Onko kellään kokemuksia rapunaisen ja leijonamiehen suhteesta? Miten suhde on toiminut ja onko yhteistä säveltä löytynyt? Voiko tulinen ja sosiaalinen leijona kesyyntyä kehräämään hellänherkän raputytön syliin? :)
Sopiiko yhteen rapunainen ja leijonamies?
Taskurapu
2
658
Vastaukset
- Meillä on onnistunut
yhteiselo yli 12 vuotta:)Lapsia on kolme. Meillä on kylläkin osat joteskin toiste päin. Minä olen se sosiaalinen ja innostunut ja mieheni harkitsevampi ja hiljaisempi. Suuttuessaan kyllä ääntä lähtee, mutta onneksi harvemin edes suuttuu;)Oisko nousumerkeillämme jotain tekemistä sitten. En ole vaan vielä selvittänyt niitä. Eikö siinä tarvita tietää syntymäkellonaika tjs?
Me rakastamme kyllä ja tulisesti,kaksi kesänlasta. - leonardo da vinci
Voi kunhan rapu ei ole mustis ja ei kahlitse liikaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142