Onko kellään muulla merkkejä siitepölyoireista? Ihmettelen tässä oonko saanut jonkunlaisen flunssan kun nenä on aivan tukossa ja kurkku käheä. Eurooppalaisten siitepölysivujen mukaan lepän siitepölyä saattaa olla ilmassa pieniä määriä jo helmi-maaliskuun vaihteessa näilläkin leveysasteilla.
Koska leppä alkaa?
6
937
Vastaukset
- pahasti allerginen
lepälle ja en oo saanut vielä mitään oireita. Asun Espoossa.
- varmaan allergia
kun alkaa samat oireet joka kevät näihin aikoihin ja yököttää myös samalla.
- siili nuhanen
lepaän pölyt, mulla kans tuntuu silmissä ja nenässä, asun hesassa. osa on kaukokulkeumaa esim virosta. ei muuta ku silmätipat, nenäsuihke ja antihist. peliin!
- allerginen myös
Lepän merkkejä nyt Porissa 28.2.2007, silmiä kutisee ja niistätyttää.
- kevättä rinnassa
mulla ollut pitkittynyttä flunssaa, mutta luulen, että tää ei enää ole sitä. tuntuu kuin ei sais ilmaa ihan täysin mitoin... kehkoputkissa tuntuu jotenkin raskaalta ja painavalta. näin se mulla oireilee...siis henki pihisee:( silmiin ja nenään ei se juuri vaikuta.
- kurkkukipuinen
Asun Vaasan korkeudella 100km:n päässä rannikosta ja minulla on jo viikon verran ollut ihan selviä allergiaoireita. Lääkärikirjoitti nenäsumutetta joka sitten auttaa tuolla nielussakin. Nämä ovat vielä tosi lieviä oireita mutta silti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24845373Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111250Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy21110892Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369721Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236521Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03220Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302249- 391677
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261530