Onko täälä muita 10.7 syntyneitä ihmisiä? Olisi mukava vaan tietää jos on. Itse olen syntynyt 10.7.87
Onko täälä 10.7 syntyneitä?
26
4192
Vastaukset
- Nimetön
oon syntyny 16.7 ja en kerro muuta....
- 16. heinäkuuta
kuus päivää vaa eroo. Mut kyll mie uskon et siul on joitai samana päivänä syntyviä.
- heinärapu
oon syntyny 10.7.85
- sami.87
Jep jep. Sama päivä ja kuukausi, kun mulla, mutta eri vuosi. =) Kerro tarkemmin itsestäsi. :)
- Dirlandaadaa
silloin siis syntynyt. =)
- sama päivä
10.7.81 ilmoittautuu :)
- sami.87
sama päivä kirjoitti:
10.7.81 ilmoittautuu :)
Mukava. Sama päivä ja kuukausi, mutta eri vuosi. :) Kerro itsestäsi lisää. =)
- nättijussi
sami.87 kirjoitti:
Mukava. Sama päivä ja kuukausi, mutta eri vuosi. :) Kerro itsestäsi lisää. =)
10.7. olen syntyny,mutta paljon aikasemmin kuin sinä.
- sami.87
nättijussi kirjoitti:
10.7. olen syntyny,mutta paljon aikasemmin kuin sinä.
No, kuinka paljon aiemmin?
- nättijussi
sami.87 kirjoitti:
No, kuinka paljon aiemmin?
10.7.1961.Minun lapset on kohta kaikki täysikäisiä.Katselen näitä sivuja että pysyy jonkinlainen taito koneen käytössä.
- pipa
nättijussi kirjoitti:
10.7.1961.Minun lapset on kohta kaikki täysikäisiä.Katselen näitä sivuja että pysyy jonkinlainen taito koneen käytössä.
Hei vaan ja hyvänä päivänä olet syntynyt, minulla on myös silloin juhlat ja olen kylläkin vähän vielä vanhempi sinua. Hyvää syntymäpäivää jo etukäteen!!!
- Anonyymi
nättijussi kirjoitti:
Myös minäv10.7.61
- miumiumau
10.7.86 :)
- sami.87
Kerrohan itsestäsi hieman lisää voit myös kirjottaa mulle mailia [email protected] osoitteeseen. :)
- pipa
On kyllä 10.7. syntynyt mutta paljon ennen sinua.
- Zara:)
9.7.-87 eli ei ihan...:)
- sami.87
Aika lailla sama syntymäaika meillä. :) Kerro vähä itsestäsi. Alkoi kiinnostamaan.
- pipa
Hei vaan!
Pistänpä tässä vielä paremmaksi, kun syntymäpäviäni on 10.7.1957 eli täytä tässä ihan
kohta 50 v, mutta olen ikuisesti 25 risat? eli laskekaa siitä......- Anonyymi
Olen syntynyt sama päivä sama vuosi
- {Fairytale}
Olen syntynyt 10.07.84.
- itäinen tähti
10.7.1951
- JJ
EI OLE
- mammarapu87
täällä myös yksi,vuosimallia 87 :) perusrapu luonteeltaan..niin hyvässä kuin pahassakin :D
- sdkfalflak
10.7.1994
- Rapunen
Ketään syntynyt 15.7?:D
- 11+17
täällä kans yks! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2313417- 603005
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I472597Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk332538Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve792058Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä851889Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro191855Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401832Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.911692Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli691053