Mulla on 112 litrasessa altaassa miekkapyrstöjä, uroksia 2 ja naaraita 4. Nyt yksi naaras on alkanut pysymään pohjassa ja seuranaan sillä on yksi uros...Olisiko nyt niin että naaras alkaisi synnyttämään? Mitä sitten ovat "kuplat" veden pinnalla jota en ole aiemmin huomannut? Kannattaisiko naaras siirtää poikas altaaseen? Mistä sitten huomaan että poikasia on syntynyt?
Synnyttävä Miekkapyrstö
8
2463
Vastaukset
- HannaMeidän miekkapyrstö naaraat ovat tehneet poikasia jo pariin otteeseen, tosin yksikään niistä ei ole jäänyt eloon :/ Sellasia alle sentin pituisia ja haalean oransseja tuolla pohjassa näyttäisi tälläkin hetkellä uiskentelevan milliksen poikasten kanssa :) Josko näistä pari jäisi eloonkiin.. Toivotaan niin! - kalankasvattajaJuu, pelkään vain että mustatetrat popsii suihin ne poikaset jos niitä nyt edes on tulossa...Voiko sen poikasaltaan kyhätä jostain itse vai täytyykö hankkia se oikea allas 
- sen kyhätäkalankasvattaja kirjoitti:Juu, pelkään vain että mustatetrat popsii suihin ne poikaset jos niitä nyt edes on tulossa...Voiko sen poikasaltaan kyhätä jostain itse vai täytyykö hankkia se oikea allas vaikka hyttysverkosta tai nylonsukkahousuista, teet vaan jonkinlaisen kehikon ja sen emon sinne niin poikaset ei joudu toisten suihin. 
- taniasen kyhätä kirjoitti:vaikka hyttysverkosta tai nylonsukkahousuista, teet vaan jonkinlaisen kehikon ja sen emon sinne niin poikaset ei joudu toisten suihin. Myös emo pistelee poikaset suuhunsa hyvällä ruokahalulla....eli tarpeeksi suuri alue jossa paljon kasvillisuutta poikasten suojaksi 
- sami 10 vuottatania kirjoitti:Myös emo pistelee poikaset suuhunsa hyvällä ruokahalulla....eli tarpeeksi suuri alue jossa paljon kasvillisuutta poikasten suojaksi mun miekka pyrstöt molemmat pari senttiä pitkiä mutt toinen o läskempi ku toinen selittääkö se sen et toinen on naaras ja toinen koiras mut mulla se laihempi moiekka pyrstö napsii mun muita kaloja esim. kultakalaa ja hai monnia toinen ei oo sellanen mikä neuvoksi onko ne saanu jonkun taudin t:sami 10 v 
- 8kpl miekkapyrstöjäsami 10 vuotta kirjoitti:mun miekka pyrstöt molemmat pari senttiä pitkiä mutt toinen o läskempi ku toinen selittääkö se sen et toinen on naaras ja toinen koiras mut mulla se laihempi moiekka pyrstö napsii mun muita kaloja esim. kultakalaa ja hai monnia toinen ei oo sellanen mikä neuvoksi onko ne saanu jonkun taudin t:sami 10 v mulla ainanki usemmiten vain koiraat näykkii taistelukalan eviä mutta minunkin urokset ovat lihava ja laiha. 

- miekkapyrstöMinulla ainakin on tullut poikasia paljon ja jääny henkii yli kakskyt. Ostin jtn4e poikasaltaan siel oli pari kalaa ja mulla on runsas kasvi jossa poikaset piileskelee. Mulla on myös monnei ja kiilakylkii 
- tuikuratuiKannattaa katsoa, milloin nämä viestit on lähetetty. Ketään tuskin kiinnostaa miekkapyrtöjesi elämä enää 2-4 vuoden päästä tapahtuneesta. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset605160
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut333775
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti723523
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052877
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302700
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131951
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161726
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2121562
- 1561384