Kuka kerää Daisy-nukkeja?

Moi!

Täällä Suomi24:ssä on joku aina välillä kysellyt että mistä voisi ostaa harvinaisia Daisy-nukkeja. Bongasin tällaisen kohteen Huutonetistä, jossa on setti muutamia Barbieita, ja tuo on yksi on hyvinkin varmasti Daisy-Nukke. En ole itse tuo myyjä, enkä tunne häntä!

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=47510226

Mua vaan harmittaa, jos tuon Daisyn huutaa joku, joka ei tiedä tuon nuken harvinaisuutta, ja saattaa joutua koviin leikkeihin...
41637
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Muistatko millä palstalla kyseltiin Daisy-nukkejen perään? Itselläni lapsuudesta useampikin...

Äänestä
  • Hei,

minä haluaisin ostaa Daisy-nukkeja!

[email protected]

Jos löytyy, niin voi lähettää kuvan sähköpostitse!

Äänestä

• Tässä yksi Daisy-keräilijä: keräilen Daisy-nukkeja vaatteineen ja tavaroineen ja tietyistä kiihkeimmin etsimistäni (sekä muista vähän harvinaisemmista Daisyistä) maksan hyvän hinnan! ;) Myös vanhemmat Sindyt vaatteineen kiinnostaa.

Yhteydenotot: [email protected]

Äänestä

• daisy nukke kirjoitti:

Hei,

minä haluaisin ostaa Daisy-nukkeja!

[email protected]

Jos löytyy, niin voi lähettää kuvan sähköpostitse!

Sama täällä! Suoratukkainen daisy tänne!
    [email protected]

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Huutonetistä löytyy kirjoitti:

Moi!

Täällä Suomi24:ssä on joku aina välillä kysellyt että mistä voisi ostaa harvinaisia Daisy-nukkeja. Bongasin tällaisen kohteen Huutonetistä, jossa on setti muutamia Barbieita, ja tuo on yksi on hyvinkin varmasti Daisy-Nukke. En ole itse tuo myyjä, enkä tunne häntä!

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=47510226

Mua vaan harmittaa, jos tuon Daisyn huutaa joku, joka ei tiedä tuon nuken harvinaisuutta, ja saattaa joutua koviin leikkeihin...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu