Ulkomaalaisia. Virolais-ruotsalainen kopla. Ei suomessa riitä monellakaan älliä ja munaa keikata arvokuljetusta. Siski arvokiljetusten henkilökuntakin on apukoulupohjalla koulutettuja ja johto vuoden vapaaehtoisella alikessukokemuksella ja apukoululla yrittää johtaa. Ihan taktinen veto kun tolloja niissä hommissa, niin ei välähdä mieleen keikata omaa pesää.
Turun ryöstön tekijät
ovat
4
1525
Vastaukset
on, mitä muutakaan tai sitten ne on näitä poliisi/vartija pohjaisia
- ARI......
Samat tekijät jotka yritti tehdä turussa 2002 raha-auton ryöstön. Kun vertaisi kuvia keskenään niin yksityis kohdista huomaa että on samat tekijät.
- lexander
ilmoitapa vielä tekijöiden henkilötunnukset tai syntymäajat ja kotiosoitteet, kun kerran asian niin varmasti tiedät.
- kotimaista
tuotantoa. Siksi kameratkin poistettiin käytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165