Härkämies

jouskarinainen

itselläni on vuosien kokemus härkämiehestä ja miten sen nyt sanoisin , haastetta riittää...
härkämies on seurallinen, hyvän ruuan ystävä, aistillinen rakastaja, joskus turhankin rehellinen, asiat voisi sanoa rehellisesti kauniimminkin ja uskomattoman kova naisten mies! Koko ajan oltava jotain virityksiä vaikka olisi kuinka "vakiintunut". Joten voin sanoa että onneksi en ole härkämiehen aviovaimo koska itselläni ei hermo kestäisi moista mutta ystävänä härkämies upea. tietysti itsekkään en ole maailman helpoin tapaus jousimiehenä ja jollakin tasolla härässä ja jousimiehessä on jotain samaa....

6

1147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyypillista

      härkää tuollainen vehtaaminen. Sen voi tehdä miehen nousumerkki esim.

    • härän kassa

      Olen Rapu nainen,Oma kokemukseni lähes 40 vuoden ajalt härän vaimona.Jouskarinaisen kuvaus härän luonteesta on paikkansa pitävä,kaikkineen.ovat naisten miehiä,itse eivät sitä ehkä tiedosta,naisia kun pittää saada olla ystävinä,40 vuoteen sopii lukematon määrä itkuja sen takia,kun yhteyksiä pitää saada olla,en ymmärrä mikä härkä miehissä rohkaisee naisia soittamaan heille koska vaan.On rankkaa kuunnella kuina lämpimästi esim.puhelimessa keskustellaan,puhelun jälkeen vaimolle voi tiuskia vaikka kuinka,ja kertoilla muiden naisten naisellisuudet,ja viisait sanoist.vaik olisin sanonut samat asiat monta kertaa aikaisemmin,ne ovat menneet kuuroille korvil.Monta eroo olisi vältetty jos olisivat ottaneet vaimon tunteet huomioon,näissä asioissa,itse olen harkinnut eroo moneen kertaan,eivät näe omassa vaimossa naista.muissa kyllä.Muuten ovat ihanii miehii.Kiitos kun sain purkaa sydämeni.

    • syrjähyppyjä

      neljä vain. Kaks virossa ja kaks suomessa. Kerroin ne avoimesti Vesimies naiselleni. Yhteis-elämä avossa silti jatkunut 25 vuotta.

      • Jousimies nainen

        Satuin ihastumaan härkämieheen.
        Mutta oli pakko huomata parin vuoden sisään
        tuo kauhea huikentelu.
        Sulttaania leikki ja minä jonka olisi pitänyt
        olla se rakkain, olin sivuseikka ja aina tiellä
        kun se löysi jotakin mielenkiintoista.
        Nyt on uusi suhde jousimiesmieheen.
        Tämä juttu on just se oikea, meillä menee tosi
        hyvin.
        Toisaalta välillä tuntuu kuin olisi itsensä kanssa,
        niin tutulta toinen tuntuu.
        Mutta niin mukavalta ja turvalliselta. :)


      • Neitsyt(N)
        Jousimies nainen kirjoitti:

        Satuin ihastumaan härkämieheen.
        Mutta oli pakko huomata parin vuoden sisään
        tuo kauhea huikentelu.
        Sulttaania leikki ja minä jonka olisi pitänyt
        olla se rakkain, olin sivuseikka ja aina tiellä
        kun se löysi jotakin mielenkiintoista.
        Nyt on uusi suhde jousimiesmieheen.
        Tämä juttu on just se oikea, meillä menee tosi
        hyvin.
        Toisaalta välillä tuntuu kuin olisi itsensä kanssa,
        niin tutulta toinen tuntuu.
        Mutta niin mukavalta ja turvalliselta. :)

        Mullakin on samoja tunteita härkä mieheni kanssa,että aina jää itse ulkopuoliseksi ja on aina tiellä kaikkissa jutuissa mitä se tekee. Eikä ikinä ole rakkaimmallensa aikaa,kun niin paljon muita virikkeitä..!! Kuitenkin rakastan tätä henkilöä paljon ja olen jo muutaman kerran maininnut aisiasta,mutta ei ole tainnut ottaa kuuleviin korviinsa.. Ei kuitenkaan halua erota,koska se mies tuntuu niin tutulta ja turvalliselta.. Kyllä se siitä toivon mukaan.. :DD


      • vinkkinä sulle
        Neitsyt(N) kirjoitti:

        Mullakin on samoja tunteita härkä mieheni kanssa,että aina jää itse ulkopuoliseksi ja on aina tiellä kaikkissa jutuissa mitä se tekee. Eikä ikinä ole rakkaimmallensa aikaa,kun niin paljon muita virikkeitä..!! Kuitenkin rakastan tätä henkilöä paljon ja olen jo muutaman kerran maininnut aisiasta,mutta ei ole tainnut ottaa kuuleviin korviinsa.. Ei kuitenkaan halua erota,koska se mies tuntuu niin tutulta ja turvalliselta.. Kyllä se siitä toivon mukaan.. :DD

        Teillä pitäisi olla yhteistä tekemistä kodin ulkopuolella.
        Lähde mukaan miehen juttuihin, hänkin arvostaisi sitä. Älä jää natkuttavaksi "kotirouvaksi".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe