Uusi Toyota Yaris on ehdottomasti kokonaisuutena paras pikkusportti mitä löytyy. Miksi? No siksi että:
-tanakan hyvä ajaa
-riittävä moottori, kiihtyy ripeästi ja vääntöä kivasti tuohon koriin
-legendaarinen ylivoimainen laatu
-hyvät tilat
-tyylikkään näköinen
-paras luokkansa jälleenmyyntiarvo
Yarppa on erinomaisen ajettavuutensa ansiosta käytännössä ripeämpi kuin muut. Ja kuski hoitaa loput. Uskon että TS myy jatkossa kuin siimaa, kesällä katukuviamme koristaa vieno rivi TS-malleja. Jo edellinen Yaris T-sport oli luokassaan kova sana (kysykää vaikkapa finvitz-palstan nuorisolta, he tuning-väkenä tietävät mikä on luokkansa sporttisin peli).
Uusi Yaris TS
40
5391
Vastaukset
- Toyota-MIES
Kyllä Yaris on maailman paras urheiluauto!
Suomeen tuotava tojota (uusi malli) joka kiihtyy alle 7 sekunnin 0-100km/h. Muita japseja löytyy: mazda6, mitsu, subaru, honda civic typeR. Kuinkas tojo?
- lada?
ReiskaS kirjoitti:
Suomeen tuotava tojota (uusi malli) joka kiihtyy alle 7 sekunnin 0-100km/h. Muita japseja löytyy: mazda6, mitsu, subaru, honda civic typeR. Kuinkas tojo?
meneekö alle 17 sekuntiin?
- ja celica
ReiskaS kirjoitti:
Suomeen tuotava tojota (uusi malli) joka kiihtyy alle 7 sekunnin 0-100km/h. Muita japseja löytyy: mazda6, mitsu, subaru, honda civic typeR. Kuinkas tojo?
hohoo
- niitä_
ReiskaS kirjoitti:
vielä maahan?
jotkut roudaa
- giugiaro
Kaikki urheilulliset 133 hevosvoimaa! Kuinka tojolla kehtaavat tuota kutsua sportiksi? Salli mun nauraa ja makeasti...:DDDDDDDDDD
- tarkistanut
ei siinä ole kun 132hv. Mopo mikä mopo, Rellun sport olisi kova peli. 3,0L keskimoottori, tehoa yli 250hv, 0-100km/h oli jotain 5s pintaan, Oli Top Gearissa, eivät meinanneet saada sitä luisuun millään, oli niin mahtava pito. Vähän kallis näyttää olevan, kun katsoo mobil.de:stä, mutta kyllä liikkuu, ja olisi hienompi kun jaris.
- Ei ole TS-mallin veroinen!!.
tarkistanut kirjoitti:
ei siinä ole kun 132hv. Mopo mikä mopo, Rellun sport olisi kova peli. 3,0L keskimoottori, tehoa yli 250hv, 0-100km/h oli jotain 5s pintaan, Oli Top Gearissa, eivät meinanneet saada sitä luisuun millään, oli niin mahtava pito. Vähän kallis näyttää olevan, kun katsoo mobil.de:stä, mutta kyllä liikkuu, ja olisi hienompi kun jaris.
joka on myöskin ahdettu,mutta tämä uusi TS?.Ahtamaton ja 132hv?,EI voi sanoa T-Sport (TS) -malliksi!!.
- nähtävästi
Ei ole TS-mallin veroinen!!. kirjoitti:
joka on myöskin ahdettu,mutta tämä uusi TS?.Ahtamaton ja 132hv?,EI voi sanoa T-Sport (TS) -malliksi!!.
haluaa suuntautua vihreämpään ja perheystävällisempään imagoon ja siten luopua sporttisimmista malleistaan. Nähtävästi heivaavat formuloistakin lähiaikoina?
- voisi tietysti
nähtävästi kirjoitti:
haluaa suuntautua vihreämpään ja perheystävällisempään imagoon ja siten luopua sporttisimmista malleistaan. Nähtävästi heivaavat formuloistakin lähiaikoina?
kysyä, että mitä vihreää on laittaa 1.8 litrainen moottori miniautoon?
- wertyuikjhg56789okjh
voisi tietysti kirjoitti:
kysyä, että mitä vihreää on laittaa 1.8 litrainen moottori miniautoon?
Justiinsa siirsin sillä 80 * 210 cm sängyn paikasta A paikkaan B, että onhan se Yaris jo suhteellisen suuri. Joka mallista kun kasvavat. Voisi sanoa jo minipakuksi. Hyvin kätevä mm. muuttohommissa.
- getari
jos vertailukohde on mopo-auto.
- kengittää
Tavallinen civiciki kengittää sen mennen tullen. Mikä on sitten sportisuutta. Se lätkä?
- koeajolla
kun en nähnyt mitään kun joku tdi rykäs liikennevaloista niin kovaa että jäi vain savupilvi jossa yskin....133hv ei näköjään riitä mihinkään....
on se sportti on se. - Cum Fiesta
kaksi litraa ja 150 heppaa ja koko lailla enemmän ajamisen iloa ja ominaisuuksia samalla rahalla. Eli saattais kyllä Varis jäädä kaupan hyllylle. Väittäsin myös että Fiesta ST on luokkansa paras ajettava ja radalla jopa tehokkaampiaan nopeampi. Toisaalta tuollainen söpö pieni Yaris TS saattaa viehettää pokemon kansaa kun eivät he autoista kuitenkaan mitään ymmärrä.
- ykkönen......
Kaupasta saa Seat Ibiza 1,8 T FR:n ulos pariin kymppiin. Vaikka siihen ottaa ilmastoinnin jne niin hinta-ominaisuus-suhde huippua. samoin menevä ulkonäkö. Ja 1,8T-koneen vääntö hurmaa, ei väliä mikä vaihde päällä niin liikkuu ripeän kevyesti. Ja viripotentiaalia löytyy.
- kuiteskin
yksi rumimpia nykyautoja mitä löytyy. Ajettavuus on heppoinen verrattuna kilpailijoiden vastaaviin ja sitä laatua Jarpasta ei löydy. Turha auto.
- kjhgfdertyuikjvcvbn
Japanilaiset ovat hyvin esteettisiä ihmisiä. Moni muu malli näyttää kivikautiselta Toyotaan verrattuna. Se voi herättää jopa tuollaista kateutta, kun sen huomaa.
- Clio on
selvästi parempi kuten niin moni muukin.
- RTT-tuning
oletteko haukkujat käyneet koeajamassa ko. autoa.
no, käykää. on meinaan tosi vakaa, saa ajaa sataa
jyrkältä rampilta pois eikä tunnu vauhti missään.
ja sinä joka vertailit kiihtyvyyttä, etkö tiedä
Yaris on perheauto. toki tojolta löytyy sportteja
jotka alittaa 7sekunnin. Supra RS 5.4 sekkaa,
Celika CC 5.9 sekkaa. ajele nyt varovasti sillä
isäs ostamalla PV:llä kouluun. siellä on liukasta.- havainnoitsija
Heh! Osus ja uppos!
- eikä uponnu
havainnoitsija kirjoitti:
Heh! Osus ja uppos!
Yaris ei todellakaan ole pikkusporttien parhaimmistoa. Tuolla oli lueteltukin ketjussa parempia. Edellisen kirjoittajan nimimerkki kertoikin kaiken tarvittavan hänen "autotietämyksestään".
- malliston
sportein Euroopassa on juuri tuo Yaris TS,
kertoo aikapaljon valmistajan kiinnostuksesta urheilullisiin autoihin = 0.
Rahat revitään tavisautoista...
Turha muistella mitään Celicaa tai Supraa... - kovia autoja
kepittää supran ja celikan mennen tullen, kiihtyvyys 0-100 n 5s, se on jo urheilu auto. Ainoastaan hinta on aika kova, kun katsoo mobile:destä, tehot 250 hv, eihän se supra ole ajettauudeltaan avea kummempi, oli kerran tv:ssä testissä, eivät kehuneet ajettavuutta avea kummemmaksi, eli ei hyväksi kun verrattiin vanhoihin urheilu autoihin -70 luvun porsheen tai corvetteen, niin olivat radalla nopeampia ja parempia hallita kun supra, supra meni pihalle kun lähti luisuun, ja oli ainoa 3,0L turbo auto mutta ei vaan pysynyt vanhojen herrojen kyydissä.
- ertyujvcdrt567ujn
malliston kirjoitti:
sportein Euroopassa on juuri tuo Yaris TS,
kertoo aikapaljon valmistajan kiinnostuksesta urheilullisiin autoihin = 0.
Rahat revitään tavisautoista...
Turha muistella mitään Celicaa tai Supraa...Näillä nopeusrajoituksilla pärjää hienosti litraisellakin moottorilla, että ei tuota sporttisuutta tarvita katuliikenteessä.
- palstalle!
Toivomus aloituksen poistamisesta tältä palstalta on jo lähetetty.
- autoa???
Mikä ihmeen sananvapauden riisto täällä on menossa? Saa kait tosiasian todeta? Sinä voit kehua jotain muuta merkkiä.
- Jarppamies
Kyllä pitää paikkansa että uusi yaris on aivan uskomattoman hyvä ajaa ja sisätilat ovat kokoon nähden todella mahtavasti toteutetut mutta kyllä se kone hieman korkeatehoisempi voisi olla. Panee oikein miettimään miksi insinöörit eivät enempää ole siitä puristaneet irti? Puhutaan kuitenkin 1,8 litraisesta. Ovatkohan takana päästöarvot, hinta vai haluttu kestävyys?
Uskon kuitenkin että FÖÖNI-KITILLÄ asiaa korjaillaan helpoiten jälkiasennuksena (saako jo TTE:ltä?)
Kaikki te jotka kritisoitte uutta yarista rumaksi, tylsäksi ja tehottomaksi käykää kokeilemassa sitä liikkeessä! Ei maksa mitään ja muutatte varmasti mieltä. Se on hauska ajaa! Ja jos ulkonäkö ei miellytä niin aina voi tuunailla lisäpalikoilla.
Itse meinaan testailla muita saman luokan autoja aivan huvin vuoksi.
Suurien "bensajuoppojen" aika on ohi. Taloudellisuus ja puhtaus on tulevaisuutta ja siksi ajan diesel Yariksella. Sen CO2-päästöt ovat 119 g/km (yhdistetyssä ajossa). Edelliset autoni ovat: Sunny, MB300TD, 460SE, S40 ja Corolla. - ei kiitos,alitehoista TS Ya...
Jossain lehdessä oli koeajossa tuo TS ja sanottiin että VSC ei poista yli-ohjautumista (puskee)!!.
- kuntoon
tarkistapas vielä mitenkä päin ne yli- ja aliohjautumiset menee...
- Vertailija
Hoh Hoh Hoo!!, jo tuo kirjoituksesi paljasti, että et ymmärrä autoista tuon taivaallista, joten parempi ehkä kirjoitella muille osastoille.
Perheellämme on tuo uusi Yaris ja varsinkin näin talviliukkailla mutkateitä on tosi hauskaa ajella, kun tuon perän saa siistiin lievään peräluisuun kunhan vain hieman provosoi autoa, tätä ominaisuutta kokenut kuljettaja osaa arvostaa.
Ainoa huono puoli uudessa Yariksessa on mielestäni, ettei se kyllä totuuden nimissä ole mikään maailman paras auto tarvittaessa ajopeliä pitkille moottoritie pätkille, johtuen tyypillisistä pikku-auton ominaisuuksista; lyhyehkö akseliväli, melko kevyt, korkeahko kori ( ottaa jonkin verran sivutuuleen ), voisi sanoa, että mitä mutkaisempi ja syheröisempi tie, niin sitä paremmalta tämä auto tuntuu.
Jos autoa vertaa esim. perheemme ykkös-autoon, Volvo v70 -04, niin voi sanoa, että Volvo on huomattavasti vakaampi kulkija moottoriteillä, mutta mutkateillä taas Yaris on paljon parempi.
ps. meillä ei tosin ole tuota TS mallia, vaan diesel moottorinen perusmalli. - Kirjoittanut: ei kiitos,ali...
Sorry,tarkoitin yliohjautumista. =/
- jarppa .............
Vertailija kirjoitti:
Hoh Hoh Hoo!!, jo tuo kirjoituksesi paljasti, että et ymmärrä autoista tuon taivaallista, joten parempi ehkä kirjoitella muille osastoille.
Perheellämme on tuo uusi Yaris ja varsinkin näin talviliukkailla mutkateitä on tosi hauskaa ajella, kun tuon perän saa siistiin lievään peräluisuun kunhan vain hieman provosoi autoa, tätä ominaisuutta kokenut kuljettaja osaa arvostaa.
Ainoa huono puoli uudessa Yariksessa on mielestäni, ettei se kyllä totuuden nimissä ole mikään maailman paras auto tarvittaessa ajopeliä pitkille moottoritie pätkille, johtuen tyypillisistä pikku-auton ominaisuuksista; lyhyehkö akseliväli, melko kevyt, korkeahko kori ( ottaa jonkin verran sivutuuleen ), voisi sanoa, että mitä mutkaisempi ja syheröisempi tie, niin sitä paremmalta tämä auto tuntuu.
Jos autoa vertaa esim. perheemme ykkös-autoon, Volvo v70 -04, niin voi sanoa, että Volvo on huomattavasti vakaampi kulkija moottoriteillä, mutta mutkateillä taas Yaris on paljon parempi.
ps. meillä ei tosin ole tuota TS mallia, vaan diesel moottorinen perusmalli.Ainakaan "vanha" TS-jarppa ei ole sivutuuliherkkä, tosin siinä on 20mm madallettu alusta ja samalla jäykemmät jouset ja iskarit.
Tämäkään malli ei lähde herkästi puskemaan, perä menettää lähes aina pitonsa ensin.
Perusjarppa on selvästi pehmeämpi alustaltaan, ja ottaa montut ja tien epätasaisuudet mukavammin vastaan.
Audin aanelosella ajan pitkää matkaa mielummin
-varsinkin suoralla tiellä.
- Mitä...
Sporttia ko. autosta oikein löytyy?
Suorituskykyä? Ei.
Urheilullisuutta? Ei.
Oikeastaan Yaris TS on isohkolla matalaviritteisellä
moottorilla ja hyvillä mukavuusvarusteilla varustettu pienennetty Auris.
Lastutettu Yaris Diesel on nopeampi, taloudellisempi
ja varustuksenkin saa täsmäämään TS:n kanssa.
Toyota on korostanut vihreyttään mallistossa ja on nyt tuonut markkinoille "isolla" bensiinimoottorilla
varustetun cityauton, aika ristiriitaista.- nbhbrtyuijkmn
Onhan siinä mukavasti vääntöä, eli helpompi ajaa kuin pienempi moottori. Tosin eihän tuota tarvitse, jos ajaa enimmäkseen yksin.
- kertomaa
TM ja tuulilasi jäivätkaipaamaan TS-merkille katetta. Tavalline pikkuauto, ei muuta!
- sit varmistu
Tänään Yaris TS tullut liikkeeseen.. 13.3.2007 päivä saa sen radalle...jeeeee!!!
- -2007!.
Koska turbo-ahdettu malli tulee tuosta 1,8 Litran TS-mallista???.
- Joniro
No miltä uusi TS tuntuu? Kerro kommenttia?
Itse koeajoin puolipäivää ja päädyin ostamaan auton pienien neuvotteluiden jälkeen. Samalla myin vanhan 2002 T-Sportin Auto-Aritaan Tikkurilaan vaihtona (Ps. kannattaa tutkia sivuja, kohta se ilmestyy sinne vaihtoon. Auto on huippukunnossa ja hyvin varusteltu.)
Itse ajan nyt 1.3L uutta Yarista ja kyllä sekin on todella kelpo auto. Hiljainen, vakaa, mukava, taloudellinen, jämäkkä...
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822