Kuin taivaisiin!

todella

Kuulin just radiosta Karin uuden biisin Kuin taivaisiin! Ja se oli just sitä mitä biisin nimi kertoo, taas kerran kertakaikkisen ihana tulkinta Karilta ja se ääni vei "kuin taivaisiin". Kuinka tää mies osaakaan viedä kuulijansa "mukaansa". Iiihana artisti! Mitähän muuta sillä uudella levyllä on, onko tietoa? Ja milloin mahtaa ilmestyä?

27

11684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dsaas Gtryybb

      18.4.2007

    • eräs fani

      Haluisin kuulla kappaleen sanottiin juuri iskelmässä että on Karin tekemät sanat.
      En ole sitten sattunut kuulemaan kappaletta mutta 18.4 ostan uuden cd kyllä

      • ...on

        Biisin englanninkielinen nimi on You raise me up. Josh Groban on esittänyt sen ja löytyy you tubesta, jos joku ei tiedä, aika tuttu biisi kuitenkin. Mut Kari tekee taas upeasti selvää tästä omalla ihanalla äänellään, jess ;D ei kun odotellaan, mut on aikaa on vielä niin hirmusesti.


    • klappi fani

      Ihana ja todella kaunis biisi. Jälleen kerran maestrolta hieno ja upea tulkinta. Ja ääni aivan loistava. Omistin jo kyseisen biisin eräälle tärkeelle henkilölle. Kiva saada pian Karin uus levy kauppoihin ja se pitää myös ostaa. Ja ihana taas päästä katsomaan tuota upeaa laulajaa turkuun 20.3...

      • Kari on paras

        Vautsi sä meet 20.3 Turkuun Karia kuunteleen mut laita tänne jotain tunnelmia konsertista.
        Upeeta olis lähtee iskelmäristeilylle 18.4 Tallinnan laivalle siellä Kari varmaan laulaa tuon kappaleen.
        Mut 15.3 meenTreella Komeettaan joten siellä kyllä pyydän Karia esittämään tuon kappaleen aivan varmasti.


      • Kulmakivi
        Kari on paras kirjoitti:

        Vautsi sä meet 20.3 Turkuun Karia kuunteleen mut laita tänne jotain tunnelmia konsertista.
        Upeeta olis lähtee iskelmäristeilylle 18.4 Tallinnan laivalle siellä Kari varmaan laulaa tuon kappaleen.
        Mut 15.3 meenTreella Komeettaan joten siellä kyllä pyydän Karia esittämään tuon kappaleen aivan varmasti.

        tunnelmia voi kirjoittamalla kuvailla. Miksi pitäisikään?
        Menköön jokainen paikanpäälle kuuntelemaan.
        Sama kuin yrittäisi kuvailla ikänsä sokeana olevalle ihmiselle, miltä näyttä punainen.


      • mahtava pari

        TURKU ja Kari Tapio. Oikeinhan tässä muuttu kateudesta vihreäksi!


    • pilvilautta

      Aivan upea ( Karin oma sanoitus) laulu..todella koskettava käännös alkuperäisestä You Raise Me Up-laulusta. Laulu ennakoi ainakin minun mielestäni uudesta, tulevasta levystä mesestystä. Jos joku ei tykkää, niin sillehän ei mahda mitään, meikäläiselle kelppa mennen tullen - en näet itse pystyisi parempaan.. Upeaa, Kari - kiitos...

      • Kari fani

        en ole sattunut kuulemaan Karin suomenkielistä versioo ja lähinnä sanat kiinnostaa nyt koska kappaleessa on iskelmän kertoman mukaan Karin tekemät sanat.
        Löytyskö jostain jo tuota kappaletta Karin esittämänä ennen 18.4????


    • kenkävarasto

      Eihän tästä ole kai ooppera-aariaa tarkoitettukaan! Enkä odota Karin olevan mikään pavarotti...
      Ne, jotka ei tykkää Karista tai hänen lauluistaan, ei pidä tästäkään.
      Itse pidän. Pidän tästä "uusiutumattomasta" ukkelista aina vain enemmän...ei sitä yli 61-vuotiaana enää niin kovin uusiuduta...Kyllä tältä papalta sujuu lavoilla se rokkikin, niin, että siinä on nuorilla kyvyillä ihmettelemistä...Aina löytyy arvostelijoita, vaikka tekisi kuinka uudenlaista musiikkia tahansa.

      • uudenlaista musiikkia?

        Mikä tässä on niin uutta, ihan samaa klabbia vuodesta toiseen. Ei siis huonoa, mutta voisko saada jo jotain uutta? Voisko?!


      • leijonatar51
        uudenlaista musiikkia? kirjoitti:

        Mikä tässä on niin uutta, ihan samaa klabbia vuodesta toiseen. Ei siis huonoa, mutta voisko saada jo jotain uutta? Voisko?!

        on oma tyylinsä.Tehkööt muut muuta.


      • C&W
        uudenlaista musiikkia? kirjoitti:

        Mikä tässä on niin uutta, ihan samaa klabbia vuodesta toiseen. Ei siis huonoa, mutta voisko saada jo jotain uutta? Voisko?!

        sinun mielestäsi olisi?

        Jokainen uusi julkaisu on UUSI. Niitä ei ole kukaan ennen kuullut Kari Tapion laulamana. Vai onko tulevan cd:n raidat sinulle jo kovinkin kuluneita Karin esittämänä?


      • itsekin
        C&W kirjoitti:

        sinun mielestäsi olisi?

        Jokainen uusi julkaisu on UUSI. Niitä ei ole kukaan ennen kuullut Kari Tapion laulamana. Vai onko tulevan cd:n raidat sinulle jo kovinkin kuluneita Karin esittämänä?

        ja ole rehellinen itsellesi. Luultavasti käy niin, että ko albumilta esim. Iskelmässä soi vaan tämä Kuin Taivaisiin. Hieno kappale, eihän siinä mitään. Mutta kannattaako klabbinkaan tehdä koko albumia, jos vaan ko kappaletta soitetaan radiossa. Ole nyt rehellinen itsellesi! Pitääkö jatkossa tehdä vain singlejä? Mitä mieltä olet?


    • lavastuskin

      hieno on tämä laulu, niin suomeksi kuin alkuperäinenkin Josh Crobanin esitys - eikä siitä varmaan monikaan ole mennyt sanomaan, että on tasapaksua laulua. Yks maailman kauneimmista lauluista, minulle ainakin...enkä yhtää kaipaa tähän, täällä mainittua uusiutumista...jokaisella olkoon mielipiteensä...

    • keijuli

      Siis aivan upea tulkinta taas kerran tämä kuin taivaisiin. Miehen ääni on kuin samettia. Ihana hymy, poikamainen ujous ja oman arvonsa tunteva MIES! Toivottavasti Kari saa vielä pitkään viihdyttää meitä.

    • reima s

      Mutta sen choruksen olisi voinut jättää pois.

    • Hildur

      Samoin kuulin minäkin tämän Kuin taivaisiin. Ihana kappale. Tietäisikö joku vielä kuka sen on laulanut ja millä nimellä alkuperäisesti, sillä käännösiskelmähän tämä on. Olen kuullut englanninkielisen version, mutta en muista esittäjää. Tykkään kummastakin versiosta.

      • You raise me up

        Siis Josh Groban esittää sen englanninkielisenä nimellä You raise me up, mutta myös porukka nimeltä Westlife on levyttänyt sen. Mut tietääkseni just Groban on sen ekana tehnyt, liekö sitten alkuperäinen. You tubessa on mm. Grobanin esitys nähtävissä/kuultavissa. Ja ihan kohta Karin upea versio ostettavissa, JEE!


      • escosopher

        Westlife - You raise me up. Tämä on ainakin yksi versio jonka olen kuullut ja musavideokin löytyy. En ole varma onko se alkuperäinen, mutta englanninkielinen se alkuperäinen on joten laulaja korkeintaan on eri. Uskoisin Westlifen olevan se alkuperäinen laulaja.

        Karin versio on hyvä mutta minua häiritsee se että suomalaiset ei osaa tehdä omaa iskelmämusaa vaan aina pitää raiskata alkuperäiset kappaleet suomeksi. Alkuperäiset kuitenkin on aina parempia.


      • escosopher

        Minua jäi vaivaamaan tuo että onko se Josh Groban vai Westlife. Se ei itseasiassa ole kumpikaan. Ekan kerran sen lauloi Daniel O'donnell ja sitä seurasi Josh Groban. Westlife on siis kolmas joka laulaa tämän (englanniksi). Tästä biisistähän on tehty useita erikielisiä versioita.


      • Eastwood C
        escosopher kirjoitti:

        Minua jäi vaivaamaan tuo että onko se Josh Groban vai Westlife. Se ei itseasiassa ole kumpikaan. Ekan kerran sen lauloi Daniel O'donnell ja sitä seurasi Josh Groban. Westlife on siis kolmas joka laulaa tämän (englanniksi). Tästä biisistähän on tehty useita erikielisiä versioita.

        teki sen tunnetuksi maailmanlaajuisesti.


      • hilima
        escosopher kirjoitti:

        Minua jäi vaivaamaan tuo että onko se Josh Groban vai Westlife. Se ei itseasiassa ole kumpikaan. Ekan kerran sen lauloi Daniel O'donnell ja sitä seurasi Josh Groban. Westlife on siis kolmas joka laulaa tämän (englanniksi). Tästä biisistähän on tehty useita erikielisiä versioita.

        laulun lauloi bbrian kennedy .sama mies joka edusti irlantia euroviisuissa 2006 laululla every song.laulua ovat laulaneet myös josh groban ,westlife,el divo ja talent kyky paul potts.


    • tuulahduksiin

      Karin 18.4 ilmestyvän levyn kansi on nähtävissä edel:n sivulla, www.edel.fi/ uutuudet/tulevat julkaisut
      Karilta tulee ilm. 14.11.07 kokoelma Olavi Virran lauluja.

      • näyttää

        Siellä oli nyt myös tuon levyn biisilista. Millaisia mahtanevat olla, saas kuulla. Ei taida olla missään ennakkoon kuunneltavissa. Kuulostaa muuten mielenkiintoiselta tuo Olavi Virran lauluja-levykin.


    • kyrsä

      Loistava kappale!
      Äiti kuoli kaksi viikkoa sitten,tätä biisiä olen kuunnellut paljon,samoin Kari Tapion versiota kappaleesta "Mun sydämeni tänne jää"
      Terv.Mika

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4550
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2259
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1690
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      298
      1356
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1114
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      72
      1074
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe