkojen vakuuttelija".

        "Missä ovat muut kaltaisesi ihmiset?"

        Tunnen PALJONKIN ihmisia, joilla on "erikoislaatuisia kykyja". Eras ystavani on taydellinen unien tulkitsija ja lukee korteista myoskin erittain vakuuttavasti. Lisaksi han kykenee ennaltatietamaan erilaisia tapahtumia, esim. onnettomuuksia.

        Et kai muuten kuvittele, etta kaikki henkimaailmasta kiinnostuneet/kykyja omaavat roikkuisivat VAIN TALLA palstalla..?!?

        "Taidat oikein pitää itseäsi jonain henkimaailman valittuna?"

        Taidan tosiaan ollakin.

        (Enka pyyda anteeksi, jos tama nyt jotenkina arsytti sinua.)


      • Noita-Nainen.
        tuskin edes uskoit kirjoitti:

        täällä aiemmin ollutta `Noita naisen` ottamaa kuvaa jossa koira siirtyy henkimaailmaan tms. Miten voit väittää, että on olemassa raja, että kukaan ei voi esimerkiksi joka viikko kokea henkimaailman asioita.

        Mitä valokuviin tulee. Ne eivät todista tuskin sinulle mitään, vaikka olisivatkin aitoja, koska sinunlaisesi väittää niissä näkyvää aavetta heijastuksiksi, oli kuva kuinka selvä tahansa ja aito, se tuskin kelpaa sinulle todisteeksi, kun aina voi vedota vaikka linssin likaisuuteen, heijastuksiin ja niin edelleen.

        Juuri niin...jos "innostun" laittamaan tanne valokuvia, saan "riemastuneen" lauman skeptikkoja kumoilemaan/viisastelemaan/"jarkeilemaan" joka kuvan kohdalle.

        Kaikissa on heidan mielestaan sitten tosiaan jonkin sortin "heijastus", jota hehkutellaan koko "loppuvuosi"...! (Etta "KYLLA ME SKEPTIKOT tiedamme...jne...)


      • Sanji1
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Juuri niin...jos "innostun" laittamaan tanne valokuvia, saan "riemastuneen" lauman skeptikkoja kumoilemaan/viisastelemaan/"jarkeilemaan" joka kuvan kohdalle.

        Kaikissa on heidan mielestaan sitten tosiaan jonkin sortin "heijastus", jota hehkutellaan koko "loppuvuosi"...! (Etta "KYLLA ME SKEPTIKOT tiedamme...jne...)

        En ole käynyt täällä vähään aikaan, on kuva vielä nähtävissä jossain?


      • Noita-Nainen ettei
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Juuri niin...jos "innostun" laittamaan tanne valokuvia, saan "riemastuneen" lauman skeptikkoja kumoilemaan/viisastelemaan/"jarkeilemaan" joka kuvan kohdalle.

        Kaikissa on heidan mielestaan sitten tosiaan jonkin sortin "heijastus", jota hehkutellaan koko "loppuvuosi"...! (Etta "KYLLA ME SKEPTIKOT tiedamme...jne...)

        se sinunkaan totuus ole välttämättä se oikea totuus! Skeptikkokin nääs voi hyvinkin olla oikeassa vaikka sinä vänkäätkin jotain ihan muuta! Ehkä sinä todellakin itse uskot olevasi jotenkin speciaali/muita parempi kenties ja "henkimaailman valittu" mutta meillä muilla on syystäkin hiukan hankalaa niellä moista! Kannattaisi tutkituttaa se pää ensin ja jos terveen paperit irtoaa niin katsotaan sitten uudemman kerran! Voi olla että valkotakkisetkin olisivat kiinnostuneita näistä sinun "havainnoistasi"


      • Witch-Man

        Taidatte olla Kateellisia Noita-Naiselle. Ottakaa itse yhteys henkiin, ja lopettakaa tuollainen kateus. Henget ottavat yhteytta vain harvoille ja valituille. Olettekos kateellisia kun Noita-Nainen kuuluu siihen ryhmaan johon henget antavat yhteyden.


      • cvbxcvbxcvb
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Juuri niin...jos "innostun" laittamaan tanne valokuvia, saan "riemastuneen" lauman skeptikkoja kumoilemaan/viisastelemaan/"jarkeilemaan" joka kuvan kohdalle.

        Kaikissa on heidan mielestaan sitten tosiaan jonkin sortin "heijastus", jota hehkutellaan koko "loppuvuosi"...! (Etta "KYLLA ME SKEPTIKOT tiedamme...jne...)

        sinun mielestä joka vitun pölypallo on kummitus. Tai sitte tämä "koira siirtyy henkimaailmaan"-kuva :::DDDDD ei herranjumala, aivan selkiä heijastus. Ja minkä vitun takia laitat niitä kuvia, jos et kestä kritiikkiä?


      • Anonyymi
        cvbxcvbxcvb kirjoitti:

        sinun mielestä joka vitun pölypallo on kummitus. Tai sitte tämä "koira siirtyy henkimaailmaan"-kuva :::DDDDD ei herranjumala, aivan selkiä heijastus. Ja minkä vitun takia laitat niitä kuvia, jos et kestä kritiikkiä?

        en käytä oikeeta nimeäni.olen täs vain.venus.tulee mun planeetan mukaan.mulla,on kaksi henkiopasta.kumpikin lähisukulaisia,jotka kuollu vuosia sitten.toinen oli mulle äärimmäisen rakas.tai kumpikin.musta on tyhmää alkaa haukkumaan psykopaatiksi,tai sekopääksi.jos sattuu näkemään henkiä.sanotaankin,että herkät ihmiset ovat alttiimpia saamaan yhteyden henkiin.mulla ei oo päässä vikaa.mut tämä toinen rakas henkiopas,oli vuosia sitten eräs yö luonani sanotaan vaik kylässä. tunsin horroksesta sellaisen eka viileän ilmavirran poskellani
        vierailullani jonka jälkeen lämpimän.tunsin kuin patja reiteni vieressä tuntui hiukan painuvan.hiljainen kuikaus tuntui sanovan. venus kulta nyt ei ole kipuja enää. ja tämä samainennhenkilö oli aikaisemmin joku vuosi kirjoittanut valokuvansa taakse.että kun minä täältä maanpäältä joskus poistun,niin enkelinä minä sinua suojelen ja vartioin.tuon kuvan löysin vasta kauan sen vierailun jälkeen.toinen tapaus oli kansakoulun tais olla tokaluokka.meil oli ope jota sanon täs vaikka iida.se oli sellainen,et otti vuoronperään oppilaist jonkun hampaisiin.se oli sit mun vuoro sinä päivänä.koulu oli vanha v.38 rakennettu.siel oli sellaset vanhat lamput tankojen varassa ja pyöreä lasikupu siinä päässä ja siel sit se ite lamppu.se ope seisoi sen alla ja nalkutti mulle jostain. mä aloin tuijoltamaan sen lampun kiinnitys kohtaa katosta. ajattelin,että tipu,tipu.maikka kysy,että mitä sinä sitä lamppua tuijotat.otti askeleen pulpettini eteen.sanoivielä,että silmäsi ovat oudon kirkkaan sinivihreät.askel mun eteen,ni se lamppu tippu just sen taakse. luokas oli hipihiljasta.lasinsirut levis pitkin lattiaa.mä itekki olin kauhust jäykkä.mun äitikin,on sanonu.että kun suutun,niin silmieni väri muuttuu ihan violetin vihreiks.en ole agresdsiivinen,tai väkivaltainen.mutta hyvin herrkkä ja joku sanoi,että sielukas.sydämmellinen.mut nää on tosia.sen koulun eräs työntekijä muistaa vielä tapauksen.on meidän perhetuttu muutenkin.muutern ne lamppujen kiinnityskohdat oli edellisenä viikkona tarkastettu.just turvallisuus syistä.sanon sen,että olen hyvin herkkä ihminen.toivoisin,skeptikoiltakin hivenen avarakatseisuutta.olen vartma siitä että jumala on olemassa.jeesus on ainut kuninkaani ja herrani.toivon teille coronatonta ja hyvää elämää.toivon kaikille hoitajille ja perheille voimia,tähän kurjaan aikaan.mä en ole ainakaan noita.olen olen kristitty. nukkukaa hyvin.T.VENUS.JOKA EI OLE OIKEE NIMENI.MUT PLANEETTANI..


    • Uskova

      Uskon kyllä yliluonnolliseen, mutta Noita-Naisen jutut vaikuttavat jo vähän pätemiseltä. En usko että mistää psykoosista on kyse, mutta huomionkipeydestä kylläkin. Eräänlainen Munchausenin syndrooma tai jotain vastaavaa.

    • Eras vain

      Noita-Nainen suhtautuu vahan liiankin kriittisesti kaikkeen kokemaansa. :) Tietaakseni han kyllakin osaa erottaa "jyvat akanoista"...

      • alkuperäinen kirjoittaja

        kummasti ä:t sinultakin puuttuivat. Kuten noita-naiselta. ;D


    • samaa mieltä

      kanssasi! Tiedän että henkimaailma todella on olemassa mutta Noita-Naisen päivittäiset höpinät ei oikein vakuuta!! Mutta antaa kuvitella jos se jotenkin tyydyttää! Meni maku kun niitä kokemuksia alkoi olla joka päivä...ei ole lainkaan uskottavaa enkä todellakaan ole kateellinen!!

      • ***

        paljon muitakin, joille on henkimaailma jo joka päivästä ja tulevaisuudessa tulee olemaankin niin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe