Bratz-keskustelu=)

bratz-fani1234

Hei. Tässä minun Bratz-nuket ja perässä korkeus.

1. Spring Fling-Jade (25cm)
2. Wintertime Wonderland-Yasmin (25cm)
3. Wintertime Wonderland-Cloe (25cm)
4. Strut it-Sasha (25cm)
5. Wintertime Wonderland-Sasha (25cm)
6. Funk Out-Fianna (25cm)
7. Treasures-Jade (25cm)
8. Dynamite-Nevra (25cm)
9. Dynamite-Cloe (25cm)
10. Dynamite-Meygan (25cm)
11. Rock Angelz-Yasmin (25cm)
12. Rock Angelz-Cloe (25cm)
13. Play Sportz 2005-Dana (25cm)
14. Rock Angelz-Jade (25cm)
15. Rock Angelz-Roxxi (25cm)
16. Birthday Bash-Yasmin (25cm)
17. Rock Angelz-Sasha (25cm)
18. Campfire-Felicia (25cm)
19. Play Sportz 2006-Yasmin (25cm)
20. Princess-Jade (25cm)
21. Genie Magic-Jade (25cm)
22. Feelin' Pretty-Jade (25cm)
23. Head Gamez-setti (25cm, Cloe ja vaihtopäät)
24. Sweet Dreamz Pajama Party-Cloe (25cm)
25. Genie Magic-Sasha (25cm)
26. Sweet Dreamz Pajama Party-Felicia (25cm)
27. Princess-Cloe (25cm)
28. Forever Diamondz-Sasha (25cm)
29. Forever Diamondz-Sharidan (25cm)
30. Wanted-Yasmin (25cm)
31. Sleepin' Style-Sasha (25cm)
32. Twiins-Oriana (25cm, ostettu yksittäisenä, en omista Valentinaa)
33. Passion 4 Fashion-Yasmin (25cm)
34. Passion 4 Fashion-Sasha (25cm)
35. Pampered Pupz-Cloe (25cm)
36. Class-Sasha (25cm, Englannista)
37. BOYZ Tokyo a go go-Cameron (poikanukke)
38. Babyz Ponyz-Celeste (bratz-poni)

Omistan kaikki 100000000000000000... prosenttisesti. Aloitin tänne uuden keskustelun (olin ennen "valkovuokko")...

Näin myös mm. Fashion Pixiez-nukkeja kaupassa. Katsokaa sivut www.mgae.com ja www.bratz.com!!

62

4975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bratz2009

      mullon 2 diamondzii cloe ja jade

      • IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII...

        muuuuuullllllllllaaaaaaa oooooooooonnnnnnnn kkkkkkaaaaakkkkkkkksssssssiiiiiiiiittttttttooooooiiiiiiiissssssssssstttttttttaaaaaaaaaa bbbbbbbbrrrrrraaaaaatttttttttzzzzzzziiiiiaaaa...

        Eli mulla on 12 Bratzia=)


      • bratz-fani1234
        IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII... kirjoitti:

        muuuuuullllllllllaaaaaaa oooooooooonnnnnnnn kkkkkkaaaaakkkkkkkksssssssiiiiiiiiittttttttooooooiiiiiiiissssssssssstttttttttaaaaaaaaaa bbbbbbbbrrrrrraaaaaatttttttttzzzzzzziiiiiaaaa...

        Eli mulla on 12 Bratzia=)

        Kirjoittakaa tänne=)


      • hotsummerdayzbratz
        bratz-fani1234 kirjoitti:

        Kirjoittakaa tänne=)

        Mulla on kaikki Hot Summer Dayz-nuket eli Jade, Cloe ja Yasmin.

        Tiiäthän mitä ne o?????


      • bratz-fani1234
        hotsummerdayzbratz kirjoitti:

        Mulla on kaikki Hot Summer Dayz-nuket eli Jade, Cloe ja Yasmin.

        Tiiäthän mitä ne o?????

        Tiedän... Olen nähnyt niitä kaupoissa. Lisäksi siinä versiossa on Sasha jonka näin kaupassa mutten halua sitä kun se muistuttaa niin paljon yhtä toista minun Sashaa!!

        Olen nähnyt lisäksi mm. Magic Hair-, Pampered Pupz-, Adventure Girlz-, RC X-treme Skateboarding-, Birthday 2007-, Play Sportz 2007-, Sweet Heart 2007-, sekä muita Bratz-nukkeja kaupassa=)

        Kirjoittakaa!!


      • hotsummerdayzbratz
        bratz-fani1234 kirjoitti:

        Tiedän... Olen nähnyt niitä kaupoissa. Lisäksi siinä versiossa on Sasha jonka näin kaupassa mutten halua sitä kun se muistuttaa niin paljon yhtä toista minun Sashaa!!

        Olen nähnyt lisäksi mm. Magic Hair-, Pampered Pupz-, Adventure Girlz-, RC X-treme Skateboarding-, Birthday 2007-, Play Sportz 2007-, Sweet Heart 2007-, sekä muita Bratz-nukkeja kaupassa=)

        Kirjoittakaa!!

        kiitos


      • Mööööööööööööööööööööö...
        hotsummerdayzbratz kirjoitti:

        kiitos

        Hei mulla on 20 bratzii joista kaikki tavankokosii tyttöi.

        uusin o fashion pixiez jade mut se on vähän tyhmä ku sillon ne siivet ja se ei näytä bratzilt heippa


      • bratz-fani1234
        Mööööööööööööööööööööö... kirjoitti:

        Hei mulla on 20 bratzii joista kaikki tavankokosii tyttöi.

        uusin o fashion pixiez jade mut se on vähän tyhmä ku sillon ne siivet ja se ei näytä bratzilt heippa

        Minäkin näin niitä nukkeja kaupassa: Näin Breeanan, Jade, Cloen, Yasminin, Deen ja Linan sekä yksisarviset! Saan myöhemmin Fashion Pixiez-elokuvan ja cd-levyn!

        Kirjoittakaa=)


    • Meygan-82

      Heips :)
      Vaikka olen jo 25-vee niin innostuin joskus keräilemään noita Meyganeita kun sais lahjaksi yhden ihan vitsillä. Mutta tykkäsin niin paljon että aloin keräämään niitä.. ^^

      Eniten tykkään ehkä Dynamite-Meyganistani ja olen alkanut himoamaan noita Genie-sarjan nukkeja.. :)

      En tykkää niistä isoista nukeista, poneista tai muistakaan ihme rahastus-jutuista..

      • bratz-fani1234

        Sain juuri Bratz-lehden numeron jossa on Pixiez-ekstra! Kannattaa lukea se...

        Kirjoittakaa tänne=)!


      • hotsummerdayzbratz
        bratz-fani1234 kirjoitti:

        Sain juuri Bratz-lehden numeron jossa on Pixiez-ekstra! Kannattaa lukea se...

        Kirjoittakaa tänne=)!

        luin sen lehen ja oli hyvä


      • hotsummerdayzbratz
        hotsummerdayzbratz kirjoitti:

        luin sen lehen ja oli hyvä

        ja mukana oll tarroi jotka liimasin seinälle

        heippa
        t. hotsummerdayzbratz


      • hotsummerdayzbratz
        hotsummerdayzbratz kirjoitti:

        ja mukana oll tarroi jotka liimasin seinälle

        heippa
        t. hotsummerdayzbratz

        minkä ikänen oot bratz-fan1234


      • bratz-fani1234
        hotsummerdayzbratz kirjoitti:

        minkä ikänen oot bratz-fan1234

        Olen 10 ja ½.

        Ostan aina Bratz-lehden kun se tulee lehtipisteisiin ja tässä on muita Bratz-tuotteitani 38:n nuken lisäksi:
        1. Tähtiä ja tyyliä-dvd
        2. Rock Enkelit-dvd
        3. Genie Magic-dvd
        4. TV-sarjan osa 1-dvd
        5. TV-sarjan osa 2-dvd
        6. Passion4Fashion Diamondz-dvd
        7. Pussilakanasetti
        8. Lompakko
        9. Palapeli
        10. Puuhakirja
        11. Tarrasetti
        12. 20 keräilykorttia
        13. Laukku
        14. PC-peli

        Tuossa ei taida olla kaikki...
        Terkuin bratz-fani1234=)


      • hotsummerdayzbratz
        bratz-fani1234 kirjoitti:

        Olen 10 ja ½.

        Ostan aina Bratz-lehden kun se tulee lehtipisteisiin ja tässä on muita Bratz-tuotteitani 38:n nuken lisäksi:
        1. Tähtiä ja tyyliä-dvd
        2. Rock Enkelit-dvd
        3. Genie Magic-dvd
        4. TV-sarjan osa 1-dvd
        5. TV-sarjan osa 2-dvd
        6. Passion4Fashion Diamondz-dvd
        7. Pussilakanasetti
        8. Lompakko
        9. Palapeli
        10. Puuhakirja
        11. Tarrasetti
        12. 20 keräilykorttia
        13. Laukku
        14. PC-peli

        Tuossa ei taida olla kaikki...
        Terkuin bratz-fani1234=)

        kiitti ku vastasit mullon vaana 3 ekaa dvd:tä ja nukkei vähä


      • hotsummerdayzbratz
        hotsummerdayzbratz kirjoitti:

        kiitti ku vastasit mullon vaana 3 ekaa dvd:tä ja nukkei vähä

        siis vaan eikä vaana=)


      • bratz-fani1234
        bratz-fani1234 kirjoitti:

        Olen 10 ja ½.

        Ostan aina Bratz-lehden kun se tulee lehtipisteisiin ja tässä on muita Bratz-tuotteitani 38:n nuken lisäksi:
        1. Tähtiä ja tyyliä-dvd
        2. Rock Enkelit-dvd
        3. Genie Magic-dvd
        4. TV-sarjan osa 1-dvd
        5. TV-sarjan osa 2-dvd
        6. Passion4Fashion Diamondz-dvd
        7. Pussilakanasetti
        8. Lompakko
        9. Palapeli
        10. Puuhakirja
        11. Tarrasetti
        12. 20 keräilykorttia
        13. Laukku
        14. PC-peli

        Tuossa ei taida olla kaikki...
        Terkuin bratz-fani1234=)

        Unohdin mainita nämä...

        1. Rock Angelz-cd
        2. Genie Magic-cd
        3. Forever Diamondz-cd

        =)


      • hotsummerdayzbratz
        bratz-fani1234 kirjoitti:

        Unohdin mainita nämä...

        1. Rock Angelz-cd
        2. Genie Magic-cd
        3. Forever Diamondz-cd

        =)

        moi bratz fanit


      • hotsummerdayzbratz
        hotsummerdayzbratz kirjoitti:

        moi bratz fanit

        hei minulla on 3 nukkea sekä erillaisia tarvikkeita mm. dvditä ja sellaisii.


      • hotsummerdayzbratz
        hotsummerdayzbratz kirjoitti:

        hei minulla on 3 nukkea sekä erillaisia tarvikkeita mm. dvditä ja sellaisii.

        miks ei tänne kirjoteta bratz-fani1234:n keskusteluun ku se on hyvä

        kirjottakaa

        t. hotsummerdayzbratz


      • hotsummerdayzbratz
        hotsummerdayzbratz kirjoitti:

        miks ei tänne kirjoteta bratz-fani1234:n keskusteluun ku se on hyvä

        kirjottakaa

        t. hotsummerdayzbratz

        no kirjottakkoo

        t. bratz


      • bratz-fani1234
        hotsummerdayzbratz kirjoitti:

        no kirjottakkoo

        t. bratz

        Sain juuri Sun-Kissed-Summer nukke Sashan (25cm). Se oli 9. Sashani ja 39. Bratzini=)

        Kirjoitelkaa =) =)


      • jooooooooooo
        bratz-fani1234 kirjoitti:

        Sain juuri Sun-Kissed-Summer nukke Sashan (25cm). Se oli 9. Sashani ja 39. Bratzini=)

        Kirjoitelkaa =) =)

        hei mullon vaan 20 bratzii eikä sashoja

        heippa


      • hotsummerdayzbratz
        jooooooooooo kirjoitti:

        hei mullon vaan 20 bratzii eikä sashoja

        heippa

        moi bratz on paras


      • bratz-fani1234
        hotsummerdayzbratz kirjoitti:

        moi bratz on paras

        Bratz is the best forever!!!!!!!!!!!

        Kirjoittakaa tänne keskusteluun=)


    • Princess of Torment

      Oma Bratz -kokoelmani käsittää tällä hetkellä n. 90 nukkea. Saattaa olla hieman ylikin.

      • bratz-fani1234

        Minulla on yhteensä vain 39... Joskus toivon että minulla olisi kaikki maailman Brat-nuket!!!! Mutta se ei kyllä ole mahdollista...

        Kirjoittakaa tänne=)


      • bratz-fani1234
        bratz-fani1234 kirjoitti:

        Minulla on yhteensä vain 39... Joskus toivon että minulla olisi kaikki maailman Brat-nuket!!!! Mutta se ei kyllä ole mahdollista...

        Kirjoittakaa tänne=)

        Sain juuri Hot Summer Dayz - nukke Jaden (25cm)!!!! Se oli 40. Bratzini!!!!!!

        Kirjoittakaa...


      • Marspatukka
        bratz-fani1234 kirjoitti:

        Sain juuri Hot Summer Dayz - nukke Jaden (25cm)!!!! Se oli 40. Bratzini!!!!!!

        Kirjoittakaa...

        aatelkaa et noihin bratzeihin menee tuhansii euroja joillaki ei oo ees kotia! monia ihmisii vois auttaa sillä rahalla mutta ei ku törsätään se joihinki kalliisiin nukkeihin jotka sitte isompana heitetään roskiin tai jätetään hyllyn reunalle istumaan. miul on vaan 10 bratzii enkä ees haluu mitään 40 koska sitte niihi kumminki kyllästyy!


      • bratz-fani1234
        Marspatukka kirjoitti:

        aatelkaa et noihin bratzeihin menee tuhansii euroja joillaki ei oo ees kotia! monia ihmisii vois auttaa sillä rahalla mutta ei ku törsätään se joihinki kalliisiin nukkeihin jotka sitte isompana heitetään roskiin tai jätetään hyllyn reunalle istumaan. miul on vaan 10 bratzii enkä ees haluu mitään 40 koska sitte niihi kumminki kyllästyy!

        Joka tapauksessa sain Play Sportz Cheerleader-Yasminin (25cm korkeus). Ja nyt on kokoelmassa jo 41...

        En kylläkään heitä nukkejani tai muitakaan lelujani minnekkään roskiin ja sehän on oikeastaan jokaisen oma asia mihin rahansa käyttää...

        Mutta kyllä ihmisiäkin pitää auttaa!! =)


      • Miss Bratz
        Marspatukka kirjoitti:

        aatelkaa et noihin bratzeihin menee tuhansii euroja joillaki ei oo ees kotia! monia ihmisii vois auttaa sillä rahalla mutta ei ku törsätään se joihinki kalliisiin nukkeihin jotka sitte isompana heitetään roskiin tai jätetään hyllyn reunalle istumaan. miul on vaan 10 bratzii enkä ees haluu mitään 40 koska sitte niihi kumminki kyllästyy!

        Ihan hyviä pointteja sulla. Mutta mä en ainakaan aio heittää Bratzejäni koskaan roskiin, vaan pidän niitä koristeina tai pakkaan pois ja säilytän muistona, tai vaikka omille lapsilleni jos joskus perustan perheen.

        On se hyvä asia auttaa maailman köyhiä, mutta SPR:lle, Unicefille tms. voi lahjoittaa rahaa vaikka omistaisikin Bratz-nukkeja. Ja Bratz-nuket ja niiden vaatteet, joilla ei leiki, voi lahjottaa myyntiin kirpparille, joka lahjottaa tulot kehitysapuun. Musta tuntuu että turhimmat asiat joihin mulla menee rahaa, on ainakin karkit. Niitä ostaa vaan kun itsehillintä pettää, ne vaan lihottaa ja tulee reikiä hampaisiin. Ihan turhaa rahanmenoa! Mieluiten kannattaa kieltäytyä ostamasta karkkia kuin Bratzejä, ja laittaa karkkilakon ajalta rahaa vaikka säästöpossuun, ja lahjottaa ne rahat sitten jonnekin järjestölle.

        10 Bratziä on musta aika sopiva määrä Bratzejä. Mä ite ainakin oon huomannu, että kun mulla on nykyään niitä enemmän, ei niistä oo sen enempää iloa kuin vähemmästä määrästä. Tarkotan siis että kun mulla oli aikanaan n. 10 Bratziä, niin niillä oli jotenkin kivempaa leikkiä. Oli helpompaa keksiä kaikenlaista. Nyt kun mulla on enemmän Bratzejä, niin en yleensä osaa päättää että millä niistä leikkisin jne... En tiiä osasinko selittää tän. Mutta siis ei se musta tee kauhean onnelliseksi, että omistaa Bratzejä ihan kauhean läjän. Kyllä niihin tulee sellainen keräily-hinku. Mutta kuinka monta Bratziä sillon on riittävästi?? 100? xD

        Mä aion opetella ompelemaan vaatteita Bratzeille. Musta tuntuu että se on kuitenkin hauskempaa kuin jatkuvasti uusien Bratzien ostaminen ja kinuaminen. Voi ite tehdä just sellaisia vaatteita kun haluaa. Jokaiselle Bratzille sellaset vaatteet mitä se tarvitsee omissa harrastuksissaan ja ammatissaan. Mä luulen että sitte niillä on entistä kivempaa leikkiäkin, ja niistä tulee sillai ihan omia persooniaan. Ettei kellä vaan ole ihan just samanlaista Bratzia kuin mulla.


      • bratz-fani1234
        Miss Bratz kirjoitti:

        Ihan hyviä pointteja sulla. Mutta mä en ainakaan aio heittää Bratzejäni koskaan roskiin, vaan pidän niitä koristeina tai pakkaan pois ja säilytän muistona, tai vaikka omille lapsilleni jos joskus perustan perheen.

        On se hyvä asia auttaa maailman köyhiä, mutta SPR:lle, Unicefille tms. voi lahjoittaa rahaa vaikka omistaisikin Bratz-nukkeja. Ja Bratz-nuket ja niiden vaatteet, joilla ei leiki, voi lahjottaa myyntiin kirpparille, joka lahjottaa tulot kehitysapuun. Musta tuntuu että turhimmat asiat joihin mulla menee rahaa, on ainakin karkit. Niitä ostaa vaan kun itsehillintä pettää, ne vaan lihottaa ja tulee reikiä hampaisiin. Ihan turhaa rahanmenoa! Mieluiten kannattaa kieltäytyä ostamasta karkkia kuin Bratzejä, ja laittaa karkkilakon ajalta rahaa vaikka säästöpossuun, ja lahjottaa ne rahat sitten jonnekin järjestölle.

        10 Bratziä on musta aika sopiva määrä Bratzejä. Mä ite ainakin oon huomannu, että kun mulla on nykyään niitä enemmän, ei niistä oo sen enempää iloa kuin vähemmästä määrästä. Tarkotan siis että kun mulla oli aikanaan n. 10 Bratziä, niin niillä oli jotenkin kivempaa leikkiä. Oli helpompaa keksiä kaikenlaista. Nyt kun mulla on enemmän Bratzejä, niin en yleensä osaa päättää että millä niistä leikkisin jne... En tiiä osasinko selittää tän. Mutta siis ei se musta tee kauhean onnelliseksi, että omistaa Bratzejä ihan kauhean läjän. Kyllä niihin tulee sellainen keräily-hinku. Mutta kuinka monta Bratziä sillon on riittävästi?? 100? xD

        Mä aion opetella ompelemaan vaatteita Bratzeille. Musta tuntuu että se on kuitenkin hauskempaa kuin jatkuvasti uusien Bratzien ostaminen ja kinuaminen. Voi ite tehdä just sellaisia vaatteita kun haluaa. Jokaiselle Bratzille sellaset vaatteet mitä se tarvitsee omissa harrastuksissaan ja ammatissaan. Mä luulen että sitte niillä on entistä kivempaa leikkiäkin, ja niistä tulee sillai ihan omia persooniaan. Ettei kellä vaan ole ihan just samanlaista Bratzia kuin mulla.

        Sain juuri Sweetheart-Phoeben (25cm). Nyt minulla on 43 Bratzia.

        Kirjoittakaa...


      • ---------------------------...

        No ei kenelläkään voi olla yli 90 bratziä!!!! ei kukaan tollasta valetta usko!!!


      • villikatti
        Marspatukka kirjoitti:

        aatelkaa et noihin bratzeihin menee tuhansii euroja joillaki ei oo ees kotia! monia ihmisii vois auttaa sillä rahalla mutta ei ku törsätään se joihinki kalliisiin nukkeihin jotka sitte isompana heitetään roskiin tai jätetään hyllyn reunalle istumaan. miul on vaan 10 bratzii enkä ees haluu mitään 40 koska sitte niihi kumminki kyllästyy!

        se on kyl totta...ja mää kyl aion ostaa pari bratzii...mut dii(=


    • krishe

      Kivan paljon Bratzei. =) Onks teiän mielest muute noloo leikkii Bratzeil viel 12 vuotiaana?

      • bratz-fani1234

        Moi!

        Ei musta. Sain muuten Forever Diamondz-Cloen (25cm). Nyt mulla on jo aika paljon Bratzeja...!!!!!!

        Muuten, ketä kiinnostaa, niin minulla on Bratz-sivut osoitteessa www.bratzfani.vuodatus.net

        Käykää siellä!


      • winx-fani

        minä täytin pari kuukautta sitten 13 ja leikin bratzeillä!!!!
        Musta voi olla minkä ikänen vaan jos tykkää vain bratzeistä!!!!
        mulla on 16 bratziä siskoni kanssa joka on 10.
        mutta ei yhtään Sashaa(harmi).


      • krishe
        winx-fani kirjoitti:

        minä täytin pari kuukautta sitten 13 ja leikin bratzeillä!!!!
        Musta voi olla minkä ikänen vaan jos tykkää vain bratzeistä!!!!
        mulla on 16 bratziä siskoni kanssa joka on 10.
        mutta ei yhtään Sashaa(harmi).

        Mäkin oon täyttäny 13 mut tykkään silti paljon bratzeista. :)


    • winx-fani

      lauantaina bratz winter adventure phoeben ja mun sisko sai yasminin!!!!

      • bratz-fani1234

        Sain juuri Flashback Fever-Sashan (korkeus 25cm). Se oli 10. tavankokoinen Sashani, 44. Bratzini ja 42. tyttö-bratzini!

        Käykää sivuillani http://bratzfani.vuodatus.net/


      • bratz-fani1234
        bratz-fani1234 kirjoitti:

        Sain juuri Flashback Fever-Sashan (korkeus 25cm). Se oli 10. tavankokoinen Sashani, 44. Bratzini ja 42. tyttö-bratzini!

        Käykää sivuillani http://bratzfani.vuodatus.net/

        Sain juuri 2 Bratzia: Passion 4 Fashion-Cloen ja -Jaden (molemmat 25cm). Nyt minulla on 46 Bratzia.


      • bratz-fani1234
        bratz-fani1234 kirjoitti:

        Sain juuri 2 Bratzia: Passion 4 Fashion-Cloen ja -Jaden (molemmat 25cm). Nyt minulla on 46 Bratzia.

        Sain taas uuden Bratzin: Play Sportz-Vinessan tennisasussa. Se oli jo 47. Bratzini.

        Käykää sivuillani, osoite on http://bratzfani.vuodatus.net


      • ...
        bratz-fani1234 kirjoitti:

        Sain taas uuden Bratzin: Play Sportz-Vinessan tennisasussa. Se oli jo 47. Bratzini.

        Käykää sivuillani, osoite on http://bratzfani.vuodatus.net

        ...


      • bratz-fani1234
        ... kirjoitti:

        ...

        Sain taas uuden Bratzin...

        Tokyo a go go-Yasmin (25cm). Nytm inulla on 48...


      • bratz-fani1234
        bratz-fani1234 kirjoitti:

        Sain taas uuden Bratzin...

        Tokyo a go go-Yasmin (25cm). Nytm inulla on 48...

        Ja taas sain nää Bratzit
        - Play Sportz Soccer-Cloe (korkeus 25cm)
        - Forever Diamondz-Jade (25cm)
        - Forever Diamondz-Yasmin (25cm)
        Nyt mulla on 51, uskokaa tai älkää, saan niitä koko ajan vain marnuamalla ja noi Diamondzit oli alennuksessa.


      • bratz-fani1234
        bratz-fani1234 kirjoitti:

        Ja taas sain nää Bratzit
        - Play Sportz Soccer-Cloe (korkeus 25cm)
        - Forever Diamondz-Jade (25cm)
        - Forever Diamondz-Yasmin (25cm)
        Nyt mulla on 51, uskokaa tai älkää, saan niitä koko ajan vain marnuamalla ja noi Diamondzit oli alennuksessa.

        Ai niin, mulla on muuten nyt kaikki Diamondz-nuket:D


      • bratz-fani1234
        bratz-fani1234 kirjoitti:

        Ai niin, mulla on muuten nyt kaikki Diamondz-nuket:D

        Jos haluutte nähä kuvan Bratzeistani, katsokaa osoite: http://voikku.vuodatus.net


      • bratz-fani1234
        bratz-fani1234 kirjoitti:

        Jos haluutte nähä kuvan Bratzeistani, katsokaa osoite: http://voikku.vuodatus.net

        Sain Gold Medal Gymnasts-Yasminin (25cm), 52. Bratzini. Kuvan voi katsoa osoitteesta http://bratzfani.vuodatus.net/page/Kuvia


      • bratz-fani1234
        bratz-fani1234 kirjoitti:

        Sain Gold Medal Gymnasts-Yasminin (25cm), 52. Bratzini. Kuvan voi katsoa osoitteesta http://bratzfani.vuodatus.net/page/Kuvia

        Tiedättekö mitä?
        Äiti osti mun yhdelle kaverille synttärilahjaksi Sweet Dreamz-Felician, mutta se ei tahtonutkaan sitä! Joten minä sain sen! Nyt minulla on siis 2 samanlaista Feliciaa ja Campfire Felicia! No, ei se haittaa, laitan siitä kolmannestakin joskus kuvan nettiin.

        Eli minulla on nyt 3 tavankokoista Feliciaa! Ihan oikeasti! Kuva tulee nettisivuilleni myöhemmin.


      • Jadelime
        bratz-fani1234 kirjoitti:

        Tiedättekö mitä?
        Äiti osti mun yhdelle kaverille synttärilahjaksi Sweet Dreamz-Felician, mutta se ei tahtonutkaan sitä! Joten minä sain sen! Nyt minulla on siis 2 samanlaista Feliciaa ja Campfire Felicia! No, ei se haittaa, laitan siitä kolmannestakin joskus kuvan nettiin.

        Eli minulla on nyt 3 tavankokoista Feliciaa! Ihan oikeasti! Kuva tulee nettisivuilleni myöhemmin.

        ..miten voit saada noin helpolla bratzejä.Pyydätkö vaan että: "Voidaanko ostaa bratzi mulle?" :O

        Nyyh!

        Oon kateellinen :I :DD

        Minäkin loveen bratzejä ja haluaisin itsekin lähes joka päivä bratzin,mutta en saa. :(

        Tykkäisin jos bratzit olisivat 5 euroa tai halvempiakin. :D


      • Bratzien määrällä
        Jadelime kirjoitti:

        ..miten voit saada noin helpolla bratzejä.Pyydätkö vaan että: "Voidaanko ostaa bratzi mulle?" :O

        Nyyh!

        Oon kateellinen :I :DD

        Minäkin loveen bratzejä ja haluaisin itsekin lähes joka päivä bratzin,mutta en saa. :(

        Tykkäisin jos bratzit olisivat 5 euroa tai halvempiakin. :D

        Musta ei ole ihan reilua alkaa kilpailla siitä, etä kenellä on eniten Bratzeja. Aina löytyy joku, jolla on enemmän Bratzeja. Kaikilla vanhemmilla ei ole varaa ostaa montaa Bratzia, eikä sille vaan sitten voi mitään! En usko että määrä tekee onnelliseksi, vaan se, miten kivoja leikkejä Bratzeillaan keksii, miten kauniissa kunnossa ne pitää, osaako tehdä niille hienoja kampauksia ja vaatteita.


      • bratz-fani1234
        Bratzien määrällä kirjoitti:

        Musta ei ole ihan reilua alkaa kilpailla siitä, etä kenellä on eniten Bratzeja. Aina löytyy joku, jolla on enemmän Bratzeja. Kaikilla vanhemmilla ei ole varaa ostaa montaa Bratzia, eikä sille vaan sitten voi mitään! En usko että määrä tekee onnelliseksi, vaan se, miten kivoja leikkejä Bratzeillaan keksii, miten kauniissa kunnossa ne pitää, osaako tehdä niille hienoja kampauksia ja vaatteita.

        Tällä hetkellä omistan 56 Bratz-nukkea.

        Kuvat kaikista täällä: http://bratzfani.vuodatus.net/page/kuvia_bratzeistani


    • JadeSierSashNevrDana

      1.X'Press It - Sasha
      2.Tokyo a go go - Yasmin
      3.Spring Fling - Jade
      4.Wild Life Safari - Nevra
      5.Play Sportz 2005 - Yasmin (futis)
      6.Rock Angelz - Yasmin
      7.Rock Angelz - Cloe
      8.Sweetheart Sweet - Meygan
      9.Magic Hair - Yasmin
      10.Passion 4 Fashion 2007 - Jade
      11.Passion 4 Fashion 2007 - Sasha
      12.Hollywood Style - Yasmin
      13.Wild Wild West - Kiana
      14.Hot Summer Dayz - Cloe
      15.Sun Kissed Summer - Sasha
      16.Sun Kissed Summer - Yasmin
      17.Forever Diamondz - Jade
      18.Forever Diamondz - Cloe
      19.Ooh La La - Kumi
      20.Midnight Dance - Fianna
      21.Wintertime Wonderland - Jade
      22.Wintertime Wonderland - Dana
      23.Slumber Party - Yasmin
      24.Formal Funk - Yasmin
      25.Funk'n Glow - Cloe
      26.Funk'n Glow - Dana
      27.Birthday Bash - Yasmin
      28.Birthday Bash - Cloe
      29.Princess - Fianna
      30.Princess - Cloe
      31.Play Sportz 2006 - Fianna (tennis)
      32.Play Sportz 2006 - Dana (moottoripyöräilijä?)
      33.Strut It - Meygan
      34.On Ice - Yasmin
      35.Genie Magic - Yasmin
      36.Head Gamez
      37.Secret Date - Jade
      38.Dynamite - Cloe
      39.Fashion Pixiez - Jade
      40.Nite Out - Dana
      41.Nite Out - Yasmin
      42.Live In Concert - Nevra
      43.Pretty'n Punk - Cloe
      44.Sweet Dreamz Pajama Party - Sierrna
      45.Sweet Dreamz Pajama Party - Kumi

      Ja sitten vielä lempi bratzini ovat : Jade,Sasha,Sierrna,Nevra ja Dana. :)

    • joku

      onko noi myytävänä?? tai laitoikko noi muuten vaan esille

      • Bratz-fani

        Mulla on nyt tasan 100 Bratziä.


    • joku

      onko noi myytävänä?

      • bratz-fani1234

        Eivät!!!! Ja nyt minulla on 44 Bratzia!!!!!


      • Sama-sama

        Hi!Kiinostaako sinua Bratzejen osto?Jos tiedät jonkun jota kiinostaisi ostaa hyväkuntoisia bratzejä noin: 5-6 € hintaan niin kerro ihmeessä... Olen juuri kunnostanu nuket ja muutenkin. En itse niitä tarvitse joten olisi kiva jos jotain kiinostaisi... Myyn myös Bratz kauneussalongin varmaankin noin 10-15 € hintaan. Minulla on 12 tyttö bratz:siä yksi poika ja yksi lapsi bratz:si myytävänä...


      • tsilulilililililililil
        Sama-sama kirjoitti:

        Hi!Kiinostaako sinua Bratzejen osto?Jos tiedät jonkun jota kiinostaisi ostaa hyväkuntoisia bratzejä noin: 5-6 € hintaan niin kerro ihmeessä... Olen juuri kunnostanu nuket ja muutenkin. En itse niitä tarvitse joten olisi kiva jos jotain kiinostaisi... Myyn myös Bratz kauneussalongin varmaankin noin 10-15 € hintaan. Minulla on 12 tyttö bratz:siä yksi poika ja yksi lapsi bratz:si myytävänä...

        Miksi myyt nin halvalla hyviä bratzejä, itse en niitä tarvitse koska mulla on jo 5 bratzii ja se riittä mulle :D


        En tiedä aionko joskus myydä brätzejäni, koska niitä ei ole liikaa niin voishan niitä jossain laatikossa säilytää mahdoliisille Lapisille joskus sitten... Ja välillä musta tuntuu et brätzit ei kiinnosta pätkääkää mut välillä ne on tosi kivoi ja ihkui... :D

        ei kai mulla muuta "paasaamista" ollut.


      • tsilulilililililililil
        Sama-sama kirjoitti:

        Hi!Kiinostaako sinua Bratzejen osto?Jos tiedät jonkun jota kiinostaisi ostaa hyväkuntoisia bratzejä noin: 5-6 € hintaan niin kerro ihmeessä... Olen juuri kunnostanu nuket ja muutenkin. En itse niitä tarvitse joten olisi kiva jos jotain kiinostaisi... Myyn myös Bratz kauneussalongin varmaankin noin 10-15 € hintaan. Minulla on 12 tyttö bratz:siä yksi poika ja yksi lapsi bratz:si myytävänä...

        Miksi myyt nin halvalla hyviä bratzejä, itse en niitä tarvitse koska mulla on jo 5 bratzii ja se riittä mulle :D
        En tiedä aionko joskus myydä brätzejäni, koska niitä ei ole liikaa niin voishan niitä jossain laatikossa säilytää mahdoliisille Lapisille joskus sitten... Ja välillä musta tuntuu et brätzit ei kiinnosta pätkääkää mut välillä ne on tosi kivoi ja ihkui... :D
        ei kai mulla muuta "paasaamista" ollut.


    • Minun bratzit: 1. Slumber party Meygan, 2. Original Sasha, 3. Wintertime wonderland Cloe, 4. Funk n glow Jade, ja 5. Bratz boyz Koby.

    • Bratziiii

      Mulla on
      XPress it Meygan 2002
      Bratz The Movie nivelletty Yasmin
      Strut It Sasha 2002
      Cloe Forever Diamond
      Treasures Roxxi
      Play Sportz Roxxi (kicking Karate)
      ja joitai muita..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe