Elikkäs onkos kukaan koittanut pcp:tä ja jos on niin millasta oli?
enkelitomu
8
998
Vastaukset
- päihtyä
ei tuo ole ääliö kirjoitti:
sitä mitä tässä haettiin takaa
http://fi.wikipedia.org/wiki/Fensyklidiini, niin miksi pitäisi nynnyillä jonkin fensyklidiinin kanssa. Parempi vetää oikein kunnon Ainetta, PCP:tä, pentakloorifenolia.
- mitä haluat savolaistonttu
päihtyä kirjoitti:
, niin miksi pitäisi nynnyillä jonkin fensyklidiinin kanssa. Parempi vetää oikein kunnon Ainetta, PCP:tä, pentakloorifenolia.
elä tule tänne tollasta työntämään jos ei kerta ole pyydetty
- kovasti
mitä haluat savolaistonttu kirjoitti:
elä tule tänne tollasta työntämään jos ei kerta ole pyydetty
Topicin aloittaja pyysi tietoa PCP:stä ja minä onneton annoin sitä PCP-tietoa. Voihan hitsin hitsi! Pahuksen pahus! Mitä menin tekemään!
- Objektiivinen Tomaatti
PCP on rankasti ylimainostettua kauhumielessä. Se ei ainakaan itselleni aiheuttanut mitään väkivaltaan viittaavaakaan, lähinnä sellaisen "irrallisen olon".
Legenda väkivallasta tulee noista USA:n ihmemaan ghetoista joissa jengikulttuuri kukoistaa, siellä PCP:tä käytettiin ja käytetään turruttajana jotta kestää paremmin väkivaltaa, siis siinä antajan ja saajan roolissa. Toki jollekin väkivaltaiselle idiootille pcp varmasti vie viimeisetkin estot antaa nyrkkiä tai sorkkarautaa mutta samanhan nyt tekee alkoholikin.- kisällii
Siinä olis hyvä myytti murrettavaksi myytinmurtajille. Oi kun olis käynyt yhtähyvä mäihä kun sulla.
- werty1
Olen Kanadansuomalainen Torontosta joka opiskelee suomessa ja on pakko myöntää, että kyllä se jonkinmoinen psycho dope on.
Mutta varsinaisesti Christy (chrystal- meth)is much worse shit than pcp. Christy make`s you fucking lunatic. And it`s not propaganda. Trust me. If you wont beliewe me, you should come to Toronto and see what meth is doing for humanbeings.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758