luukkoska

61-vuotias, vielä työelämässä oleva pirtsakka nainen. Etsin rakasta itselleni jonka kainaloon käpertyä syksyn pimenevissä illoissa. Olen huumorintajuinen, sosiaalinen, iloinen .Sinä keskustelu taitoinen mies ota yhteyttä. Suosikkibändit/artistit: Kari Tapio, juha tapio, Helmut Lotti Suosikkileffat: Tuulen viemää Lempikirjat: On niin monta Vapaa-aikanani: sauvakävelyä, sanaristikoita, lukemista Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kypros Katson tv:stä mieluiten: dokumentit, saksalaisia sarjoja Kotieläimet: ei ole Ruoka & juoma: Kasvisruoka sekä joskus tulinen pihvi. Valkoviini tai vesi Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: Terveydenhuolto Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
6
Kommenttia
5
vikaa
Hei. Yritin katsoa 60 palstaa tai hain seuraa. Kuinka ollakkaan sieltä tuli 16-17 vuotiaita. Onko nyt jotain sekaisin.K3298Köyhät kyykkyyn
Kyllä on maamme hallitus taas tehnyt päätöksiä. Kokoomus jyrää köyhät kyykkyyn. Ensin yksinhuoltajille 20 euron korotus251992Ikä
Miksi miehet etsivät aina itseään huomattavasti nuorempaa seuraa? Sama ikä ei kelpaa. Onko tämä jotain nuoruuden haikail14933Jälleen kultaa
Hieno hiihto aamulla. Kultaa tuli taas. Hannu Manniselle tosin toivon tänään mitallia, mutta aika vaikea tehtävä yli kol2159Kultaa
Kyllä meidän naisten nyt kannattaa olla ylpeitä. Kultaa tuli viestihiihdossa Sapporossa. Suomen naiset näyttivät ylivoim401054Mielipide
Mitä mieltä olette naiset, miks ei myös miehet, siitä että etsitään seuraa vaikka ollaan avioliitossa. Olen törmännyt mu551103