pois sieltä Sapporosta, eikä muka YLE:llä ole parempia selostajia, kun jahkailija Bubi ja tasaisen taulukon laskeskelija Hänninen, Hannu-Pekalla on asiantuntija jonka kommentit Hannu-Pekka aina tyrmää ja Bubi vain jahkailee vain koko ajan!!!
Hannu-Pekka Hänninen
24
1034
Vastaukset
- työhönsä niin
täysin kyllästynyttä ihmistä kuin H-P.
- sanat ..
minullakin. Tv 2 kuuluttaja sanoo: "ja asiantunijana Bror-Erik Wallenius." Voihan ..kele. Asiantuntija, joka sössää jatkuvasti "vuoren varmasti". Kun toinen selostaja esittä jotakin, niin heti Buppe, "ei siinä mitään" ja koettaa aina pistää "paremmaksi".
Hyvä esim. tänä aamuna, kun selostaja sanoi hiihdosta tulevan saksalaisjuhlaa, no Bupihan tietysti toppuuttelemaan, että ei, ei vielä on matkaa, vielä on matkaa. Muutama minuutti eteenpäin, niin Bupi julisti: "NYT voidaan sanoa, että saksalaisjuhlaa." Voi stnkele, että pitää olla täynnä itseään.
H-P on sellainen horisko, että joutaisi jo eläkkeelle ilman eläkettä. - Imppa Juvonen
Hyviä ammattiselostajia molemmat.
- runoilija..
tasoa Runeberg.???
- viikset.........
kaikkea muuta, kun urheiluselostajia, joskus laitan tv:stä äänen pois, kun vituttaa kuunnella sitä jahkaamista ja tasaisen taulukon luettelua
- Imppa Juvonen
Todella hyvää ja ammattitaitoista selostusta ja tilostojakin tulee ihan kiitettävästi!
- TILASTOJA
tarvitse, mieluummin keskittyisivät siihen, eivätkä purjehtisi jossain muussa kuin mitä itse tapahtumassa tapahtuu.....nimittäin heiltä unohtuu se itse kilpailutapahtuma, jota ovat selostamassa ja Hannu-Pekka Hänninen kuulostaa siltä, että on kyllästynyt siihen selostamiseensa
- Imppa Juvonen
aivan loistavaa urheiluselostusta!
- olet...........
ja yksin mielipiteesi kanssa Imppa Juvonen
- Imppa Juvonen
Asiantuntevaa ja leppoisaa,viihdyttävää jutustelua..
- kommenttia
vain sinulta Imppa Juvonen
- liittyy Kajaaniin
millä tavalla?
- juttu menee
meikäläiseltä hiukan yli hilseen... Miksi kaiken keskusteltavan pitäisi liittyä Kajaaniin, eikös täällä pitäisi voida vaihtaa ajatuksia kaikista maailman asioista????!!!!
- luulen..
juttu menee kirjoitti:
meikäläiseltä hiukan yli hilseen... Miksi kaiken keskusteltavan pitäisi liittyä Kajaaniin, eikös täällä pitäisi voida vaihtaa ajatuksia kaikista maailman asioista????!!!!
Eikös tämän nimenomaan pitäisi olla Kajaanilaisille ja hieman lipsuen muillekin Kainuulaisille tarkoitettu foorumi. Asiat, sen sijaan saa olla laidasta laitaan!(Suomesta-Kiinaan) Näin olen ymmärtänyt?
- sama
luulen.. kirjoitti:
Eikös tämän nimenomaan pitäisi olla Kajaanilaisille ja hieman lipsuen muillekin Kainuulaisille tarkoitettu foorumi. Asiat, sen sijaan saa olla laidasta laitaan!(Suomesta-Kiinaan) Näin olen ymmärtänyt?
kyllähän sitä maailmaan juttua riittää. Tuolla tämän palstan otsikossa lukee vaan että "Keskustele Kajaanin alueen asioista" eli siitä voisi päätellä että tämä palsta on Kajaanin asioille ja esim. urheiluun liittyvistä jutuista voi sitten keskustella sitten urheiluosastolla.
- helkkari
sama kirjoitti:
kyllähän sitä maailmaan juttua riittää. Tuolla tämän palstan otsikossa lukee vaan että "Keskustele Kajaanin alueen asioista" eli siitä voisi päätellä että tämä palsta on Kajaanin asioille ja esim. urheiluun liittyvistä jutuista voi sitten keskustella sitten urheiluosastolla.
se nyt osastolta osastolle pomppii? Ja toisekseen, eiköhän nämä Hokki-jututkin sitten jouda sinne urheiluosastolle, ei vois vähempää kiinnostaa miten Hokki pelaa...
- sama......
helkkari kirjoitti:
se nyt osastolta osastolle pomppii? Ja toisekseen, eiköhän nämä Hokki-jututkin sitten jouda sinne urheiluosastolle, ei vois vähempää kiinnostaa miten Hokki pelaa...
mistä täällä kirjoitetaan, sillä tämä on keskustelupalsta, aiheella ei ole väliä
- katsotaan tv:tä
ainakin minä katson, saahan sitä kysyä Kajaanilaisilta mielipiteitä vaikka mistä asiasta, eihän kaikki asiat tarvitse Kajaaniin liittyä, täällä tapahtuu niin vähän ja kaikki tietää mitä täällä tapahtuu, mitä niistä enää keskustelemaan
- tuota...
helkkari kirjoitti:
minusta paikallisen joukkueen edesottamukset sopii hyvin paikalliselle palstalle, varsinkin kun uskon ettei Hokin menestyksellä kuitenkaan kovin suurta maanlaajuista mielenkiintoa ole. Oon vaan koittanut vääntää rautalangasta että tällä palstalla on ilmeisesti tarkoitus keskustella Kajaanin alueen asioista joihin mm. Hokin menestys minusta kuuluu mutta valtakunnalliset urheiluselostukset ei. Miksipä ei sitten höpistäs vaikka Kurosesta tai Kirkan kuolemasta tai Idoleista tai... Sattuuko kukaan tietämään minkä paksuista rautalankaa paikallisista rautakaupoista löytyy? Nykyinen ei tunnu riittävän.
- se on
tuota... kirjoitti:
minusta paikallisen joukkueen edesottamukset sopii hyvin paikalliselle palstalle, varsinkin kun uskon ettei Hokin menestyksellä kuitenkaan kovin suurta maanlaajuista mielenkiintoa ole. Oon vaan koittanut vääntää rautalangasta että tällä palstalla on ilmeisesti tarkoitus keskustella Kajaanin alueen asioista joihin mm. Hokin menestys minusta kuuluu mutta valtakunnalliset urheiluselostukset ei. Miksipä ei sitten höpistäs vaikka Kurosesta tai Kirkan kuolemasta tai Idoleista tai... Sattuuko kukaan tietämään minkä paksuista rautalankaa paikallisista rautakaupoista löytyy? Nykyinen ei tunnu riittävän.
tuo Kuronen?
- Imppa Juvonen
on selostajapoijjilla pullat uunissa!
- Imppa Juvonen
Hyvä HOOPI ja BUBI! Eikun uutta matoa koukkuun!!
- palaa
joka lähetyksessä
- BUBI..............
Imppa Juvonen kirjoitti:
Hyvä HOOPI ja BUBI! Eikun uutta matoa koukkuun!!
nimet jo sanoo, että ovat ihan pihalla
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841