Rakastan sua

rakastunut kauris

ihana härkämies!!! =) Olet komein, miehekkäin, ihanin, fiksuin, romanttisin ja aistillisin mies, jonka olen koskaan tavannut ja kaiken lisäksi uskomaton rakastaja!

8

1925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitte

täällä sen ilmoittaa. Mahtaako kohteesi sen täältä löytää...? Kaiken järjen mukaan ainakin teidän suhde vois toimiakin, jos meinaan horoskooppeihin on uskomista...:)

• että toimii

Meillä oli toisinpäin, eli mies kauris, minä härkä. ei toiminut. Mutta jospa toimisi paremmin toisinpäin. Onnea matkaan. Mikäs onkaan ihaninta näin kevään kynnyksellä, kun olla rakastunut =)

• rakastunut kauris

vähän avautua. =) Mä olen aina luullut, että kauris ja härkä sopivat hyvin yhteen. Ainakin tuntuu siltä enkä itse ole koskaan ollut onnellisempi kuin oman härkämieheni kanssa. =)

• rakkaudella vanhemmista
        rakastunut kauris kirjoitti:

vähän avautua. =) Mä olen aina luullut, että kauris ja härkä sopivat hyvin yhteen. Ainakin tuntuu siltä enkä itse ole koskaan ollut onnellisempi kuin oman härkämieheni kanssa. =)

Mun äiti kauris ja isä härkä, 41 vuotta olleet yhdessä, ja vieläkin rakastuneita! Meitä lapsia on kolme. Isä on ollut paras mitä lapsi toivoa saattaa, siskon mies kanssa härkä. Härkämies on omistautunut perheelleen, pitää perheestään huolta sekä taloudellisesti että emotionaalisesti, ja hellyyttä riittää. Siis erittäin hyvä aviomiesehdokas. ONNEA matkaan!

• cauris

Niinpä niin, taas on yksi kilipukki saanut sonnin pesäänsä;)
      Se on sitten menoa, niinkuin mullakin aikanaan. Olen ehdottomasti samaa mieltä, härkä on mitä ihanin kumppani ja kaikkein aistillisin...kertakaikkiaan hyvä pano!

• rakastunu tulisesti

Ihanaa,,,olen oinas ja kihlattuni on härkä,kyllä välillä sarvet kolisee mutta ei mitään suurempia riitoja.Hän on todella ihana,kiltti ja luotettava.Rakastetaan toisiamme hyvin paljon ja nyt suunnittellaan kesähäitä.
      Kyllä on härkämiehissä eroa,tiedän,koska exäni oli härkä ja ihan eri maata kuin nykyinen.
      JA TODELLAKIN,mieheni on aivan ihana sängyssä,ei kyllä voi enää parempaa olla. :)

• rakastaja

raju. Naiselta menee taju. Montaa rakastanut olen, mut yksi uskollinen vain.

• rakastunut kaksonen..

härät on mailman ihanimpia, hellimpiä joskus hyvin tulisia ja monipuolisia rakastajia... eipä ainakaan kyllästy!!!! härkämies rakastan sinua!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe