Onko kellään muulla merkkejä siitepölyoireista? Ihmettelen tässä oonko saanut jonkunlaisen flunssan kun nenä on aivan tukossa ja kurkku käheä. Eurooppalaisten siitepölysivujen mukaan lepän siitepölyä saattaa olla ilmassa pieniä määriä jo helmi-maaliskuun vaihteessa näilläkin leveysasteilla.
Vastaukset 6
- pahasti allerginen
lepälle ja en oo saanut vielä mitään oireita. Asun Espoossa.
- varmaan allergia
kun alkaa samat oireet joka kevät näihin aikoihin ja yököttää myös samalla.
- siili nuhanen
lepaän pölyt, mulla kans tuntuu silmissä ja nenässä, asun hesassa. osa on kaukokulkeumaa esim virosta. ei muuta ku silmätipat, nenäsuihke ja antihist. peliin!
- allerginen myös
Lepän merkkejä nyt Porissa 28.2.2007, silmiä kutisee ja niistätyttää.
- kevättä rinnassa
mulla ollut pitkittynyttä flunssaa, mutta luulen, että tää ei enää ole sitä. tuntuu kuin ei sais ilmaa ihan täysin mitoin... kehkoputkissa tuntuu jotenkin raskaalta ja painavalta. näin se mulla oireilee...siis henki pihisee:( silmiin ja nenään ei se juuri vaikuta.
- kurkkukipuinen
Asun Vaasan korkeudella 100km:n päässä rannikosta ja minulla on jo viikon verran ollut ihan selviä allergiaoireita. Lääkärikirjoitti nenäsumutetta joka sitten auttaa tuolla nielussakin. Nämä ovat vielä tosi lieviä oireita mutta silti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901409
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde73911- 47841
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67786- 92765
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o158715- 20689
- 51622
- 53618
- 47611