Milloin ja miten olette päätyneet kuuntelemaan tämän loistavan bändin musiikkia. Jokaisella on varmaan jokin omalaatuinen tarina.
kysymysgallup
3
372
Vastaukset
- SUOMI SUOMI
Näin telkkarissa Yleltä pätkän Back In Blackin videota. Olisikohan ollut sama promovideo kuin Family Jewelsillä. En ole varma. Siinä näytettiin vain se kohta back in blackia, missä on ns. "väliriffi" ja Angus menee ihansekaisin ja loikkii ees taas hikisenä.
Olin heti banaanina ja ostin kitaran ja opettelin Blackin Blackin.- dfgdfg
> Angus menee ihansekaisin ja loikkii ees taas hikisenä.
Tosta on yleensä aina hyvä lähteä. :)
- wreckin_ball
oli joskus vuos 1988 ja mun eno näytti mulle Let There Be Rock - Live in Paris pätkän ja sano mulle että kato kuinka toi äijä hyppii. Biisi oli Livewire. Sen jälkeen pienen pikkupojan kallossani alko soida! Se oli vittu kovinta mitä olin kuullu tai nähny.. sen jälkeen en muuta kuunnellutkaan.. no teini-ikään tullessa musamaku on laajentunut mutta sitä ennen mikään muu kun AC/DC ei tullu kysymykseenkään.
jännä juttu sinänsä että muistan ton tapahtuman kuin eilisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1724980Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621575- 121559
Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211431Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91213Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.931046Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit451005Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249297932- 171875
Hinduille tiedoksi
USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu279747