Onko kokemuksia mikkeliläisistä (tai eteläsavolaisista) keittiöfirmoista? Yleisiä kommentteja olen lukenut eri firmoista, mutta varsinkin palvelu tuntuu olevan usein kiinni yksittäisistä myyjistä. Kysymykseen tulevat lähinnä Isku, Nelko, Domus ja paikallisista Keittiömekka. Kenties Puustellikin jos ei ole törkeän kallis muihin verrattuna. Mielenkiintoinen vaihtoehto on myös "paikallinen puuseppä" mutta niistä vasta onkin vaikea saada tietoa.
Mikkeliläiset keittiötoimittajat?
13
4936
Vastaukset
- -K-
Hei. Itse otin tarjoukset puustellilta, petralta, pharmalta, nelkolta ja keittiötukulta.
Kaikista parhaimman ja osaavimman palvelun sain Petra-keittiöltä K-Raudasta... Sitä voin lämpimästi suositella!!!
Puustellilla oli myös asiantunteva palvelu.
Muista firmoista ei voi sanoa samaa.. niitä en voi suositella.
Tarjouksia kannattaa pyytää niin monesta paikasta kun vain jaksaa... niistä ei haittaa ole ja saa vertailupohjaa...
Toivottavasti tästä oli jotain apua...:)- Suunnittelu jatkuu
Kiitos paljon! En edes muista, miksi Petra ei ollut listallani mutta pitääpä tutustua siihenkin tarkemmin.
- Domusta
Tuote on ainakin hyvä (tosin ostin keittiöni Vantaalta)joten palvelusta en tuolla Mikkelin alueella tiedä, mutta käy katsastamassa.
- toimittaa
Älkää vain ottako puustellin toimittamia kodinkoneita, osan ainakin teettävät jotain halpis mallia, jotka on laadultan ala-arvoisia. Kodinkoneliikkeissä näitä malleja ei ole.
- -V-
toimittaa kirjoitti:
Älkää vain ottako puustellin toimittamia kodinkoneita, osan ainakin teettävät jotain halpis mallia, jotka on laadultan ala-arvoisia. Kodinkoneliikkeissä näitä malleja ei ole.
ikinä ei kannata ottaa mistään keittiöfirmasta koneita... ne on aina huonompi laatuisia kun ne mitä ostat jostain kodinkoneliikkeestä... parin kolmen vuoden päästä saa sitten olla vaihtamassa... ei kannata säästää väärässä paikassa...
- pahvit
-V- kirjoitti:
ikinä ei kannata ottaa mistään keittiöfirmasta koneita... ne on aina huonompi laatuisia kun ne mitä ostat jostain kodinkoneliikkeestä... parin kolmen vuoden päästä saa sitten olla vaihtamassa... ei kannata säästää väärässä paikassa...
Ei kai nyt mikään kodinkonevalmistaja valmista vartavasten huonompilaatuisia koneita keittiöliikkeille. Aivan samoja koneita myyvät sekä kodinkone- että keittiöliikkeet. Taitaa olla kodinkonekauppias asialla jolla ei oikein kauppa käy. Ettei tarvitse spekuloida, myyn itse sekä kalusteita että koneita.
- .......
pahvit kirjoitti:
Ei kai nyt mikään kodinkonevalmistaja valmista vartavasten huonompilaatuisia koneita keittiöliikkeille. Aivan samoja koneita myyvät sekä kodinkone- että keittiöliikkeet. Taitaa olla kodinkonekauppias asialla jolla ei oikein kauppa käy. Ettei tarvitse spekuloida, myyn itse sekä kalusteita että koneita.
No huonompia ne on sanoit sinä mitä hyvänsä... kyllähän sinä niitä kehut ku kerta myyt... ei mikään firma tahallaan valmista niitä niin sanottuja B kappaleita.. vaan niitä vaan aina vahingossa tulee... ja sitten niillä on tapana mennä kuluttajille keittiöiden mukana..
niin monta tapausta tiedän missä koneet on vaihdettu parin vuoden päästä ku ne on niin huonot, että ei se ihan sattumaa ole...
mutta tää on asia mistä jokaisella on oma mielipide ja tästä on sen vuoksi turha kinastella.. - Keittiö-heittiö
....... kirjoitti:
No huonompia ne on sanoit sinä mitä hyvänsä... kyllähän sinä niitä kehut ku kerta myyt... ei mikään firma tahallaan valmista niitä niin sanottuja B kappaleita.. vaan niitä vaan aina vahingossa tulee... ja sitten niillä on tapana mennä kuluttajille keittiöiden mukana..
niin monta tapausta tiedän missä koneet on vaihdettu parin vuoden päästä ku ne on niin huonot, että ei se ihan sattumaa ole...
mutta tää on asia mistä jokaisella on oma mielipide ja tästä on sen vuoksi turha kinastella..Mikkelin alueella ehdottomasti parasta palvelua ja suunnittelua on Nelkolla ja Parmalla. Itse olen päätynyt Nelkoon persoonallisen suunnittelun ja palvelun takia. Olen asioinut monissa mikkeliläisissä liikkeissä, mutta vain tietyt erottuvat edukseen. Erikoiskalusteiden, kaapistojen (ja keittiöidenkin) suhteen edullinen ja mukava paikka on Kotikaluste Rantakylässä. Tekevät puusepäntyönä juttuja ja edustavat muistaakseni Merite-keittiöitä, Hahlen systeemejä ym.
- Keittiö-Heittiö
Keittiö-heittiö kirjoitti:
Mikkelin alueella ehdottomasti parasta palvelua ja suunnittelua on Nelkolla ja Parmalla. Itse olen päätynyt Nelkoon persoonallisen suunnittelun ja palvelun takia. Olen asioinut monissa mikkeliläisissä liikkeissä, mutta vain tietyt erottuvat edukseen. Erikoiskalusteiden, kaapistojen (ja keittiöidenkin) suhteen edullinen ja mukava paikka on Kotikaluste Rantakylässä. Tekevät puusepäntyönä juttuja ja edustavat muistaakseni Merite-keittiöitä, Hahlen systeemejä ym.
Niin, unohdin että aloittaja kyseli paikallisista puusepistä. Ainakin Wellwood on hyvämaineinen työssään, samoin Pro Joinery. Lisäksi G-levy, Kotikaluste ja Kaakeli & Kalusteen puupuoli tekevät tilaustöitä.
- kolme keittiötä
-V- kirjoitti:
Kyllä Puustellin koneet on ihan AEG merkkejä sekä Festivon kylmiöt ...pari vuotta sitten tehty. Toimitukset pelasi, hinta tosin kallis verrattuna muihin....se brändi maksaa.
- 3tre
Keittiö-Heittiö kirjoitti:
Niin, unohdin että aloittaja kyseli paikallisista puusepistä. Ainakin Wellwood on hyvämaineinen työssään, samoin Pro Joinery. Lisäksi G-levy, Kotikaluste ja Kaakeli & Kalusteen puupuoli tekevät tilaustöitä.
selvitin kun tarvetta niin puolet noista jo nurin, tai vaihtunut systeemit perusteellisesti. pitäis olla vähän pitempi jänteistä toimintaa kun lupaavat takuutakin. g-levy ja keittiötukku näyttäisi olevan ok, sinne siis-
- Keittökalusteet myynnissä
Meillä olisi myynnissä Parmakeittiön kalusteet. 20m2 keittiöön, riittävästi kaappeja/laatikostoja mm. apteekkarinkaappi. Ja pieni pätkä kivitasoakin on. Kalusteet tehtaalla kootut, paketteja ei ole purettu, joten kyseessä siis UUDET kalusteet. Jos kiinnostuit, niin laita postia [email protected], niin laitan lisätietoa kuvia suunnitelmasta.
- kolme keittiötä
Keittiötukun toimitukset tökki, vääriä osia ja osa tavarasta puuttui. Puustellilla tuli kaikki jemptisti, tosin oli kallis. Uusin toimittaja Mikkelissä Puutimpureiden kautta Kalustetukku. Siellä on tosi kattava valikoima ja asiantunteva palvelu. Asennukset onnistui tosi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835