Mielipide

Mitä mieltä olette naiset, miks ei myös miehet, siitä että etsitään seuraa vaikka ollaan avioliitossa. Olen törmännyt muutamaan jotka ovat halunneet salaista seuraa" kylmään" liittoon. Minä en hyväksy tämmöistä. Liekö sitten vanhanaikainen. Koska jos alkaa suhteen ulkopuolelta kiinnostaa niin silloin on pielessä ja pahasti avioliitto. Silloin olisi keskustelun paikka kannattaako jatkaa. Nykyään mielestäni ei osata puhua asioista riittävästi, koski asia sitten mitä tahansa.Liian helpolla etsitään suhdetta muualta, että jos se ruoho olisi vihreämpää aidan toisella puolella. Vai kiihottaako salailu. Mitä mieltä olette.

55

1103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lynkkis

Ei siitä seuraa,kuin itkua ja parkua ,kun seikkailee vieraissa majoissa ,kun aina on voittajia ja varsinkin häviäjiä.

• minulla on :))))

Ukkomies rakastajana,simppeli homma, kumpikin saa mitä tahtoo, eli seksiä ja emme muuta haluakaan...
      YYA-sopimus. Minulle riittää tämä,koska miehestä en riesaa halua.

Nainen 50

• loistavasti sanottu

Tämä tälläinen vaan lisääntyy, ja kohta on masentuneiden pitkä jono vielä pitempi, sillä ihmsen muisti ja mieli on siitä kummallinen, että...

Mutta jokainen lempii tyylillään!

• enkelitrio b

Eroni jälkeen minulla muutama suhde ukkomieheen.
        Sopi silloin elämäntilanteeseeni hyvin.

• Aavikkorotta

Luulisi löytyvän vapaitakin miehiä jotka haluavat pelkän seksisuhteen

• enkelitrio b kirjoitti:

Eroni jälkeen minulla muutama suhde ukkomieheen.
        Sopi silloin elämäntilanteeseeni hyvin.

Hei..oletko ajatellut että tekemisiesi olisi hyvä sopia näiden kahden muunkin elämäntilanteeseen?Ymmärrän kyllä kantasi, mutta itsekkäältä se silti vaikuttaa. Vapaat miehet on parhaita;))

• illusion
        siivojatar kirjoitti:

Hei..oletko ajatellut että tekemisiesi olisi hyvä sopia näiden kahden muunkin elämäntilanteeseen?Ymmärrän kyllä kantasi, mutta itsekkäältä se silti vaikuttaa. Vapaat miehet on parhaita;))

toista mieltä,kokemuksesta sanon.En suosi pettämistä mutta "mitä silmä ei näe-sitä sydän ei sure".

Itse olen tapaillut silloin tällöin varattuja ja olen saanut miellyttävää kohtelua,tuskimpa oma mies vuosikymmenien jälkeen olisi samaa antanut.Enkä tarkoita seksiä pelkästään,vaikka sekin on tietty toisien kans liittynyt kuvioihin.

Se paljolti riippuu,millainen itse olet,mitä viestität ja mitä haluat.Ketään en ole tilille vaatinut,toisten kans se on vaan jäänyt aikanaa hyvän ystävän tasolle sen kummemmin pohtimatta miksi...?
        Eikä tarvitse kokoaikaiseksi riesaksi ottaa,vapaus molemmin puolin.
        Enkä tunne olleeni paha,enkä vaaraksi liitoille.
        Hmmmm....ole nyt sitten viisas?!

• Enkeli-trio
        siivojatar kirjoitti:

mistäs ain tiärät,et se vapaa on vapaa ? vai onks miäs ukkomiäs....
        kertoo olevas just eronnu etc.
        munki ystävätär oli kolme vuatta ihanan miähen kans....
        mont kertaa ihmettelin,ku ei he koskaa ollu "armahaise" asunnol,lomillaka.
        no,joo.sil miähel oliki perhe toises kaupunkis.
        sa satu päättys surullisesti :(

mut seki o tosi-asia,et avioliiton kahleet o joskus
        nii raskai,et kyl niit tarvitaa kolme kantamaa.
        kuinkaha moni liitto pysyy kasas just kolmanne avul ?
        pää-asia,ettei loukka kettää.

pst.mist löysikki näi vanha jutu ?
        mää en ol sit toi b - ^^j^^

• kirsikkapuu

Erittäin itsekästä. Olen ollut aviovaimo jota on petetty, nykyisin ikuinen sinkku. Ukkomiehet kyllä pörräävät, mutta en ikinä koskaan mene mukaan touhuun josta aiheutuu suruua toiselle ihmiselle.

• ~olennainen~

"kokeilin" muutamaa tämmöstä ukkomiestä, joiden vaimot ei "anna", ja kakat pöksyissä näillä miehilläkin oli, joten naiset ei kannata vaivaantua heidän ruikutuksiin.

• luokittelisit

sellaisen miehen joka valehtelee olevansa vapaa tai sellaisen naisen joka esiintyy toisena?

• ~olennainen~
        luokittelisit kirjoitti:

sellaisen miehen joka valehtelee olevansa vapaa tai sellaisen naisen joka esiintyy toisena?

kastiin kaikki jotka valehtelee, valheella on lyhyet jäljet.

• kastiin kuuluvat
        ~olennainen~ kirjoitti:

kastiin kaikki jotka valehtelee, valheella on lyhyet jäljet.

ihmisiä hyväkseen käyttävät.

Tosi aikuisella on vastuuntunto. Onnettomat haahuilevat paikkamassa olematonta itsetuntoaan.

• Laritsa Marmeladova

...ajaa toisinaan ihmisen liikkeelle olipa hänellä kiinteä parisuhde tai ei. Mielestäni tilanteet ja tunnelmat saavat määrätä mitä tapahtuu, tunnelmat saavat kuljettaa. Miksi sitä kieltämään?

• Aavikkorotta

Riippuu sitten tietysti minkälaista seuraa

• En minä ainakaan ole etsinyt seuraa, vaikee sanoo... Jokainen tyylillään.
      Ihan kaveri asteella, niin, no, mitä täällä sit kaveri sana tarkoittaa? Oon kyl saanu ihan ystävänkin täällä, joka on samaa sukupuolta kanssani, ollaan tavattukki kerran, asutaanki aikas lähellä, olipa yllätys, maailma on aika pieni. Mukava henkilö olikin:))

• varo vähän

täällä ei saa kehua ketään, se on kiellettyä.

• varo vähän kirjoitti:

täällä ei saa kehua ketään, se on kiellettyä.

enhän moista muistanukkaa. Noo, ei se mittää:))

• parisuhdetta ja puolisoa kunnioittaa, ettei sellainen kaksoiselämä passaa. Joko tai.
      Minusta vähän haiskahtaa siltä, että paljon on sellaista, ettei ongelmista parisuhteessa osata puhua, jätetään hautumaan ja paisumaan, kunnes on myöhäistä. Saati, että osattaisiin ennakolta ehkäistä ongelmien syntyä.

• Enkeli-trio

• Enkeli-trio kirjoitti:

ja just vaa sitä mää tarkotinki !
        mut simmone kolmas pyärä o joskus tarpeen.
        ja se auttaa jaksamaa.

http://www.youtube.com/watch?v=xW40azTCvX8&feature=related

että auttaa jaksamaan, voi käydä päinvastoin.

Juice oli pirun hyvä sanoittaja. Suomalaista miestä usein kuulee syytettävän puhumattomuudesta. Puhumattomuus ei ainakaan auta oppimisessa tuntemaan toista. Yhtä tärkeää, ellei tärkeämpääkin, on kuunteleminen. Olisiko se sitten suomalaisen naisen "synti", kuuntelemattomuus. Jos toinen ei kuuntele, ei siinä puhuakkaan viitsi, turhaahan se on.

http://www.youtube.com/watch?v=_WLMMnDfw4Q

• tammikuunlikka-51

Se puheeksi ottaminen on hankalissa tilanteissa on äärettömän vaikeata. Hyvin helposti se menee toistensa syyttelemiseksi, kun tulisi ottaa puheeksi miten "tästä eteenpäin ja mitkä olis ne keinot".

Itte en ole parisuhteessa enkä ehkä osaa sanoa asiaani aivan oikein. Mutta, ei aina "tarvi tehdä aviorikosta", vaikka olisikin se kolmas pyörä. Joskus parisuhteen tunnetilat ovat kiemuraisia ja jo puhuminen ja toisen kuunteleminen tuo siihen omaan tilaan lohtua, kun "joku mua kuuntelee ja ymmärtää". Tästä saattaa olla apuakin omien solmujen aukomiseen ja selvittämiseen.

Nämä jutut on niin vaikeita etten minä ainakaan enää osaa sanoa mikä on oikein ja mikä väärin. Ajattelen nyt omaa avioliittoni aikoja ja lasteni isän menoja. Enpä ole hänelle niistä (enää) ollut katkera tai sytellyt mistään. Niin se elämä korjaa asioita.

Kyllä se niin on, että aina on kaks syyllistä, kun ei osata elää elämää ja myös kaks syytöntä, kun ei osata elää elämää. Sitten tulee niitä muita juttuja. Parisuhde on kaikenkaikkiaan melko vaikeata hoitaa täydellisesti, näin jälkikäteen ajatellen.

• tammikuunlikka-51 kirjoitti:

Se puheeksi ottaminen on hankalissa tilanteissa on äärettömän vaikeata. Hyvin helposti se menee toistensa syyttelemiseksi, kun tulisi ottaa puheeksi miten "tästä eteenpäin ja mitkä olis ne keinot".

Itte en ole parisuhteessa enkä ehkä osaa sanoa asiaani aivan oikein. Mutta, ei aina "tarvi tehdä aviorikosta", vaikka olisikin se kolmas pyörä. Joskus parisuhteen tunnetilat ovat kiemuraisia ja jo puhuminen ja toisen kuunteleminen tuo siihen omaan tilaan lohtua, kun "joku mua kuuntelee ja ymmärtää". Tästä saattaa olla apuakin omien solmujen aukomiseen ja selvittämiseen.

Nämä jutut on niin vaikeita etten minä ainakaan enää osaa sanoa mikä on oikein ja mikä väärin. Ajattelen nyt omaa avioliittoni aikoja ja lasteni isän menoja. Enpä ole hänelle niistä (enää) ollut katkera tai sytellyt mistään. Niin se elämä korjaa asioita.

Kyllä se niin on, että aina on kaks syyllistä, kun ei osata elää elämää ja myös kaks syytöntä, kun ei osata elää elämää. Sitten tulee niitä muita juttuja. Parisuhde on kaikenkaikkiaan melko vaikeata hoitaa täydellisesti, näin jälkikäteen ajatellen.

ihan oikeassa. Helppoahan se ei aina ole. Taitaa "peiliin katsominen" ja sieltä jotain näkeminen olla monelle vaikeaa ja niinhän vikakin on aina vain toisessa.

Juu, ajattelin sitä kolmatta pyörää äsken vain yhdessä mielessä. Jos kykenee pelkkään ystävyyteen vastakkaisen sukupuolen kanssa, ystävyys ymmärtäväisen ja viisaan ihmisen kanssa saattaa jopa auttaa omissa parisuhdeongelmissa. Siitä on ihan omakohtaistakin kokemusta.

• tammikuunlikka-51 kirjoitti:

Viisas nainen ja hyvä sanomaan asias,sul on ainakin yks lukija joka kumartaa maahan asti noin viisairen sanojen tähren.
        Silloin kun elämä huitasee vastapalloon tunteet käy niin kuumina et siin ei oo järjen hiventäkää,vat välimatka antaa tilaa ajatella asiaa.

• tammikuunlikka-51
        koti-kiusattu kirjoitti:

Viisas nainen ja hyvä sanomaan asias,sul on ainakin yks lukija joka kumartaa maahan asti noin viisairen sanojen tähren.
        Silloin kun elämä huitasee vastapalloon tunteet käy niin kuumina et siin ei oo järjen hiventäkää,vat välimatka antaa tilaa ajatella asiaa.

En nyt ehkä niin viisa, mutta on ollu aikaa ajatella.

Aika on se, joka antaa tilaa asioden selviämiseen. Siinä kohtaa, kun tilanne on "kuumimmillaan" kantsii tosiaankin ottaa etäisyyttä ja vasta tuonnenpana tehdä mitä pitääkin :) Kummasti ne "mahdottomat" selviää entistä ehommiksi. Myös ittelläkin, vaikka tilanne onkin toinen, monet asiat on nyt hyvin.

• PupuPuskasta
        mies-vm56 kirjoitti:

Juice oli pirun hyvä sanoittaja. Suomalaista miestä usein kuulee syytettävän puhumattomuudesta. Puhumattomuus ei ainakaan auta oppimisessa tuntemaan toista. Yhtä tärkeää, ellei tärkeämpääkin, on kuunteleminen. Olisiko se sitten suomalaisen naisen "synti", kuuntelemattomuus. Jos toinen ei kuuntele, ei siinä puhuakkaan viitsi, turhaahan se on.

Tuo laulu koskettaa...
        Olen henkilökohtaisesti elänyt noita tunteita, joita tuossa kuvataan. Miksi itkinkään, kun naapurissa jonkun lapsi nauroi? Kyllä, minä itkin. No, itku muuttui viimein iloksi 37-vuotiaana -olin niin kauan sitä odottanut- ja elin äitiyden huumassa kai ainakin kymmenen vuotta tuon jälkeen kyseenalaistamatta mitään valintojani... Minun olisi pitänyt erota jo lasten ollessa pieniä eikä vasta vuosi sitten... Ei ollut mitään pelastettavaa.
        Ja voin sanoa, että minua itkettää ihan vietävästi, kun joku laulaa rakkaudesta.
        En siitä syystä kuuntele moisia lauluja.

En muuten tietentahtoen hakisi vaikeuksia sekaantumalla ukkomiehiin. Olen senverran herkkä, ettei minusta olisi sellaiseen peliin. Pettymykset vapaiden kanssakin kirvelevät tosi paljon. Mutta mieluummin näin kuin ettei mikään koskettaisi...

• PupuPuskasta kirjoitti:

Tuo laulu koskettaa...
        Olen henkilökohtaisesti elänyt noita tunteita, joita tuossa kuvataan. Miksi itkinkään, kun naapurissa jonkun lapsi nauroi? Kyllä, minä itkin. No, itku muuttui viimein iloksi 37-vuotiaana -olin niin kauan sitä odottanut- ja elin äitiyden huumassa kai ainakin kymmenen vuotta tuon jälkeen kyseenalaistamatta mitään valintojani... Minun olisi pitänyt erota jo lasten ollessa pieniä eikä vasta vuosi sitten... Ei ollut mitään pelastettavaa.
        Ja voin sanoa, että minua itkettää ihan vietävästi, kun joku laulaa rakkaudesta.
        En siitä syystä kuuntele moisia lauluja.

En muuten tietentahtoen hakisi vaikeuksia sekaantumalla ukkomiehiin. Olen senverran herkkä, ettei minusta olisi sellaiseen peliin. Pettymykset vapaiden kanssakin kirvelevät tosi paljon. Mutta mieluummin näin kuin ettei mikään koskettaisi...

kyllä itkusi. Ei se meilläkään ihan itsestään selvää ollut, pikkuveli tai -sisko sitten jäikin vain haaveeksi.

Tuntuu pahalta, puolestasi, jos olet joutunut vain pettymään miessuhteissasi. Toivon, että vielä tulisi joku, joka hyvittäisi pettymyksesi.

• Enkeli-trio
        mies-vm56 kirjoitti:

munt o ainaski auttanu ja auttaa.
        enkä ol ainut,tunnen/tiärän muitaki.
        emmää loukkaa kettää, omast miälestäni ainaska.

• Enkeli-trio kirjoitti:

munt o ainaski auttanu ja auttaa.
        enkä ol ainut,tunnen/tiärän muitaki.
        emmää loukkaa kettää, omast miälestäni ainaska.

loukkaajaksi oliskaa,heinällä korkeintaan sivallat.

• Enkeli-trio
        tammikuunlikka-51 kirjoitti:

kiitti !
        emmää enää muista ,laitinks mää et,se
        kuuntelija voi olla myäs naine,kaukan tai lähel.
        oma siskoki : )

• mies-vm56 kirjoitti:

kyllä itkusi. Ei se meilläkään ihan itsestään selvää ollut, pikkuveli tai -sisko sitten jäikin vain haaveeksi.

Tuntuu pahalta, puolestasi, jos olet joutunut vain pettymään miessuhteissasi. Toivon, että vielä tulisi joku, joka hyvittäisi pettymyksesi.

Olen pari miestä kohdannut, jotka ovat koettaneet tuota "kylmää liittoaan" iskurepliikkinä. Ovat saaneet minut jostain syystä tuntemaan myötätuntoa heidän vaimojaan kohtaan eikä heitä itseään kohtaan. Tuskin ovat vaimojensa luvalla olleet liikkeellä. Tässä iässä kuulema mm. häpeä omien lasten edessä ja jakoon menevä omaisuus estää ratkaisut. Pettäminen on sitten muka pienempi paha.

• kilpailuyhteiskunnassa.

Jotenka kilpailutus myös parisuhteissa suotava!

• on ihan

luonnollinen seuraus pitkän suhteen jälkeen.

Minä päästäisin hänet menemään jos en minä riitä juttukumppaniksi.

• Enkeli-trio

ellei lähtis.eipä silti,emmää ol ikinä käskenykkä lähtemää.
        jos olis lähtemäs muual,ni milläs sitä estää ?

pitkäki suhre jaksaa iha hyvi,ku o joku,joka
        valaisee synkän päivän...
        luannollisesti se enimmäksee o se oma pualiso,
        hyväne aika sentäs.

• Enkeli-trio kirjoitti:

ellei lähtis.eipä silti,emmää ol ikinä käskenykkä lähtemää.
        jos olis lähtemäs muual,ni milläs sitä estää ?

pitkäki suhre jaksaa iha hyvi,ku o joku,joka
        valaisee synkän päivän...
        luannollisesti se enimmäksee o se oma pualiso,
        hyväne aika sentäs.

ja ellei se valaisija oo oma puoliso,valaisu voi tulla kaulimesta kun tähret leiskuu silmissä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      89
      7627
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe