Oli kesä ja suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen olivat rannalla katsastamassa naisten etuvarustusta.
Ruotsalainen sanoi siinä katsellessaan: "Kreikassa kokeilin naisen tissejä, jotka olivat kooltaan vesikurpitsat."
Norjalainen naurahti ja kertoi oman kokemuksensa: "Minäpä olen koskenut Sudanissa rintoihin, jotka olivat kooltaan öljytynnyrin kokoiset!!!"
Suomalainen ei sanonut mitään, vaan otti molemmat lihavan miehen rintansa kouriinsa ja nuolaisi molemmista nänneistä pieraisten.
Suomalainen oli voittanut.
Tissit
5
3423
Vastaukset 5
- öäljpj
Sulla on kusta päässä.
- Oiva
Enpä oo aikoihin hekotellut yhtä paljon.. Jatkapa mies juttujasi. Kyllä tuollaisia kelpaa lukea täällä Lapin läänissäkin!
- Armas
Pilkkaatko sinä meitä pulleita ihmisiä? Aivan käsittämätöntä rienaa! Vaadin kirjallisen anteeksipyynnön kolminkertaisena kopiona! että joku viitsii olla saamaton ja julkea! Taidat itse olla tyytymätön kiloihisi kun pitää tuolla tavalla...
Nim. Päivä pilalla, ehkä huominenkin- plösö
Voi voi onko huono omatunto kun on tullu herkuteltua vähäsen namusilla... Mee plösö hoitoon!
T. itsekin läski - joku
no mitä ihra kasa? meniks päivä pilalle no hyvä.... ja nyt painu vittuun sieltä
nyyhkyttämästä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???612702- 1191426
- 1361196
- 771124
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk891033Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku23981- 124864
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä28852- 33764
Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19715