Apua, lankesin...

oinas-tyttö

Tapasin lauantaina skorpparimiehen ja hän vei jalat alta välittömästi. Tunne oli ihan mahtava. Kun suudeltiin niin todellakin tuntui että kemiaa oli. Teinkö nyt maailman suurimman virheen kun itse laitoin viestin tänään koska hän ei ole vastannut siihe mitään??? Hän kuitenkin sanoin että minun olisi ehdottomasti käytettävä numeroa, ihan paskan jauhantaako vain...Apuaa!

16

2947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miettiä rauhassa

vastaa varmaan muutaman päivän perästä...

• Cryz(NeitsytN)

Ihan hiton totta!:D Siellä se nyt funtsii parasta aikaa, eikä todellakaan tee hätiköityjä päätöksiä...heh heh:DDD

• hän on voittaja

Skopumies on tyytyväinen, kun hänen taikansa on tehonnut noin nopeasti. Olisit laittanut tekstaria vasta viikon kuluttua, silloin hän olisi saanut olla kuumilla hiilillä...
      skopuja pitää vähän hiillostaa... ;-)

• Cryz(NeitsytN)

...Pitää säilyttää mystisyys itsessään vaikka kärsivällisyys menisi... Itsekuria! itsekuria vaan!:D Neitsyet onneksi kärsivällisiä;)))

• oinas-tyttö

Onko peli nyt menetetty siis? Ei kai sentään. Oinaana olen hyvinkin malttamaton ja suoraviivainen. Ja mistäs tuonkaan ties et pitäis hiillostaa... :-(, voi hitto...
      Mutta oli siinä tunteita ja kipinöintiä, täytyi hänenkin se tuntea.

• Scorpion-90

Juttu on näin: Katse on se, joka kertoo kaiken skorpionille. Jos se on täynnä kiihkoa, häipyy skorppari heti. Jos se näyttää vain kiinnostuneelta, niin skorppari jatkaa. Jos se on kylmä ja välinpitämätön skorppari jatkaa, mutta vain tuokion. Yhdistä siis neutraalisuus pieni määrä kiinnostusta, niin pitäisi skorpparin kanssa juttu toimia. Yksi tekstari vie asiaa vain eteen päin, ei se pilaa mitään. Ja jos kerran tyyppi itse käski, niin se oli olevinaan vihje, että minuakin kiinnostaa, ota yhteyttä niin minäkin otan kunhan kerkiän.

• ap.
        Scorpion-90 kirjoitti:

Juttu on näin: Katse on se, joka kertoo kaiken skorpionille. Jos se on täynnä kiihkoa, häipyy skorppari heti. Jos se näyttää vain kiinnostuneelta, niin skorppari jatkaa. Jos se on kylmä ja välinpitämätön skorppari jatkaa, mutta vain tuokion. Yhdistä siis neutraalisuus pieni määrä kiinnostusta, niin pitäisi skorpparin kanssa juttu toimia. Yksi tekstari vie asiaa vain eteen päin, ei se pilaa mitään. Ja jos kerran tyyppi itse käski, niin se oli olevinaan vihje, että minuakin kiinnostaa, ota yhteyttä niin minäkin otan kunhan kerkiän.

Jos mitään ei kuulu niin hävitän yhteystiedot ja unohdan?

• hänet itsellesi
        ap. kirjoitti:

Jos mitään ei kuulu niin hävitän yhteystiedot ja unohdan?

niin hävitä yhteystiedot ja pudota hänet mielestäsi kokonaan. Hän ei ota yhteyttä pitkään aikaan, joten voit olla varma että saat hänet omaksesi.

• ap.
        hänet itsellesi kirjoitti:

niin hävitä yhteystiedot ja pudota hänet mielestäsi kokonaan. Hän ei ota yhteyttä pitkään aikaan, joten voit olla varma että saat hänet omaksesi.

Jos ei ota heti yhteyttä niin voin olla varma että saan omakseni? Mielenkiintoinen logiikka.
        Kai hänet on vaan unohdettava. Mieli ei tekis koska todella kolahti enkä saa mielenrauhaa...

• Rekki
        ap. kirjoitti:

Jos ei ota heti yhteyttä niin voin olla varma että saan omakseni? Mielenkiintoinen logiikka.
        Kai hänet on vaan unohdettava. Mieli ei tekis koska todella kolahti enkä saa mielenrauhaa...

jos vaikka touhuaisit homman sillain, kun itsestäsi tuntuu ja jäät ootteleen kalaa..
        Ei sitten tarvi murehtia jälkeenpäin, että miksi et toiminu silloin, kun oli sen aika..

• Cryz(NeitsytN)

Elä huoli Oinas-tyttö, kyllä hänenkin on varmasti täytynyt kokea kipinöintiä:) ..sillä sellainen ei jäisi häenlaiseltaan mieheltä ainakaan huomaamatta... siitä olen varma! Hän vain testaa kärsivällisyyttäsi ja ottaa tilanteen vain kylmänrauhallisesti omalla tavallaan. Hän tekee sen todennäköisesti alitajuisesti tietäen erittäin hyvin oman arvonsa. Hän ei toki tee sitä satuttaakseen sinua, hänellä vain ei ole muita toimintamalleja seksikkäässä pikku-päässään todennäköisesti, sillä Skorpioni on tottunut elämään varovaisesti ja monta kertaa hän kokeilee valloituksesnsa pitävyyttä sillä hän ei voi sietää että hänet hylätään. Usein hän kuitenkin kyllästyy valloitettavaan jos hän huomaa ihastumista selvästi. Hän omaa ylimielisen asenteen näin käyneitä ihmisiä kohtaan koska hänelle ei likene näin haasteita enää kyseisestä ihmisestä... Älä anna Skorpparin nähdä itseäsi, vaan anna hänen lukea sinua:) sillä pääsin itse aika pitkälle kun itse otin yhteyttä vasta kolmen kuukauden päästä... ja nyt olemme onnellisesti yhdessä:) Onnea omalle löytöretkellesi ja käännä ylösalaisin nyt viimein käsitykset itsestäsi sillä jos et ole mitä sanot, hän huomaa senkin herkän vaistonsa avulla aika pian... Tunne itsesi niin hän tuntee myös sinut:))) Onnea sulle seikkailuun!

• herkkureisi

hei ,mulla on saman kaltaisia kokemuksia.Itse olen scorppari nainen ja mulla on oinas mies. Meidän kemiat kohtaa täydellisesti. Me scorpionit tykätään leikkiä vaikeasti tvoteltavia, että tiedämme tykkääkö toinen oikeasti. Mun oinas mieheni sai tuta kun aloitimme tapailun. Eli ota rohkesti yhteyttä. Ties mitä välillenne kehkeytyy.

• oinas-tyttö

kertoa että otin sitten ja soitin tänään, tuli muutakin asiaa niin kysyi koska tavataan kun olis niin kiva nähdä uudestaan. Oli tosiaan kiireiden keskellä unohtanut vastata...:-). Kannattaa toimia omien vaistojen mukaan siis.

• just_

"Oli unohtanut vastata"

on pehmennetty vale sille, että hän oikeasti on ajatellut "Tyhjäääää.. miksi helvetissä sinunkin piti soittaa tällä hetkellä, koska olet jonon häntäpäässä mietinnässä?"

Jos olisit tehnyt kunnon vaikutuksen, olisit antanut hänen soittaa, koska silloin hän olisi saanut ajatukset selvitettyä itsensä kanssa. Nyt sinä änkesit hänen elämäänsä ja voit olla aivan varma että saat myöhemmin kuulla siitä kuinka sinä kohkaat ja säädät.

Ellei hän soita, hän tutkii omia ajatuksiaan, kunnes soittaa. Mutta älä todellakaan luule että hän olisi unohtanut soittaa. Siinä "unohduksensa" aikana, sinä olet käynyt hänen mielessään laajan tutkimuksen ja arvioinnin. Jos nyt munaat tämän, se on sitten kerralla bye bye, skorppari ei kahta kertaa jää miettimään sellaista joka alkaa säätämään ensiksi ja mokaa sitten.

Pidä hatusta kiinni, koska se on menoa nyt. Sinä ehdotit ensimmäistä askelta, joten hoida ne toisetkin samalla tarmolla tai jäät jalkoihin.

• oinas-tyttö
        just_ kirjoitti:

"Oli unohtanut vastata"

on pehmennetty vale sille, että hän oikeasti on ajatellut "Tyhjäääää.. miksi helvetissä sinunkin piti soittaa tällä hetkellä, koska olet jonon häntäpäässä mietinnässä?"

Jos olisit tehnyt kunnon vaikutuksen, olisit antanut hänen soittaa, koska silloin hän olisi saanut ajatukset selvitettyä itsensä kanssa. Nyt sinä änkesit hänen elämäänsä ja voit olla aivan varma että saat myöhemmin kuulla siitä kuinka sinä kohkaat ja säädät.

Ellei hän soita, hän tutkii omia ajatuksiaan, kunnes soittaa. Mutta älä todellakaan luule että hän olisi unohtanut soittaa. Siinä "unohduksensa" aikana, sinä olet käynyt hänen mielessään laajan tutkimuksen ja arvioinnin. Jos nyt munaat tämän, se on sitten kerralla bye bye, skorppari ei kahta kertaa jää miettimään sellaista joka alkaa säätämään ensiksi ja mokaa sitten.

Pidä hatusta kiinni, koska se on menoa nyt. Sinä ehdotit ensimmäistä askelta, joten hoida ne toisetkin samalla tarmolla tai jäät jalkoihin.

Kysyin vaan asiallisesti sen asian mitä oli tarkoituskin kysyä. Selvennän vielä että minä en ehdottanu tapaamisia tai kysellyt mitään, hän itse alkoi kysymään eikä todellakaan olisi ollut mitään velvollisuutta.

• sagittariusN

...sain skorpioniMiehen ihan itselleni!:) ja sitä en kadu koskaan,ihan uskomaton mies.Olen siis itse jouskariNainen ja meillä on niiiiiin paljon yhteistä ettei mitään rajaa:) Hän kestää mun oikkuja ja ongelmia ja on Erittäin kohtelias kaikkia ihmisiä kohtaan,sopivan kiltti ja huumorintajuinen "Äijä":)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe