paljonko olette saanet avoleikkauksella tehdystä nivustyrä leikkauksesta????
riittääkö viikko parantumiseen,minulle kirurgi väitti, että saan tehdä viikonpäästä mitä vaan.
onko muilla samanlaisia kokemuksia?
nivustyrän leikkaus ja sairasloma
9
12572
Vastaukset
- ????????????
no mä sain tost 5 viikkoa enkä ole vieläkään kunnossa.
- pekka1227
asiasta kiinostunut
- Melkein toipunut
Kuukauden sain sairaslomaa kyseisen toimenpiteen jälkeen.
Pari ensimmäistä päivää leikkauksen jälkeen oli pahimmat ja sitten rupesi helpottamaan.
En ihan sanois, ettää viikon jälkeen voi tehdä mitä vaan. Itse en ainakaan olisi pystynyt. Nyt on leikkauksesta noin tuo kuukausi mennyt ja nyt alan olemaan siinä kunnossa, että voisin alkaa tekemään kaikkea normaalisti. - hiukka huolissaa m32
tuo aihe kiinnostaa kovasti kun itsellä edessä toukokuussa.. poli käynnillä lekuri sano et avoleikkauksena se tehdään, mutta ei tietoa miten puudutetaa vai nukutetaan.. 7.30 aamulla sisään ja 8 leikkaussaliin.. ja siin välis sit pitäs kuulemma saada jotain tietoa.. onko ollut ongelmia leikkauksesta? komplikaatioita?
- Melkein toipunut
Avoleikkauksena tehtiin myös mulla tuo leikkaus.
Ei mitään ongelmia missään vaiheessa oo ollut. Leikkaus sujui odotetusti, tehtiin spinaalipuudutuksessa ja toipuminen on ollut suht nopeeta.
Ekoiks päiviks olis varmasti hyvä olla joku seuraks ja avuks ihan jokapäivisiinkin juttuihin. Kivut on aluks melko kovat, mut särkylääkettä vaan, niin pysyy kivut aisoissa.
Mulla on leikkauksesta nyt tasan 4 viikkoa ja särkylääkkeitä en oo ottanu enää pariin viikkoon. - Poiret
Kävin leikkuuttamassa nyt viikko mennyt kyllä voi pakottaa en ole nukkunut käytännössä paljon ollenkaan syönnyt särkylääkkeitä että milteipä hourin en olis arvannut että näin koville ottaa kuukausi sairaslomaa
- tyränen
mulle tehtiin avoleikkauksena 2009 ja ei ollut ongelmia, selkäydinpuudutuksessa tehtiin. ainut että mulla alkoi puudutus loppumaan loppuvaiheessa kun leikkaukseni kesti normaalia pitempään mutta kyllä antoivat troppia suoneen sen verta ettei paljoa haitannut.
- M32 JUUH
jaa et pariks päiväksi saattais tarttea apua kotiakin.... se on ongelma mul kun apua just sen mitä tarvii et pääsee pois sairaalasta... eli aikuinen seurassa mut eipä tuo mua kyl pysty auttelee..
- tyränen
M32 JUUH kirjoitti:
jaa et pariks päiväksi saattais tarttea apua kotiakin.... se on ongelma mul kun apua just sen mitä tarvii et pääsee pois sairaalasta... eli aikuinen seurassa mut eipä tuo mua kyl pysty auttelee..
Oli se pari ekaa päivää aikas hankalaa mut kyllä minäkin selvisin ilman apua. Ekana yönä vain oli aikuinen seurassa ja sen jälkeen olin yksin. Kaupassa kävin kolmantena päivänä muistaakseni mutta aika vaivalloista sekin vielä oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272920Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2702721Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2191428
- 751241
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581057Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2997Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä93938