Moi!
Täällä Suomi24:ssä on joku aina välillä kysellyt että mistä voisi ostaa harvinaisia Daisy-nukkeja. Bongasin tällaisen kohteen Huutonetistä, jossa on setti muutamia Barbieita, ja tuo on yksi on hyvinkin varmasti Daisy-Nukke. En ole itse tuo myyjä, enkä tunne häntä!
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=47510226
Mua vaan harmittaa, jos tuon Daisyn huutaa joku, joka ei tiedä tuon nuken harvinaisuutta, ja saattaa joutua koviin leikkeihin...
Kuka kerää Daisy-nukkeja?
4
1537
Vastaukset
- palstaa
Muistatko millä palstalla kyseltiin Daisy-nukkejen perään? Itselläni lapsuudesta useampikin...
- daisy nukke
Hei,
minä haluaisin ostaa Daisy-nukkeja!
[email protected]
Jos löytyy, niin voi lähettää kuvan sähköpostitse! - -K-
Tässä yksi Daisy-keräilijä: keräilen Daisy-nukkeja vaatteineen ja tavaroineen ja tietyistä kiihkeimmin etsimistäni (sekä muista vähän harvinaisemmista Daisyistä) maksan hyvän hinnan! ;) Myös vanhemmat Sindyt vaatteineen kiinnostaa.
Yhteydenotot: [email protected] - daisynhaluisin
daisy nukke kirjoitti:
Hei,
minä haluaisin ostaa Daisy-nukkeja!
[email protected]
Jos löytyy, niin voi lähettää kuvan sähköpostitse!Sama täällä! Suoratukkainen daisy tänne!
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961589
- 741394
- 501317
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041208- 531196
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9955- 36817
- 60761
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41725