Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

onko rapu

naisellinen???????????????

Rapu nainen haluaa tietää onko rapu naisellinen,olen todella kiitollinen jo herrat vastaisivat onko ja ennekaikkea kuvaisivat millainen on todella naisellinen nainen,olen ihan pihalla jostain syystä,onko se luonne,vai pelkästään ulkonäkö.Olisi hyvä tietää myös vastaajan horoskooppimerkki,se selvittäisi monta asiaa.kiitoos,vastauksista,jos niitä jaksatte laittaa.

8

2000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapu

      Herrijee,olipa hyvä kysymys..minua askarruttaa sama asia,mikään ei ole naiselle loukkaavampaa kun et kuule miehesi suusta palvontaa naisellisuudestasi,sensijaan kun keskustellaan tuttavista,kuulee sen kuika se ja se on naisellinen ja kaunis nainen.Tämä naisellisuuden polkeminen vie halut kaikista yhteisistä(harrastuksista)tekis mieli lähtee ja sanoo että eti se naisellinen nainen.Sit mies varmaan vaan ihmettelis miks se lähti..tekis mieli sanoo,että mieti sitä itekses........

      • tuttuuaaa

        Suhteeni rapumieheen oli täydellinen, kunnes hän petti. Ja sitten ruikuttaa takaisin pääsyä luokseni. Toivottavasti joku kestää näitä kaikkien rakastajia, jotka väittää muuta...


    • ajatuksin

      Härän kanssa aviossa 20 vuotta,eikä yhtään sanaa omalta aviomieheltä naisellisuudesta,muilta miehiltä kyllä naisellisuudesta ja seksikkyydestä,liian suuri kiusaus lähteä,olisi hienoa kuulla joskus olevansa rakastettu nainen,onko tämä vaitonaisuus vaan härkien ongelma?mitä he oikein tavoittelevat?muuten rapu ja härkä sopii yhteen,kunhan nainen hyväksyy härän yhteydenpidon myös muihin naisiin

    • neitsyt mies

      Minun mielestä perheellinen rapu on enemmänki äidillinen kun naisellinen. Hänellä on lapset ja koti tärkeää. Ja niin se saakin olla, mutta ei miestään saa "unohtaa". Mies kaipaa naisellista huomion osoitusta. Vihkeää hymyä. Kaunista silmäystä. Hellää kosketusta. Tulla huomatuksi. Ulkonäkö on jokaisen katsojan mielikuva.

      • rapu-äiti

        olen 4lapsen rapu-äiti. olen kyllä äidillinen mutta olen kyllä myös pilke silmässä ukolle ja vällyjen välissä on kyllä lämmintä. ei äitiys tarkoita että ei voisi olla seksikäs ja naisellinen. sanoisin että rapu naiset ovat juuri oikeita naisia miehille jotka haluavat että kodissa kaikki toimii ja lämmin henki säilyy.mutta jos jokin menee vikaan rapu-nainen kyllä saksiaan heilauttaa.


      • rapu nainen

        niimpä...täällä sitä ollaan niin äidillistä vuosien perheelämän jälkee,leijona mieheni jotenki vaa unohtu ja arvaa mitä...hävis.kuinkahan mahdan luonteelleni mitää ku nyt pitäis sit olla naisellinen mukamas ei onnistu olen siis edelleen oma itseni ja pitäskö kirjoittaa lappu selkään olen rapu ota tai jätä.mä en vaan osaa olla muuta ja itseasiassa en haluakkaan.


    • aeio

      olen itse tyypillinen rapunainen ja tunnen olevani tosinaisellinen..eikö miehet pidäkin naisesta jolla koti ja ulkonäkö hallussa,mutta tärkeintä kai se sis.herkkyys ja kauneus.rapunainen on vaan liiankin kiltti ja uhrautuvainen,ajattelee aina ensin toisia ja siten saattaa väsyttää itsnsä.koti,hyvä ruoka,auttavainen ,empaattinen,herkkä,mutta myös tempperamenttia löyty..sulkeutuu muurin sisään kun maailma kolhii ja aika raakasti karsii hyväksikäyttäjät ja voi kääntää selkänsä lopullisesti.ei mikään täydellisyys kuitenkaan.ihminen jolla on huumoria niin paljon että pystyy nauramaan jopa itselleen...kin:))))

    • fdfdfdffdf

      On erittäin NAISELLINEN. Miun ainakin pukeutuu aina naisellisti ja on muutenkin WOW! Miehekkäät pillifarkku"tytöt" yäk!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe