Eniten/vähiten soitetut levyt?

hyvät, pahat ja keskinkerta...

Mikä omistamasi AC/DC albumi on ollut ahkerimmassa soitossa? Entä mikä vähiten ja miksi?

Eniten:
-Razors edge, hyviä biisejä (Thunder, Fire your guns, Are you ready..), mahtavat soundit.

Vähiten:
-Dirty deeds, ränttätänttää aneemisilla soundeilla, liian blues voittoinen, ei yhtään kunnon hardrock biisiä

15

1408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 43WEEE

      eniten: RAZORS EDGE
      vähiten:FLICK of the SWITCH, ihan paska
      Blow up your Video , ahistavaa

      • kalvotaiteilija

        Vähiten soitettuja levyt on kaikki Flick Of The Switchin jälkeiset levyt.
        Fly On The Wall - Liian raskaat soundit, liikaa kaikua
        Razors Edge, Ballbreaker ja Stiff Upper Lip - tylsiä levyjä kokonaisuudessaan. Hittipiisejä löytyy, mutta muut tasapaksuja täytepiisejä...

        Eniten soitettuja:
        Let There Be Rock - aivan mahtava draivi KOKO levyllä ,helmiä ; Dog Eat Dog, Bad Boy Boogie, Go Down ym.
        Powerage , High Voltage, Highway To Hell, Back In Black ja kyllä DDDDCheapillakin on mahtavia helmiä kuten Problem Child, Ride on, DDDDC ja liveversio Rockerista.


      • problem child
        kalvotaiteilija kirjoitti:

        Vähiten soitettuja levyt on kaikki Flick Of The Switchin jälkeiset levyt.
        Fly On The Wall - Liian raskaat soundit, liikaa kaikua
        Razors Edge, Ballbreaker ja Stiff Upper Lip - tylsiä levyjä kokonaisuudessaan. Hittipiisejä löytyy, mutta muut tasapaksuja täytepiisejä...

        Eniten soitettuja:
        Let There Be Rock - aivan mahtava draivi KOKO levyllä ,helmiä ; Dog Eat Dog, Bad Boy Boogie, Go Down ym.
        Powerage , High Voltage, Highway To Hell, Back In Black ja kyllä DDDDCheapillakin on mahtavia helmiä kuten Problem Child, Ride on, DDDDC ja liveversio Rockerista.

        Kyllä eniten on tainnu pyöriä Bonin aikainen tuotanto, eritoten Let there be rock ja Powerage jonka nostaisin jopa AC/DC:n parhaimmaksi albumiksi, ainakin tänään ;-) Myös Back in black on kestänyt kuuntelua ja toimii aina. Myös uusin SUL on pyöri soittimessa tiuhaan vuosituhannen alun. Vähiten olen kuunnellut Fly on the wallia ja The razors edgeä. FOTW:lla paskat soundit, kaiku häiritsee ja varsinkin laulu hukkuu muun "metelin"! sekaan. Muutamissa biiseissä olisi ollut jopa ainestakin. Vähän samat oireet vaivaa Blow up your video- albumia, muutama hyvä veto mutta soundit huonot! Tosi vähän on myös tullut kuunneltua Bonfire boxin Let there be rock movien soundtrackiä eli tuota Pariisin ´79 keikkaa; huonot jopa hieman epävireiset soundit ja Bonin laulu väsynyttä..

        Mutta helvetisti oon kyllä kuunnellu AC/DC:tä. Uskallan melkein sanoa että enemmän kuin kukaan muu tällä foorumilla!


      • TheRiffiman92
        problem child kirjoitti:

        Kyllä eniten on tainnu pyöriä Bonin aikainen tuotanto, eritoten Let there be rock ja Powerage jonka nostaisin jopa AC/DC:n parhaimmaksi albumiksi, ainakin tänään ;-) Myös Back in black on kestänyt kuuntelua ja toimii aina. Myös uusin SUL on pyöri soittimessa tiuhaan vuosituhannen alun. Vähiten olen kuunnellut Fly on the wallia ja The razors edgeä. FOTW:lla paskat soundit, kaiku häiritsee ja varsinkin laulu hukkuu muun "metelin"! sekaan. Muutamissa biiseissä olisi ollut jopa ainestakin. Vähän samat oireet vaivaa Blow up your video- albumia, muutama hyvä veto mutta soundit huonot! Tosi vähän on myös tullut kuunneltua Bonfire boxin Let there be rock movien soundtrackiä eli tuota Pariisin ´79 keikkaa; huonot jopa hieman epävireiset soundit ja Bonin laulu väsynyttä..

        Mutta helvetisti oon kyllä kuunnellu AC/DC:tä. Uskallan melkein sanoa että enemmän kuin kukaan muu tällä foorumilla!

        Fly On The Wallin kaikki kappaleet on pelkkää kärpäsen surinaa. Kaikuu aivan liikaa.


      • Kuuntelija.
        problem child kirjoitti:

        Kyllä eniten on tainnu pyöriä Bonin aikainen tuotanto, eritoten Let there be rock ja Powerage jonka nostaisin jopa AC/DC:n parhaimmaksi albumiksi, ainakin tänään ;-) Myös Back in black on kestänyt kuuntelua ja toimii aina. Myös uusin SUL on pyöri soittimessa tiuhaan vuosituhannen alun. Vähiten olen kuunnellut Fly on the wallia ja The razors edgeä. FOTW:lla paskat soundit, kaiku häiritsee ja varsinkin laulu hukkuu muun "metelin"! sekaan. Muutamissa biiseissä olisi ollut jopa ainestakin. Vähän samat oireet vaivaa Blow up your video- albumia, muutama hyvä veto mutta soundit huonot! Tosi vähän on myös tullut kuunneltua Bonfire boxin Let there be rock movien soundtrackiä eli tuota Pariisin ´79 keikkaa; huonot jopa hieman epävireiset soundit ja Bonin laulu väsynyttä..

        Mutta helvetisti oon kyllä kuunnellu AC/DC:tä. Uskallan melkein sanoa että enemmän kuin kukaan muu tällä foorumilla!

        Olen vieläkin enemmän kuunnellut AC/DC:tä!
        Aloitin kuuntelun vuonna 1977, silloin kun sinä vielä paskoit housuihisi!


      • True Fan
        problem child kirjoitti:

        Kyllä eniten on tainnu pyöriä Bonin aikainen tuotanto, eritoten Let there be rock ja Powerage jonka nostaisin jopa AC/DC:n parhaimmaksi albumiksi, ainakin tänään ;-) Myös Back in black on kestänyt kuuntelua ja toimii aina. Myös uusin SUL on pyöri soittimessa tiuhaan vuosituhannen alun. Vähiten olen kuunnellut Fly on the wallia ja The razors edgeä. FOTW:lla paskat soundit, kaiku häiritsee ja varsinkin laulu hukkuu muun "metelin"! sekaan. Muutamissa biiseissä olisi ollut jopa ainestakin. Vähän samat oireet vaivaa Blow up your video- albumia, muutama hyvä veto mutta soundit huonot! Tosi vähän on myös tullut kuunneltua Bonfire boxin Let there be rock movien soundtrackiä eli tuota Pariisin ´79 keikkaa; huonot jopa hieman epävireiset soundit ja Bonin laulu väsynyttä..

        Mutta helvetisti oon kyllä kuunnellu AC/DC:tä. Uskallan melkein sanoa että enemmän kuin kukaan muu tällä foorumilla!

        MINÄ olen kuunnellut enemmän.


      • problem child
        Kuuntelija. kirjoitti:

        Olen vieläkin enemmän kuunnellut AC/DC:tä!
        Aloitin kuuntelun vuonna 1977, silloin kun sinä vielä paskoit housuihisi!

        No, en ala kinastelemaan mutta sen tiedän etten sentään enää 7v paskonut housuihini ;-) Tosin AC/DC:tä olin jo tuolloin kuullut. Hyllystä löytyy koko AC/DC:n tuotanto (cd, vhs, dvd) Aussi- painoksia myöten, osa myös vinyyleinä, kymmeniä sinkkuja, harvinaisempaa video/dvd matskua useita kymmeniä tunteja sekä audiona useita kymmeniä cd- levyjä. Lisäksi bändi on tullut nähtyä useita kertoja livenä sekä tavattu keikan jälkeenkin. Että semmosta!


    • ...aa...aa...aa

      Eniten:

      Kaikki Bon Scottin aikaiset letut.

      Vähiten:

      Kaikki Bon Scottin jälkeiset letut.
      Erityisesti Blow Up Your Video.

    • True Fan

      AC/DC:n toinen levy eli T.N.T on mieleeni. Monet kappaleet ovat muillakin levyllä, mutta tykkään kuunnella "oikeita levyjä".

      "T.N.T."
      "It's A Long Way To The Top (If You Wanna Rock 'n' Roll)"
      "The Jack
      "High Voltage"

      Ei huonoja biisejä nuo.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/T.N.T.

      • coldheartedman

        Eniten:
        Aussit TNT ja DDDDC, Let there be rock, Powerage
        Helvetin hyvää alkukantaista AC/DC:tä!

        Vähiten:
        The razors edge
        Kaupallisin, liian viimeistelty/hiottu, suurin osa huonoja biisejä ja kaiken kruunaa tämä kalju läskipää rummuissa!


      • True Fan
        coldheartedman kirjoitti:

        Eniten:
        Aussit TNT ja DDDDC, Let there be rock, Powerage
        Helvetin hyvää alkukantaista AC/DC:tä!

        Vähiten:
        The razors edge
        Kaupallisin, liian viimeistelty/hiottu, suurin osa huonoja biisejä ja kaiken kruunaa tämä kalju läskipää rummuissa!

        Vähiten olen kuunnellut varmaankin Flickiä ja Ballbreakeria. Ei ne huonoja ole. Mutta onhan ne aika sieluttomia Let There Be Rockiin verrattuna.

        Kaikenkaikkiaan Brianin aikaisista vain Back In Black soi jatkuvasti.


    • Ron

      Mä olen monen muun kanssa samaa mieltä, että Bonin tuotanto soi enemmän ja on siis parempaa.Jonkin tietyn levyn mainitseminen ei ole hyvä idea, sillä fiiliksen mukaan tulee pidettyä joskus esim. Let there be rock:sta (tyyli pelkistettyä rockia) ja joskus taas Highway to Hell:stä (jonkin verran tuotetumpaa tuotantoa). Tietysti Back in Black on kova, mutta aika monelta jäi sanomatta For those about to rock. Mielestäni tämä pitää vielä lukea huippulevyksi. Näiden nälkeen Stiff Upper Lipp on seuraava kohtalainen levy muutaman hyvän kipaleen takia

      • True Fan

        Unohtui sanoa, että Who Made Who on aika mitäänsanomaton levy.

        Fly On the Wall on oikeastaan aika täynnä hyviä riffejä. Sink the Pink, Fly On the Wall, Hell or High Wate, näiden riffit voisi olla millä tahansa levyllä. Stadionrockia. Kaikusaundi on tosin todella ärsyttävä ja laulusta ei saa mitään selvää. Bonin laulamana olisi hyviä biisejä.


    • OLEN

      KUUNNELLUT HIGHWAY TO HELL LEVYÄ. VÄHITEN ON OLLUT KÄYTÖSSÄ BALLBREAKER.

    • akku/dakku

      Flick of the switch. Tenavana ostin, yritin taas kerran kuunnella ja ei kerpele, ei vaan mene läpi. Surkeita biisejä paskoilla saundeilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe