miten viritellä?

diem

Nettipelit takkuaa esim. enemy territory jos 20 pelaajaa alkaa olla, tietyillä kartoilla myös pätkii kovasti...voisikohan tätä onnetonta konettani mitenkään enemmän vielä viritellä, ajattelin että laittaisin ainakin paremman näytiksen tuon integroidun tilalle AGP-väylään, millaisella näyttiksellä pelattavuus edes hieman paranisi, ei tavoitella kuuta taivaalta :), ja etten turhaan osta liian kallista näyttistä, osaisitteko ehdottaa?..
ja kannattaako tuota prossua vielä kellottaa lisää?..
mitä muita keinoja olisi viritellä?..

tässäpä tietoa "myllystäni" :) :
AMD Duron 1800 Mhz, kellotettu hiukan eli 2033 MHz (13.5 x 151), CPU FSB 149.97 MHz (alkuperäinen: 133 MHz, overclock: 13%)...muistikammat DIMM, 512 256 MB PC2700 DDR SDRAM, keskusmuistia vapaana 294 MB EVERESTin mukaan...
emolevy ASRock K7S41GX (2 PCI, 1 AGP, 1 AMR, 2 DDR DIMM, Audio, Video, LAN, hybrid booster) http://www.asrockamerica.com/Products/K7S41GX.htm , dataväylän kaistanleveys 2409 MB/s, muistiväylän kaistanleveys 1928 MB/s...integroitu näytönohjain max 64 Mb: SiS 741, 3D-kiihdytin SiS 330 Mirage Integrated, kehyspuskurin koko 128 MB, grafiikkasuorittimen kellotaajuus 134 MHz, muistiväylän kaistanleveys 2656 MB/s...AGP-ohjain: AGP:n varaama keskusmuisti 128 MB, nopeus 8x....nettiyhteys 1Mbit/512kbit, crt-näyttö...

3

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä tahansa näytönohjain on parempi kuin tuo integroitu.
      Huuto.netistä joku käytetty gf6600/r9800pro tai jopa huonompi muutamalla kympillä.
      Ehkä käytetty muistikalikka lisää.
      Sen kun kellottelet jos kellottuu.

    • Daword

      toi sun näyttis on ihan paska!

      osta x700,6600,9800,9700pro,

      jos haluut uudempaa rautaa jolla pyörii kaikki uudemmatkin pelit niin kyl toi 7600gs ton prossun kans ihan hyödyllinen olis.

      hae täältä näyttiksiä.

      www.huuto.net

      kun olet löytänyt sopivan niin tuu vaiks viel uudestaan kysyyn onko hyvä

      • diem

        ...mites ois tämmöset...Sapphire Atlantis 9800 Pro 256 mt/AGP/: http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=48019671
        tai
        Connect3D Radeon 9600SE 128MB DDR AGP: http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=48329137

        niin, mites kun Asrockin halpisemoni nalkuttaa että et saa panna yli 1,5 voltin näyttistä, onko noi sellasia kun en löydä sitä tietoa mistään vai onko väliä...
        nii ja entäs poweri, riittääkö 300 w näille, entäs sille 7600gs:lle jos sellasen raskis hankkia (ois Palit geforce 7600gs tossa CruzBrokerissa myytävänä)...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe