eli en aikaisemmasta keskustelusta saanut käsitystä mitä vanhan talon purku todellisuudessa
maksaa ja vähän vaikeeta sitä painoo on etukäteen
laskee eli jos joku on purkanut vanhan talon
mitä se on tullut kustantamaan, tarkoitus on
kaivurilla pistää maan tasalle ja lajitella jäte.
sukulaisella olis tontti ihan ok paikalla jossa vanha ränsistynyt talo eli se vanhan talon purku hinta kiinnostaa kun ko. alueella on muitakin tontteja tarjolla. eli paljo purku lisää tontin hintaa.
tarjolla ilman taloa.
vanhan talon purku
3
4135
Vastaukset
- varaa seteleitä
10000 eurolla kaivurikuskia varten niinse hoitaa homman kotiin.
Jos purkaa taloilla puutavaran polttopuiksi ja betonkin laiturin alle rantaan niin eihän se maksa kuin kaljat ja makkarat. - purkuluvan verran ainakin
Vaikka mitään muuta kustannuksia ei tulisi niin purkulupa kaupungilta/kunnalta maksoi ainakin meillä muutaman kympin.
Me purettiin sellainen noin 40 neliön purueristeinen mummonmökki. Laudat sahattiin polttopuiksi, kattopellit meni romukauppiaalle jne mutta KTK:n kuljetuskustannukset ja kaatopaikkamaksut jostaisn 7 vaihtolavallisesta purua, tiilimurskaa yms. sälää maksoivat jonkun 3000 €. Tietty jos kaatopaikalle ei tarvitse viedä mitään niin selviää paljon halvemmalla. Kysy myös paikalliselta VPK:lta jos kävisivät polttamassa sen harjoitusmielessä.- polttokin
poltto ei tule kysymykseen on aika lähellä naapuri taloa,mut selkis hinta haarukka tämä
tölli myös mummon mökki johon -70? luvulla tehty
ns. lisäsiipi olohuone ja kamari.katsotaan mitä tontin hinta pyynti on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628