En löydä kädestäni sydämen viivaa. Pään viiva kulkee suorana molempien kämmenien läpi kämmensyrjältä toiselle ikään kuin jakaen kämmenen kahteen osaan. Elämän viiva löytyy ja se yhtyy pään viivaan, mutta sydämen viivaa en löydä sitten millään. Vasemmassa kädessä n. 1cm pään viivan yläpuolella on kylläkin pään viivan suuntainen, aaltoileva viiva joka lähtee etu-ja keskisormen välistä ja päättyy nimettömän alle, mutta oikeassa kädessä kyseinen viiva on syvempi, hymysuun muotoinen, molemmista päistä haarautunut,lähtee pikkurillin alta ja päättyy keskisormen alle. Voisiko tämä viiva olla sydämen viiva vai voiko sydämen viiva olla jotenkin yhtynyt pään viivaan? Alkoi vain huolestuttaa kun eräs miespuolinen kirologiaa harrastanut ystäväni vilkaisi kättäni, muttei sitten suostunutkaan kommentoimaan, muuta kuin sen verran, että tuo kämmenen läpi kulkeva viiva on todella omituinen. Jos jollakin on tietoa, olisiko mahdollisa kertoa, millä tavalla pään viivani on omituinen ja voiko tuo pään viivan yläpuolella oleva lyhyt viiva olla sydämen viiva? Kiitos jo etukäteen vaivannäöstä :)
Missä sydämen viiva?
huolestunut 22v nainen
3
689
Vastaukset
- Just joo
Joillakin on aikaa katella käsiensä viivoja...xP
- Jollakin
on aikaa lueskella toisten viestejä ja vielä vastailla niihin......
Eikös tämä palsta ole selvänäkö ja ennustaminen?
- ihan
siitä ristiselän alapuolelta ja jatkuu napaan asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305892Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144444Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522991Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391581- 711351
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2331227Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101180- 791179