Mun kauriille:
Mä rakastan sua. oon taistellut vastaan, yrittänyt korvata sua muilla, teeskennellyt välinpitämätöntä, oikutellut, kiukutellut, loukannutkin sua koittaessani juosta pakoon. Turhaan. Mun sydän on aina ollut sun. Mä oon aina ollut sun. Ja nyt oon polvillani. Mitään muuta ei enää ole tehtävissä. Sinä olet kuin pieni kivi mun kengässä, kalvat, raastat ja revit mua rikki. Päästä mut jo tästä... Jos sanot, ettet rakasta minua enää, mä menen. en katso taakseni…mutta rakastan sua silti. Hiljaa, salaa, kaukaa, mutta silti niin kuin aina; aivan kaikella sillä mitä olen.
Mä rakastan sua...
21
3442
Vastaukset
- ....
Oli niin kaunis teksti. Toivottavasti se kauris osaa tätä arvostaa, jolle tää teksti oli osoitettu.
- Minun kirjoittamaani
Veit sanani, lauseeni...rakastan kaurista, A (m) !
- tipitsu
..en vaan olis osannut sitä noin kauniisti ilmaista.
- "kivenä kengässäsi"
..tunteilleen kun ei voi mitään..aah..
- kaurismikanen
kauriin tie vie aina ylemmäksi, ei pysähtyä voi, ehkä tämä kauriin (minä kaurismies) itsepintaisuus ja se että vaatii itseltään niin paljon aiheuttaa pahaa mieltä
Kauris - maailman paras ystävä - lojaali aina!
Rakastajana - äh tosi vaikea sanoa, kun itsekin olen:)
siinäkin pienessä
ojassa
kasvoi
se pieni kukkanen,
ojasta sen poimin
ei sitä kukaan muu nähnyt- Neitsykkä*
kirjoitit.
Olen rakastunut kauriiseen, tunteet syvenevät. En kuitenkaan näytä niitä hänelle enää. Emme päässeet koskaan etenemään suhteessamme. Hän perääntyi ja kuitenkin ottaa säännöllisesti yhteyttä. Tunnen miten hänelläkin tunteita minua kohtaan...Ystävyys ei minulle riitä. - Nimetön
Neitsykkä* kirjoitti:
kirjoitit.
Olen rakastunut kauriiseen, tunteet syvenevät. En kuitenkaan näytä niitä hänelle enää. Emme päässeet koskaan etenemään suhteessamme. Hän perääntyi ja kuitenkin ottaa säännöllisesti yhteyttä. Tunnen miten hänelläkin tunteita minua kohtaan...Ystävyys ei minulle riitä.Sama vika. Olen rakastunut kauriiseen, mutta tunteitani en enää näytä, kuten ennen tein. Se saa tämän miehen ottamaan 20 askelta taaksepäin.
Tilanteesi muistuttaa jotakuinkin omaani hyvinkin paljon. On tämä melkoinen seikkailu ottaa kauris-miehestä selvää. Oinaana ei ehkä helpoimpia tehtäviä :) Vaatis tuota pitkäjänteisyyttä ja rauhallista etenemistä ;) - Kaurismies
Nimetön kirjoitti:
Sama vika. Olen rakastunut kauriiseen, mutta tunteitani en enää näytä, kuten ennen tein. Se saa tämän miehen ottamaan 20 askelta taaksepäin.
Tilanteesi muistuttaa jotakuinkin omaani hyvinkin paljon. On tämä melkoinen seikkailu ottaa kauris-miehestä selvää. Oinaana ei ehkä helpoimpia tehtäviä :) Vaatis tuota pitkäjänteisyyttä ja rauhallista etenemistä ;)Ihmetyttää kyllä kun täällä niin sanotaan kaurismiehistä kuinka eivät näytä tunteitaan ja pelästyvät jos heille ne näytetään.
Itse olen kyllä päinvastainen ja nautin siitä jos nainen antaa sitä hellyyttä ja kertoo jos rakastaa, ehkä siinä tapauksessa saattaisin pelästyä jos itse en ajattelisi samoin kuin se rakkaudesta puhuja mutta niin kai tekee muutkin kuin kaurismiehet...?
Varsinkin nyt on todella mahtavaa kun vihdoin on sellainen nainen(oinas) joka, osaa sitä hellyyttä ja läheisyyttä antaa mutta ei liian imelästi. Myöskin tunteista voidaan puhua avoimesti ja kaikesta muustakin, ei tarvi miettiä, kysyy suoraan jos on jotain ja siitä voidaan puhua!
Tässä oinasnaisessa on kyllä sitä kuuluisaa haastetta ja potkua mutta niin pitää ollakkin, ei voi muuta sanoa kuin että, GRRRR!!!! : )
Kaikille kaurismiehille, nyt oinasnaismetsälle! : ) - TietäjäTäti
Nimetön kirjoitti:
Sama vika. Olen rakastunut kauriiseen, mutta tunteitani en enää näytä, kuten ennen tein. Se saa tämän miehen ottamaan 20 askelta taaksepäin.
Tilanteesi muistuttaa jotakuinkin omaani hyvinkin paljon. On tämä melkoinen seikkailu ottaa kauris-miehestä selvää. Oinaana ei ehkä helpoimpia tehtäviä :) Vaatis tuota pitkäjänteisyyttä ja rauhallista etenemistä ;)Tässä suhteessa aina jotain kitkaa, ei täydellistä onnea koskaan. Harvoin onnistuu ja kestää.
- O-nainen vastaa
TietäjäTäti kirjoitti:
Tässä suhteessa aina jotain kitkaa, ei täydellistä onnea koskaan. Harvoin onnistuu ja kestää.
Täydellistä onnea - mitä se on? Ja kuka sellaista kaipaa. Kitkaa, särmää ja haastetta olla pitää, niillä pysyy suhde hengissä. OinasN kyllästyy lehmän henkäyksen lämpöiseen suhteeseen alle aikayksikön.
KaurisM on parasta mitä oinasN:lle voi tapahtua - pitää naisen valppaana ja suhteen kiinnostavana :) - Kauris ;)
O-nainen vastaa kirjoitti:
Täydellistä onnea - mitä se on? Ja kuka sellaista kaipaa. Kitkaa, särmää ja haastetta olla pitää, niillä pysyy suhde hengissä. OinasN kyllästyy lehmän henkäyksen lämpöiseen suhteeseen alle aikayksikön.
KaurisM on parasta mitä oinasN:lle voi tapahtua - pitää naisen valppaana ja suhteen kiinnostavana :)niinhän sinä kuvittelet, sua vedetään ihan 6-0 ! heh
- o-nainen vastaa
Kauris ;) kirjoitti:
niinhän sinä kuvittelet, sua vedetään ihan 6-0 ! heh
mutta arvaa mitä; ei se mitään :))Oinas jos kuka kestää yhtä sun toista eikä koskaan, ei koskaan jää nk. tuleen makaamaan. Ei edes kauriin takia - no ehkä hetkeksi ;)
- Kaurismies
O-nainen vastaa kirjoitti:
KaurisM on parasta mitä oinasN:lle voi tapahtua - pitää naisen valppaana ja suhteen kiinnostavana :)Kuten O-nainen kirjoitti, haastetta ja särmää pitää olla ja tuo juttu tosta täydellisestä rakkaudesta josta joku kirjoitti niin, sellasta ei ole olemassa. Voittehan mennä Saharaan katsomaan mitä jatkuva auringonpaiste aiheuttaa!
Eli mulle tuo oikkunainen on parasta mitä on koskaan tapahtunu tällä rakkauden saralla ja tuntuu että, sitä vain rakastuu enemmän ja enemmän mitä pidemmälle mennään ja tämä on molempien mielipide. Minä ainakin olen myyty mies mitä tulee tähän "mun" oinasnaiseen, just sellanen rento, ronski, kiltti, järkevä, seksikäs, itsestään huolta pitävä, tempperamentikäs... Ei voi ku murista jos alan häntä miettimään... : )
- olisit sinä eräs...
minä vastaisin: en ole koskaan halunnut ketään yhtä paljon ...elämääni. Mutta epäilevänä ja varovaisena minä mietin kuitenkin, että tuskin se olet sinä eräs, jonka näin juuri äskettäin.
Usein piristyn jo siitä, että edes näen sinut, vaikka tuskin sitä kukin huomaa. Sekin riittää, että olemme edes jotenkin väleissä. Mutta menee vielä aikaa, ennen kuin pystyisin rehellisesti sanomaan, että en toivoisikaan enempää.
Mutta, toivon todella, että "tarinallesi" tulee onnellinen päätös.- -.-
..se "sinun eräs".
kerroin kaiken sen, mitä tuohon viestiketjun alkuunkin kirjoitin sille omalle "unelmien rinssille"... ja äh... sain vastaukseksi vaivaantunutta kiertelyä ja kaartelua.en mitään suoraa tai selkeää, mutta eiköhän se nyt tullut ihan selväksi kuitenkin.hävettää itseasiassa koko juttu ja toi alun teksti.olishan jo sen, että jouduin matelemaan ja toisen tunteista kyselemään, pitänyt olla merkki siitä, ettei tämä nyt mitään RAKKAUTTA ole.jos molemminpuolisia tunteita on, niin kyllähän sellaiset huomaa, eikä kenenkään tarvi olla polvillaan...
"kolmea asiaa ei ihminen voi kätkeä:
savuttavaa nuotiota, rakkautta ja autiomaassa kamelilla ratsastavaa miestä"
heh, arabialainen sananlasku - nyt vielä tuohon...
-.- kirjoitti:
..se "sinun eräs".
kerroin kaiken sen, mitä tuohon viestiketjun alkuunkin kirjoitin sille omalle "unelmien rinssille"... ja äh... sain vastaukseksi vaivaantunutta kiertelyä ja kaartelua.en mitään suoraa tai selkeää, mutta eiköhän se nyt tullut ihan selväksi kuitenkin.hävettää itseasiassa koko juttu ja toi alun teksti.olishan jo sen, että jouduin matelemaan ja toisen tunteista kyselemään, pitänyt olla merkki siitä, ettei tämä nyt mitään RAKKAUTTA ole.jos molemminpuolisia tunteita on, niin kyllähän sellaiset huomaa, eikä kenenkään tarvi olla polvillaan...
"kolmea asiaa ei ihminen voi kätkeä:
savuttavaa nuotiota, rakkautta ja autiomaassa kamelilla ratsastavaa miestä"
heh, arabialainen sananlaskujotta voin varmistaa, että ei sitten täsmännyt. Minullakin tuossa tekstissäni on kysymyksessä "prinssi".
Pakko kommentoida tuohon, että "jos molemminpuolisia tunteita on, niin kyllähän sellaiset huomaa"... minä olen aika varma, että kaikki eivät huomaa. Löytyy sellaisia, joiden on todella vaikea uskoa sitä. Saati nähdä sitä, ymmärtää sitä siinä hetkessä.
Tulee mieleen kyllä, että mitä vähemmän kiinnostaisi, sen suorempaan sen pystyisi ilmaisemaan... tai siis, miksi kierrellä/vaivaantua, jos ei ole omissa mietteissä epäselvyyksiä. Vaikka, tiedän kyllä itsekin, miten vaikeaa voi olla saada jotakin sanottua. Eikä halua loukata toista, jos itsellä on sellaista sanottavaa, mikä pahoittaa toisen mielen.
Saattaa olla, että joku pyörii pitkäänkin mielessä, vaikka olisi "selvittänyt" tilanteen. Vaikka se olisi selvä. Mutta, ilman sitä selvitystä, mitä sitä oikein mahtaisi miettiä? Milloin se olisi saattanut tulla kuitenkin esiin?
(taas tulee liian pitkä teksti) Jos ei missään vaiheessa kertoisi ihastuksen kohteelle, niin harmittelisiko sitä sitten myöhemmin, että miksi ei kertonut? Eikähän sitä ikinä voi varmaksi tietää, mitä tulee tapahtumaan, vaikka jotkut saattavat niin luullakin. (itsekin)
Mitä tekisimmekään ilman näitä purkupaikkoja, tällaisia palstoja? Tuskin miettisimme kuitenkaan vähemmän.
- tuo
minulle, oma exäni nimittäin teki ja tekee edelleen juuri tuollaista kiusaa, on hän anteeksikin pyytänyt itkien, mutta jatkanut silti samaa rataa.
Voi kumpa sinä ottaisit opiksi, ymmärtäisit että kauris on herkkä, eikä jaksa tuollaista. Näytä hänelle että hän on tärkeä. - kauris itsekkin
jotenkin kaunis teksti, mutta toisaalta surullinen.... toivottavasti saat odottamasi vastauksen häneltä, kuka sitten onkaan... :)
- ruikuttaja
Minunkin rakas puolisoni on sanonut ja kirjoittanut rakastavansa minua. Olemme ainutlaatuisia sielunkumppaneita. Kun vuosien jälkeen luulee toisen sitten rakastavan niin löytyykin tyttöystäviä joille kerrotaan Tässä lainaus"..lisäksi olisin ainakin vuoden sisimmissäni onnellinen jos saisin noin kauniin naisen kanssa olla.. siinä syy miksi arvostan hyvää vaimoa/naista enemmän ja ymmärrän parisuhteesta ihan eri tavalla."
nämä olivat katkelmia yhteisestä sähköpostista lähetetystä kirjeestä.
Eniten loukkaa kun olisi halunnut tätä kaurista rakastaa mutta toinen on osoittautunut liian usein petolliseksi. Kaksi vuotta on avioliittoa takana tämän kauriin kanssa. - voih
aika somaa onnea???!!!....:D
- -.-
heh, olimpas joskus sun pauloissa. en enää. voin sanoa rehellisesti, että oon päässyt susta yli.
revit mut aivan kappaleiksi, huvikses.
ehkä voin antaa sen anteeks, oot heikko. mutta en halua enää koskaan kuulla susta. heihei. mä en rakasta sua enää.
-alkup. kirjottaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911156- 1301005
- 35928
- 67909
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta22793Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59787Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46739