Mitä mieltä olette AC/DCn ainoastaan australiassa julkaistuista kappaleista esim. R.I.P (rock in peace), crapsody in blue, cold hearted man ym. Mielestäni todella hyviä.
Ikivanhat biisit
4
540
Vastaukset
- problem child
Hyviä biisejä. Erityisesti Cold hearted man on oikee helmi, parasta Bonin aikaista AC/DC:tä.
Ja korjattakoon sen verran että Cold hearted man sekä Crabsody in blue on julkaistu myös Euroopassa vinyylipainoksillaan (Poweragella ja Let there be rockilla)! - True Fan
R.I.P. oli siis Dirty Deedsin aussiversiolla? R.I.P. on kovin samantapainen Can I sit next to you girlin kanssa, soundeiltaan ja muutenkin. Ties vaikka olisivat sen säveltäneet oikeasti jo ekan levyn aikoihin.
Ymmärrän, että RIP jäi pois kansainväliseltä versiolta, mutta Jailbreakin jättäminen oli hölmöä.
Crapsody on hyvä. Kissanpierusärö ei itosin iske muhun. Mahtava biisi kuitenkin. - Antti Nuori
"Stick Around" ja "Love Song" ensimmäisen levyn aussi julkaisusta. Tosi hyviä molemmat.
- Herra huu
...Love Song on minun mieleeni. Loistavat riffit, muutenkin kaunis ballaadi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882