Hei, olen lukemassa Koraania ja olisin kysynyt erästä asiaa jota en ymmärrä, nimittäin joissain suurissa puhutaan "me" persoonassa, miksi?
Esimerkiksi 76. suura (Ihmisen suura) jakeet 2, 3, 9, 23 ja 28.
Olisi kiva jos joku valistaisi.
Kysymys Allahista
8
925
Vastaukset
- lyhennys
sanoista "Muhammed erehtyi."
- Jake Waits
Allah ja Allahin enkelit on yleisin kuulemani selitys.
Samanlainen monikon ensimmäisen persoonan käyttö on toisaalta myös muistaakseni VT:ssä.- ennen lauantaita tulee perj...
Suura 76:2 puhuu luomisesta. Siksi Allah ja enkelit kuulostaa kylla erityisen huonolta selitykselta.
Miten olisi Isa, Poika ja Pyhahenki :-)
- the...
Royal "WE".
- äänikokse
ään Häntä ”kokonaisuutena”, mutta se ei mitenkään tarkoita sitä, ettemmekö pystyisi ymmärtää Hänen Ominaisuuksiaan. ...
http://suomenshiiamuslimit.org/jumala-1.php- Armelias Armahtaja
mutta en taida tajuta, mistä tuollainen puhuttelu juontaa juurensa, Koraanihan nimenomaan tuo esille julmaa ja kostonhimoista jumaluutta.
- Zool
Kaikki ovat osa suurempaa Kokonaisuutta,ja hänen nimenään on Lähettiläs,ihmeellinen neuvonantaja,Minä Olen,Kaikki mitä On.
Kaikki ovat ElämänKirjassa,niin pienet kuin suuret,kirjain kirjaimelta merkattu,sieluun asetettu,vapaus.
Peace.
Z.I'm thy Ra. - the truthgiver
May God guide us to the right way, the way of those on whom He has bestowed Grace and make us firm in our faith. Remember to ask much forgiviness to God don't get tired to ask Him for that no matter how many sins you have done. He's The Most Forgiving The Most merciful.
try to pay a visit in this site you learn all you wanted to know about Islam. Here you will find out about Allah.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709