Hei vain!
Onko kenelläkään kokemuksia Luppakorvien lomakodista, joka sijaitsee Oriveden kupeessa?
Olisi mukava kuulla kommentteja. Olen etsimässä kahdelle hauvelilleni hoitopaikkaa pariksi viikoksi.
Luppakorvien lomakoti. Kokemuksia?
6
6123
Vastaukset
- kolmen göötin omistaja
Pirkkalassa oleva hoitopakka ainakin on tosi hyvä ja luotettava.
- Minun venäjän vinttikoirani
...viihtyi pari vuotta sitten puoli vuotta OK (olin ulkomaan komennuksella).
- oli huono
kokemus!! Koira oli vielä 2 viikkoa ja 11 kk ikäinen. Ei saanut siellä ruokaa. Söi kotiin tullessa 2 kuppia nappuloita, makkaraa ja vettä ihan hulluna. En ole eläessäni nähnyt koiran syövän niin paljon, mutta eipä voinut olla antamatta. Koira oli myös ollut ilman lenkkejä koko ajan. Jälkeenpäin ajatellen olisi pitänyt uskoa vaistoonsa kun näin sen omistajan..
- Ei ikinä sinne!
koirani olivat siellä vuosia sitten 2 vrk, kun tuli äkkilähtö reissuun enkä saanut muualle. Eivät takuulla olleet saaneet ruokaa sinä aikana! Mukaan annetut luut olivat kyllä hävinneet koirien kassista...
- etukäteen mihin
tahansa koirasi vietkin. Jos et pääse, niin soita monta kertaa, saat tod.mukaisemman kuvan kuin yhdestä puhelusta. Pyydä nettisivuos ja kuvia paikasta sekä tarkka lista mitä koiran tehdään ja miten paljon.
- Yhä toiminnassa?
Lisää kokemuksia paikasta ja muista Pirkanmaan hoitoloista tai hoitajista?
Miten iso tämä paikka on, montako koiraa mahtuu? Onko koirilla oma rauha eli kunnon seinät häkkien/huoneiden välissä? Onko hoitajia vain muutama, eikä koiria käy lapset ym. lääppimässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216755Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562313- 1471867
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981065- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.90963- 32850
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon152783