nivustyrän leikkaus ja sairasloma

urman

paljonko olette saanet avoleikkauksella tehdystä nivustyrä leikkauksesta????
riittääkö viikko parantumiseen,minulle kirurgi väitti, että saan tehdä viikonpäästä mitä vaan.

onko muilla samanlaisia kokemuksia?

9

12784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????????????

no mä sain tost 5 viikkoa enkä ole vieläkään kunnossa.

• pekka1227

asiasta kiinostunut

• Melkein toipunut

Kuukauden sain sairaslomaa kyseisen toimenpiteen jälkeen.
      Pari ensimmäistä päivää leikkauksen jälkeen oli pahimmat ja sitten rupesi helpottamaan.
      En ihan sanois, ettää viikon jälkeen voi tehdä mitä vaan. Itse en ainakaan olisi pystynyt. Nyt on leikkauksesta noin tuo kuukausi mennyt ja nyt alan olemaan siinä kunnossa, että voisin alkaa tekemään kaikkea normaalisti.

• hiukka huolissaa m32

tuo aihe kiinnostaa kovasti kun itsellä edessä toukokuussa.. poli käynnillä lekuri sano et avoleikkauksena se tehdään, mutta ei tietoa miten puudutetaa vai nukutetaan.. 7.30 aamulla sisään ja 8 leikkaussaliin.. ja siin välis sit pitäs kuulemma saada jotain tietoa.. onko ollut ongelmia leikkauksesta? komplikaatioita?

• Melkein toipunut

Avoleikkauksena tehtiin myös mulla tuo leikkaus.
        Ei mitään ongelmia missään vaiheessa oo ollut. Leikkaus sujui odotetusti, tehtiin spinaalipuudutuksessa ja toipuminen on ollut suht nopeeta.
        Ekoiks päiviks olis varmasti hyvä olla joku seuraks ja avuks ihan jokapäivisiinkin juttuihin. Kivut on aluks melko kovat, mut särkylääkettä vaan, niin pysyy kivut aisoissa.
        Mulla on leikkauksesta nyt tasan 4 viikkoa ja särkylääkkeitä en oo ottanu enää pariin viikkoon.

• Poiret

Kävin leikkuuttamassa nyt viikko mennyt kyllä voi pakottaa en ole nukkunut käytännössä paljon ollenkaan syönnyt särkylääkkeitä että milteipä hourin en olis arvannut että näin koville ottaa kuukausi sairaslomaa

• tyränen

mulle tehtiin avoleikkauksena 2009 ja ei ollut ongelmia, selkäydinpuudutuksessa tehtiin. ainut että mulla alkoi puudutus loppumaan loppuvaiheessa kun leikkaukseni kesti normaalia pitempään mutta kyllä antoivat troppia suoneen sen verta ettei paljoa haitannut.

• M32 JUUH

jaa et pariks päiväksi saattais tarttea apua kotiakin.... se on ongelma mul kun apua just sen mitä tarvii et pääsee pois sairaalasta... eli aikuinen seurassa mut eipä tuo mua kyl pysty auttelee..

• tyränen
        M32 JUUH kirjoitti:

jaa et pariks päiväksi saattais tarttea apua kotiakin.... se on ongelma mul kun apua just sen mitä tarvii et pääsee pois sairaalasta... eli aikuinen seurassa mut eipä tuo mua kyl pysty auttelee..

Oli se pari ekaa päivää aikas hankalaa mut kyllä minäkin selvisin ilman apua. Ekana yönä vain oli aikuinen seurassa ja sen jälkeen olin yksin. Kaupassa kävin kolmantena päivänä muistaakseni mutta aika vaivalloista sekin vielä oli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2113
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      130
      1543
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      102
      1432
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      63
      1244
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      1191
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      12
      1111
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      226
      945
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      155
      895
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      823
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      789
    Aihe