Vapaa kuvaus

61-vuotias, vielä työelämässä oleva pirtsakka nainen. Etsin rakasta itselleni jonka kainaloon käpertyä syksyn pimenevissä illoissa. Olen huumorintajuinen, sosiaalinen, iloinen .Sinä keskustelu taitoinen mies ota yhteyttä. Suosikkibändit/artistit: Kari Tapio, juha tapio, Helmut Lotti Suosikkileffat: Tuulen viemää Lempikirjat: On niin monta Vapaa-aikanani: sauvakävelyä, sanaristikoita, lukemista Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kypros Katson tv:stä mieluiten: dokumentit, saksalaisia sarjoja Kotieläimet: ei ole Ruoka & juoma: Kasvisruoka sekä joskus tulinen pihvi. Valkoviini tai vesi Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: Terveydenhuolto Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

6

Kommenttia

5

1. vikaa

Hei. Yritin katsoa 60 palstaa tai hain seuraa. Kuinka ollakkaan sieltä tuli 16-17 vuotiaita. Onko nyt jotain sekaisin.K
    60 plus
    3
    298
  2. Köyhät kyykkyyn

Kyllä on maamme hallitus taas tehnyt päätöksiä. Kokoomus jyrää köyhät kyykkyyn. Ensin yksinhuoltajille 20 euron korotus
    50 plus
    25
    1992
  3. Ikä

Miksi miehet etsivät aina itseään huomattavasti nuorempaa seuraa? Sama ikä ei kelpaa. Onko tämä jotain nuoruuden haikail
    50 plus
    14
    933
  4. Jälleen kultaa

Hieno hiihto aamulla. Kultaa tuli taas. Hannu Manniselle tosin toivon tänään mitallia, mutta aika vaikea tehtävä yli kol
    50 plus
    2
    159
  5. Kultaa

Kyllä meidän naisten nyt kannattaa olla ylpeitä. Kultaa tuli viestihiihdossa Sapporossa. Suomen naiset näyttivät ylivoim
    50 plus
    40
    1054
  6. Mielipide

Mitä mieltä olette naiset, miks ei myös miehet, siitä että etsitään seuraa vaikka ollaan avioliitossa. Olen törmännyt mu
    50 plus
    55
    1103