HEIP!
Katselin tässä erilaisia talopaketteja netistä ja erityisesti Jetta-talojen mallit ihastuttivat. Nettisuilta ei kuitenkaan löytynyt minkäänlaisia hintoja. Kertokaa, Jetta-talojen rakentajat, mikä on tullut talonne hinnaksi?
JETTA-talojen hinnat
24
27603
Vastaukset
- pettynyt
Rakentaneena tiedän,että kalliiksi tuli ottaen huomioon sisällöön ja laadun.
Pitänee sanonta paikkansa,ei se ole hullu kuka pyytää,vaan se joka maksaa.- asiasta perillä
tunnen jettatalot tosi hyvin ja tiedän niiden toimitussisällön erittäin kattavaksi. Lisäksi hinnat ovat todella kilpailukykyisiä. Ei muuta kun lähimmän jälleen myyjän juttusille joka selviää netistä ja tarjousta vaan pyytämään. Ei maksa mitään ja saat varmasti erittelyn mitä pakettiin kuuluu.
- ASIANTUNTIJA
asiasta perillä kirjoitti:
tunnen jettatalot tosi hyvin ja tiedän niiden toimitussisällön erittäin kattavaksi. Lisäksi hinnat ovat todella kilpailukykyisiä. Ei muuta kun lähimmän jälleen myyjän juttusille joka selviää netistä ja tarjousta vaan pyytämään. Ei maksa mitään ja saat varmasti erittelyn mitä pakettiin kuuluu.
LAITA TÄNNE HAKUSANAKSI "JETTA" NIIN TIEDÄT MITÄ PASKAA HEKIN TEKEVÄT.
ÄLÄ SIIS JUNTTI SELITÄ ASIOISTA MISTÄ ET TIEDÄ HEVON PASKAAKAAN - kantaan
Suolainen hinta Jetalla.
- kkehveli
kantaan kirjoitti:
Suolainen hinta Jetalla.
Niin mäkin laskin, ettei sen suht kovalle hinnalle sitten kuitenkaan ole riittävästi katetta. Onhan siinä toki puolensa: 1,5 kerroksisessa päätykolmiot eristettyjä elementtejä, sähköputket ja rasiat paikallaan jne... Riippuu siis vähän mitä laskee noille hinnaksi. Mut mun laskujen mukaan noi makso liikaa...
- minä vaan
Me saimme Jetalta hyvän tarjouksen. Se oli toinen niistä kahdesta, joista valitsimme. Toimitus sisältö oli kattava ja myös autotalli/varasto kuului hintaan. Kyseessä oli 1 1/2 krs ratkaisu parilla erkkerillä ja autotalli/autokatos/lämminvarasto ulkorakennuksella. Talossa neliöitä oli 170-180 välillä. 5mh aula oh ruokailuerkkeri lasikuisti 2wc khh ja sauna tilat. Hinta oli siinä 90 000 kieppeillä, taisi jäädä hiukan alle.
- on rahhoo
Eli kokoprojekti läpivietynä 315 000 eur..
- minä vaan
on rahhoo kirjoitti:
Eli kokoprojekti läpivietynä 315 000 eur..
No niin, taas ollaan asiassa. Kysyttiin paketin hintaa ja meille tarjottiin tuolla rahalla ihan hyvällä sisällöllä. (Otimme muuten sen vähän kalliimman Kannuksen). Mutta siltikään älä lähde laskemaan projektimme hintaa, kun et siihen pysty. Voin kertoa että ei lähellekään 300 000€. Paljon paljon alle. Mutta nyt ei ollut siitä puhe vaan Jetan tarjouksesta, joka oli kilpailukykyinen ja annettiin ymmärtää että tinkaus varaa ainakin lisämateriaaleissa olisi olemassa.
- sisllä paremmalla varustuks...
minä vaan kirjoitti:
No niin, taas ollaan asiassa. Kysyttiin paketin hintaa ja meille tarjottiin tuolla rahalla ihan hyvällä sisällöllä. (Otimme muuten sen vähän kalliimman Kannuksen). Mutta siltikään älä lähde laskemaan projektimme hintaa, kun et siihen pysty. Voin kertoa että ei lähellekään 300 000€. Paljon paljon alle. Mutta nyt ei ollut siitä puhe vaan Jetan tarjouksesta, joka oli kilpailukykyinen ja annettiin ymmärtää että tinkaus varaa ainakin lisämateriaaleissa olisi olemassa.
Hip hei huraa.
- minä vaan
sisllä paremmalla varustuks... kirjoitti:
Hip hei huraa.
Koko jutussa ei ollut puhetta meidän budjetista. Mutta kohtuullisilla kustannuksilla se tönö nousee ;), sekös joitakin harmittaa. Jokainen tyylillään. Me viihdytään kotona ja halutaan satsata siihen. Se on meidän valinta, teidän on joku toinen. Vaikka lomamatkat ja kesämökki..
Meillä mies halusi rakentaa ja minä halusin Kannustalon, onko se nyt niin ihmeellistä? Edelleen Jetta tarjous oli hyvä, kaikki saamamme tarjoukset olivat muutaman tuhannen sisällä. - puuntakaa. On on halpaa
minä vaan kirjoitti:
Koko jutussa ei ollut puhetta meidän budjetista. Mutta kohtuullisilla kustannuksilla se tönö nousee ;), sekös joitakin harmittaa. Jokainen tyylillään. Me viihdytään kotona ja halutaan satsata siihen. Se on meidän valinta, teidän on joku toinen. Vaikka lomamatkat ja kesämökki..
Meillä mies halusi rakentaa ja minä halusin Kannustalon, onko se nyt niin ihmeellistä? Edelleen Jetta tarjous oli hyvä, kaikki saamamme tarjoukset olivat muutaman tuhannen sisällä.kun mies kerran rakentaa.
- minä vaan
puuntakaa. On on halpaa kirjoitti:
kun mies kerran rakentaa.
Se kuule helpottaa, kun ei tarvitse yksin tehdä. Minä kilpailutan tarjoukset, haen ja tilaan tavarat, kartoitan sisustus materiaalit ym ym. samalla pidän työmaa porukan ruoissa ja kahveissa. Sitten käyn itsekkin raksaamassa kun perheeltä kerkeän.
Se on tietysti eri asia, jos muija vaan ruikuttaa kotona eikä jaksa niitä kiviä kantaa.. Tää on yhteinen projekti ja yhdessä tehdään. Me ollaan harjoiteltu jo edellisen asunnon täys rempalla ja ollaan aika hyvä tiimi ;). Jetan tarjous kuitenkin oli hyvä:) - Hieno homma
minä vaan kirjoitti:
Se kuule helpottaa, kun ei tarvitse yksin tehdä. Minä kilpailutan tarjoukset, haen ja tilaan tavarat, kartoitan sisustus materiaalit ym ym. samalla pidän työmaa porukan ruoissa ja kahveissa. Sitten käyn itsekkin raksaamassa kun perheeltä kerkeän.
Se on tietysti eri asia, jos muija vaan ruikuttaa kotona eikä jaksa niitä kiviä kantaa.. Tää on yhteinen projekti ja yhdessä tehdään. Me ollaan harjoiteltu jo edellisen asunnon täys rempalla ja ollaan aika hyvä tiimi ;). Jetan tarjous kuitenkin oli hyvä:)että on naisetkin saatu sekoilemaan miesmäisesti ja hehkuttamaan palstalla halvalla rakentamista.
- minä vaan
Hieno homma kirjoitti:
että on naisetkin saatu sekoilemaan miesmäisesti ja hehkuttamaan palstalla halvalla rakentamista.
Tässä nyt ei ollut halvalla rakentamisesta puhettakaan... Mun käsitykseni mukaan halpa ei ole 6 numeroinen luku.
Kyse oli yhden firman tarjouksen kilpailukyvystä verrattuna muihin. Ja Jetta antoi ainakin meille hyvän tarjouksen.
Ja se paljonko rahaa rakentamiseen loppujen lopuksi saa uppoamaan on kai paljolti itsestä kiinni. Tämä juttu ei perustunut meidän hankkeen lopulliseen hintaan tai budjetin toteutumiseen. Se saadaanko me se tönö suunnittelemallamme budjetilla on onneksi meidän päänsärkymme ;).
Harmittaa vaan, että heti kun jotain asiallista infoa yrittää jakaa on jollain jotain rutkuttamista. Kun jostain syystä toisilla menee aina enemmän ja toisilla taas vähemmän rahaa. Meillä on pakko mennä vähemmän, kun köyhiä ollaan. Jos jotain harmittaa meidän "sääli"budjetti tai sen toteutuminen, niin toki jokainen voi köyhäillä ,jos on pakko...
Ja kukaan ei ole väittänyt rakentamisen olevan helppoa tai hauskaa, kun samaan aikaan on koko ajan pakko jokaista senttiä vahdata. Silti me halusimme rakentaa sen unelma talon, jossa asutaan hamaan kuolemaan asti. Me nyt sitten vaan ei tehdä mitään muuta. Todellakaan. Meidän ulkomaan matkat on ainakin seuraavat 5 vuotta töihin ja kotiin pituisia.. Ja kököt.. Mitäpä mä sitä tilitän.. Harmittaa vaan tän porukan asenne: Jos et ole miljonääri niin asu köyhä sitten vuokralla. Olisi kiva, jos ihmiset huomaisi, että mitään ei saa tietenkään ilmaiseksi mutta varsin mitään ei saa jos ei yritä!! - ottavan vasarointi.
minä vaan kirjoitti:
Tässä nyt ei ollut halvalla rakentamisesta puhettakaan... Mun käsitykseni mukaan halpa ei ole 6 numeroinen luku.
Kyse oli yhden firman tarjouksen kilpailukyvystä verrattuna muihin. Ja Jetta antoi ainakin meille hyvän tarjouksen.
Ja se paljonko rahaa rakentamiseen loppujen lopuksi saa uppoamaan on kai paljolti itsestä kiinni. Tämä juttu ei perustunut meidän hankkeen lopulliseen hintaan tai budjetin toteutumiseen. Se saadaanko me se tönö suunnittelemallamme budjetilla on onneksi meidän päänsärkymme ;).
Harmittaa vaan, että heti kun jotain asiallista infoa yrittää jakaa on jollain jotain rutkuttamista. Kun jostain syystä toisilla menee aina enemmän ja toisilla taas vähemmän rahaa. Meillä on pakko mennä vähemmän, kun köyhiä ollaan. Jos jotain harmittaa meidän "sääli"budjetti tai sen toteutuminen, niin toki jokainen voi köyhäillä ,jos on pakko...
Ja kukaan ei ole väittänyt rakentamisen olevan helppoa tai hauskaa, kun samaan aikaan on koko ajan pakko jokaista senttiä vahdata. Silti me halusimme rakentaa sen unelma talon, jossa asutaan hamaan kuolemaan asti. Me nyt sitten vaan ei tehdä mitään muuta. Todellakaan. Meidän ulkomaan matkat on ainakin seuraavat 5 vuotta töihin ja kotiin pituisia.. Ja kököt.. Mitäpä mä sitä tilitän.. Harmittaa vaan tän porukan asenne: Jos et ole miljonääri niin asu köyhä sitten vuokralla. Olisi kiva, jos ihmiset huomaisi, että mitään ei saa tietenkään ilmaiseksi mutta varsin mitään ei saa jos ei yritä!!Niin Rouvamaista niin Rouvamaista. Köyhäthän ne vuokralla asuu ;) Rahankulunki rakentamisessa ei oikein perustu siihen paljonko sulla on, vaan millaisen talon olet valinnut, jonkin verran voit tietysti säätää sitä kulunkia, pistät Ikeat Kannustaloosi säästösyistä jne. Mutta ovathan naapurit kateellisia - niin kauan kun pysyvät pihalla. Komiaa on, ja oikein Kannustalo ;) Nousukkaiden sauhuumista on tämänkin Rouvan avautuminen.
- minä vaan
ottavan vasarointi. kirjoitti:
Niin Rouvamaista niin Rouvamaista. Köyhäthän ne vuokralla asuu ;) Rahankulunki rakentamisessa ei oikein perustu siihen paljonko sulla on, vaan millaisen talon olet valinnut, jonkin verran voit tietysti säätää sitä kulunkia, pistät Ikeat Kannustaloosi säästösyistä jne. Mutta ovathan naapurit kateellisia - niin kauan kun pysyvät pihalla. Komiaa on, ja oikein Kannustalo ;) Nousukkaiden sauhuumista on tämänkin Rouvan avautuminen.
Oletko kysynyt tarjousta Kannustaloilta??
Selvästi et. No meillä kyllä saa naapurit tulla sisälle asti. Ja meille se talo tulee, tuskin niitä kadehdituttaa. Taitaa olla erilainen makukin?? En tiedä onko se komia, mutta ihana on. Minun mielestäni. Ja isi auttaa, jos tulee vaikeaa ;) Eihän se voi lapsen lapsiaan kadulle laittaa asumaan =)
- Jetta-HUS
Itse otettiin tarjous 7 talopaketista ja Jetta oli Kannustalon jälkeen toiseksi kallein. Laskettiin muiden pakettejen hintoihin puuttuvat tavarat: portaat kiuas panelit iv-kone jne... kauppojen listahinnoilla. Tuli kuitenkin ostettua Jetta kun tietyt yksityiskohdat miellytti. Taloon ollaan tyytyväisiä. Talotehtaan palvelu ja toimintatapa kyllä saa pitkän miinuksen. Esim. Kuljetuksessa vaurioitunut puutavaraa ei mitenkään hyvitetty, pahoiteltiin vaan ja kerrottiin että tulevaisuudessa kiinnitetään paremmin huomiota pakkaamiseen ja kuljettamiseen. Ei paljon lohduta kun asikas saa maksaa kyseisen puljun virheitä ja kaatopaikkalasku kasvaa...
- Jetta-HUS
Itse otettiin tarjous 7 talopaketista ja Jetta oli Kannustalon jälkeen toiseksi kallein. Laskettiin muiden pakettejen hintoihin puuttuvat tavarat: portaat kiuas panelit iv-kone jne... kauppojen listahinnoilla. Tuli kuitenkin ostettua Jetta kun tietyt yksityiskohdat miellytti. Taloon ollaan tyytyväisiä. Talotehtaan palvelu ja toimintatapa kyllä saa pitkän miinuksen. Esim. Kuljetuksessa vaurioitunut puutavaraa ei mitenkään hyvitetty, pahoiteltiin vaan ja kerrottiin että tulevaisuudessa kiinnitetään paremmin huomiota pakkaamiseen ja kuljettamiseen. Ei paljon lohduta kun asikas saa maksaa kyseisen puljun virheitä ja kaatopaikkalasku kasvaa...
- Jeo-Hus
- Jeo-Hus.......................
- paskapuhetta
Itse olen oikeasti rakentanut Jetta-talon kaksi vuotta sitten.
Tehtaan palvelusta on vain hyvää sanottavaa. Jos jokin materiaali oli viallista, uutta saatiin reilusti. Todettakoon että aika paljon puutavaraa meni uusiksi kun tavara oli kieroa.
Aina tuli uutta tavaraa tilalle kun tehtaalle soitti ja kertoi mitä puuttui tai oli kieroa.
PLS! Älkää kommentoiko! En ota osaa lapsellisiin juupaseipäsväittelyihin.
- minäotinmuualta
Kilpailutin vuosi sitten talopaketteja ja Jetasta ei ole tullut vieläkään tarjousta..
Jos löytyy mieleinen pohja niin melkein kaikki talofirmat laskee teille paketin hinnan, ei kannata tuijottaa liikaa jotain tiettyä firmaa.- peukalo keskellä kämmentä
Itse olen/me ollaan vielä tuumailu mielellä talon hankinnan kanssa. Ei olla löydetty mitään mukavan näköistä valmista taloa. (tai jos ollaan niin hinta on 250000-300000€) Rakentaminen on tietty yksi vaihtoehto. Mutta saako nykypäivänä rakennettua taloa 200000€.lla? Löysin Jettatalon Moderna mallistosta Kaste talon mallin joka miellytti, pienillä muutoksilla siitä saisi meidänlaisemme kodin. Itse olemme peukalo keskellä kämmentä rakentamisen suhteen, kuinka hulluista summista puhutaan jos esim. Jetta talolta ottaisi "avaimet käteen"talon? Vai onnistuuko se niillä?
- ainakin 300k€
peukalo keskellä kämmentä kirjoitti:
Itse olen/me ollaan vielä tuumailu mielellä talon hankinnan kanssa. Ei olla löydetty mitään mukavan näköistä valmista taloa. (tai jos ollaan niin hinta on 250000-300000€) Rakentaminen on tietty yksi vaihtoehto. Mutta saako nykypäivänä rakennettua taloa 200000€.lla? Löysin Jettatalon Moderna mallistosta Kaste talon mallin joka miellytti, pienillä muutoksilla siitä saisi meidänlaisemme kodin. Itse olemme peukalo keskellä kämmentä rakentamisen suhteen, kuinka hulluista summista puhutaan jos esim. Jetta talolta ottaisi "avaimet käteen"talon? Vai onnistuuko se niillä?
Ihan näpsäkän näköinen tölli toi Jetan Kaste. Yläkerran huonejärjestyksen kyllä laittaisin uusiksi. Valitettavasti tuollaisen reilun 178m2 (huoneisto ala) talon rakentaminen tekemällä kaiken itse maksaa jo reilut 230k€. Ja jos peukalo on keskellä kämmentä niin työkuluihin saa varata ainakin 60k€ lisää. Kulmaa, erkkeriä, terassia, katosta ja muuta vipstaakia tuossa talossa on niin paljon, että myös pelkän paketin hinta nousee varmasti toiselle sadalle tuhannelle.
200k€:lla saa kyllä talon "avaimet käteen" meiningillä, mutta jos ei halua Älväriä niin käytännössä on pakko tyytyä max. 120m2 huoneistoalaiseen taloon. Tällöin "avaimet käteen" saa maksaa n. 170000€. Loput 30k€ tulee menemään liittymiin, pihaan, piharakennuksiin, huonekaluihin, valaisimiin, autokatokseen jne. Tontti tietysti päälle, ellei satu tuurilla saamaan kunnan vuokratonttia tai puoli-ilmaista omaa jostain pöndeltä.
Selkeälinjaiselle puutalolle itse tehtynä tulee hintaa aivan kengännauhabujetilla karkeasti minimissään 1000e/rakennusala m2. Jos ja kun haluaa edes keskitasoa olevan töllin ja ei aivan kaikke osaa/viitsi tehdä itse hinta on karkeasti 1500e/m2. Hintakattoa ei tietenkään ole.. Eli jos katselet 200m2 taloja avaimet käteen niin silloin on syytä olla valmis maksamaan tuo 300000. Itse kaiken tekemällä ja varusteista kitkuttamalla saattaa joku kurko selvitä 200000€:lla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216705Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562303- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981055- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.89953Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767