Nykänen ei ainakaan älyllä loista (huom. loistanut) vaan päinvastoin. Vaikka Juice Leskinenkin imi viinaa kuin pesusieni, niin ei hän örveltänyt lehtien lööpeissä kuten tämä Mattimme. Tästä voi ainakin vetää sen johtopäätöksen, että viina on viisasten juoma !
Vastaukset 2
- pilkuntarkastaja
että viinaa pitäisi vain viisasten juoda? Ymmärtääkseni viinaa ovat juoneet myös henkilöt, jotka eivät lukeudu viisaisiin.
Mikä muuten on se ÄO, jolla sallittaisiin esim. yksi "kupillinen" konjakkia lauantai-iltana Uutisvuotoa katsellessa? - kateellinen mummo
Voihan Vitalis mikä mies! Kävin katsomassa sivustosi, melkein meni jalat alta, kun näin kuvasi. Onnekseni näpyttelen tätä konetta tuolilla istuen.
Älä anna viinan tuhota upeaa ulkonäköäsi. Toivottavasti myös älykkyytesi on ulkonäkösi tasolla. Silloin taidat olla aika kompakti pakkaus :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522