Kilpailusännöt

aloittelija.

Yritän tässä selvittää itselleni potkunyrkkeilyn eri kilpailumuodot. On olemassa fullcontact,lowkick ja Lightcontact, mutta miten se kickboxing mitä joskus näkee kilpailukutsuissa oikein eroaa muista?

6

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on siis

      potkunyrkkeilyä alapotkuin. Eli normaaliosuma-alueiden lisäksi reisiin saa potkia.

      • aloittelija.

        eli siis sama paketti kuin low-kick eri nimellä vaan?


      • ei ole
        aloittelija. kirjoitti:

        eli siis sama paketti kuin low-kick eri nimellä vaan?

        virallinen nimitys alapotkumatseille, vaan se kickboxing. mutta samaa asiaa tarkoittavat.


      • AndyS
        ei ole kirjoitti:

        virallinen nimitys alapotkumatseille, vaan se kickboxing. mutta samaa asiaa tarkoittavat.

        On se Low Kick sen verran virallinen nimi, että se esiintyy esim potkunyrkkeilyn maailmanliiton WAKO:n ranking-listoissa: http://www.wakoweb.com/rankings/low.htm

        Olisi paljon parempi, jos se olisi ottelumuodon ainoa nimi, koska nimi Kickboxing aiheuttaa vain sekaannusta, kun fularin ja lightinkin voi ajatella olevan tavallaan kickboxingia.


      • retkikeittimellä
        AndyS kirjoitti:

        On se Low Kick sen verran virallinen nimi, että se esiintyy esim potkunyrkkeilyn maailmanliiton WAKO:n ranking-listoissa: http://www.wakoweb.com/rankings/low.htm

        Olisi paljon parempi, jos se olisi ottelumuodon ainoa nimi, koska nimi Kickboxing aiheuttaa vain sekaannusta, kun fularin ja lightinkin voi ajatella olevan tavallaan kickboxingia.

        Andy on ainakin valinnut kovatasoisen sarjan itselleen sm-karkeloihin.. Ajattelitko kurmuuttaa jätkiä oikein kunnolla (Lainetta, Kurvia, Lumilampea)?


      • AndyS
        retkikeittimellä kirjoitti:

        Andy on ainakin valinnut kovatasoisen sarjan itselleen sm-karkeloihin.. Ajattelitko kurmuuttaa jätkiä oikein kunnolla (Lainetta, Kurvia, Lumilampea)?

        Nyt pitäisi varmaan tehdä sepposauriot ja uhota oikein urakalla, miten Tepot ja Miikat kannetaan paareilla ulos. :-D

        Eihän tuo sarja mikään helppo ole, mutta meillä lähdetään siitä, että otellaan omassa sarjassa ja kohdataan ne, ketkä sinne sitten tulee. Tietenkin on aika selvää, etten ole mikään ennakkosuosikki, mutta kaikkea voi sattua, kun isot miehet lyö.

        Kisavalmistautumiset on menneet tähän asti hyvin ja olen hyvässä kunnossa. Siksi uskon, että pystyn ottelemaan ketä tahansa sarjaan mahdollisesti tulevaa vastaan, vaikka osa onkin varmasti erittäin vaikea voittaa. Jos vastustaja on minua parempi, niin sitten tulee tappio, mutta se ei ole maailmanloppu. Treenaan ensi vuodeksi lisää. Suosiolla en kuitenkaan ole ajatellut hävitä kellekään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe