Mikä on teidän mielestä Nokian paras simpukkapuhelin? Ite olisin ostamassa 6085:n, mutta haluaisin kuulla muitakin mielipiteitä..
Nokian simpukkapuhelimet
9
6423
Vastaukset
- tyytyväinen 007
hintaero ei kuitenkaan huoma n. 60-80e ja saat tuon 6131 mallin, ei valittamista. tosi hieno näyttö yms
- iuyit67yi
6131
- pikkupikkumyy
6131 kesäkuussa tulee vuosi mulla käytössä tää malli ja sama akkukin, virtaa riittää kummasti. hyväksi havainnut ;)
- ujdbsfuigs
n90 alle 450€ halppis puhelimia ei tuote :D
- Scareda
Joo ei ihan oo tollaseen varaa.. ^ -^
- tosi on!
Osta ehdottomasti 6085! Esim. Vaikka 6131 onkin megapixeli-kamera on se taso silti vielä sen verran huono, että on melkein sama otatko perinteisellä kameralla (vga) vai megapixelillä. 1.3mpix vastaa suunnilleen ensimmäisien digikameroiden kuvia ja minun mielestä ne ei kovin laadukkaita ollut. Ja 6085:stä löytyy kaikki tarvittavat mukavuudet. Se on myös tyylikäs ja värejä löytyy jokaiseen makuun!
- Liisukka
Ehdottomasti 7390
- Scareda
No tuo 6085 tuli sitten ostettua ja ihan hyvältä se vaikuttaa. ^ -^
- Vertaapa laatua/hintaa
Käypä katsomassa muita merkkejä ja mieti mistä haluat maksaa. firman nimestä ja paskasta puhelimesta vai kunnon puhelimesta joka ei ole mikään mokia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657