Milloin ja miten olette päätyneet kuuntelemaan tämän loistavan bändin musiikkia. Jokaisella on varmaan jokin omalaatuinen tarina.
kysymysgallup
3
358
Vastaukset
- SUOMI SUOMI
Näin telkkarissa Yleltä pätkän Back In Blackin videota. Olisikohan ollut sama promovideo kuin Family Jewelsillä. En ole varma. Siinä näytettiin vain se kohta back in blackia, missä on ns. "väliriffi" ja Angus menee ihansekaisin ja loikkii ees taas hikisenä.
Olin heti banaanina ja ostin kitaran ja opettelin Blackin Blackin.- dfgdfg
> Angus menee ihansekaisin ja loikkii ees taas hikisenä.
Tosta on yleensä aina hyvä lähteä. :)
- wreckin_ball
oli joskus vuos 1988 ja mun eno näytti mulle Let There Be Rock - Live in Paris pätkän ja sano mulle että kato kuinka toi äijä hyppii. Biisi oli Livewire. Sen jälkeen pienen pikkupojan kallossani alko soida! Se oli vittu kovinta mitä olin kuullu tai nähny.. sen jälkeen en muuta kuunnellutkaan.. no teini-ikään tullessa musamaku on laajentunut mutta sitä ennen mikään muu kun AC/DC ei tullu kysymykseenkään.
jännä juttu sinänsä että muistan ton tapahtuman kuin eilisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253