KATSOKAA MYÖS VIIPURIN KOIRAT RY SIVUJA. SIELTÄ LÖYTYY TARINAA ONNETTOMISSA OLSUHTEISSA OLEVISTA KOIRISTA.PALJON KODITTOMIA KOIRIA, JOTKA TARVITSEVAT RAKKAUTTA HENKIVÄN KODIN ISOLLA K:LLA.
viipurin koirat ry
10
660
Vastaukset
- virosta?
Täällä kotomaassa on ihan tarpeeksi hylättyjä koiria, miksi niille ei löydy koteja??
Eräskin julkisuuden henkilö kuskasi virosta rescue-koiran, voi voi.
Olisi hänkin auttanut suomalaisia rescue-koiria, mutta ei, se oli pakko saada virosta.
Ei voi kun ihmetellä.
Tervetuloa taudit tänne Suomeen, hinnalla millä hyvänsä. Hän puolusteli valintaansa mm. sillä että ko. koira oli käynyt ell luona virossa...
Juupa juu jaa diipa dii.- ole nyt
valitettavasti ihan jyvällä, mistä tässä on kysymys. On jakaisen oma valinta, mistä koiransa hankkii ja on syytä ensin miettiä mitä kirjoittelee, koska asiasta voi ottaA ensin selvää. Tässä ei ole kyse julkisuuden henkilöiden hankkimista koirista.
OLISITKO NIIN YSTÄVÄLLINEN JA KATSOISIT VIIPURIN KOIRAT RY SIVUJA JA LUKISIT AJATUKSELLA , MITÄ SIELLÄ SANOTAAN.Itselläni on VIIPURISTA PELASTETTU KOIRA JA OLEN SIITÄ TODELLA YLPEÄ, ETTÄ OLEN AUTTANUT YHTÄ ONNETONTA SAAMAAN KODIN. JA NUO TAUTI JUTUT ON KYLLÄ TIETÄMÄTTÖMYYTTÄSI. LISÄKSIJOS KOIRAN OTTAA, MISTÄ TAHANSA, SE EI ILMAISTA. KOIRAN PITÄMINEN MAKSAA,KUTEN ESIM. ELÄINLÄÄKÄRIN TARKASTUKSET. ITSELLÄNI ON MENNYT TÄHÄN KOIRAAN (OLLUT Suomessa kuukauden) noi 600 ekua, mutta väliäkös sillä, koirani voi hyvin - nyt ei
ole paljoakaan hylättyjä koiria ja normaalitapauksessa uusi koti löytyy helposti.
- ei ole hylättyjä
nyt ei kirjoitti:
ole paljoakaan hylättyjä koiria ja normaalitapauksessa uusi koti löytyy helposti.
koiria paljonkaan, ehkä ei, mutta huonosti pidettyjä löytyy. Sellaisia jotka ovat omistajilleen välttämätön paha, kun he ovat kyllästyneet koiraansa. Ehkä joku sukulainen on jopa puoliväkisin tuputtanut. Tällaisiakin tapauksia tiedän.
Kyllä Suomessa on koiria ihan omasta takaa.
Virossa on myös raivotautia kissoissa ja koirissa ja hevosissa. Raivotauti itää 6kk! Mistä tiedät, ettei sieltä tullut koira kanna sitä tautia?
Ajatuksesi on kaunis, mutta miksi et pelastaisi suomalaisia koiria? Tiedän kamalia tapauksia, että tuskin viron koiratarhallakaan pahempia löytyy.
Vai onko viron pelastettu koira "hienompi" kuin suomalainen rescue-koira? "Tää on virosta". - KINAAMAAAN
ei ole hylättyjä kirjoitti:
koiria paljonkaan, ehkä ei, mutta huonosti pidettyjä löytyy. Sellaisia jotka ovat omistajilleen välttämätön paha, kun he ovat kyllästyneet koiraansa. Ehkä joku sukulainen on jopa puoliväkisin tuputtanut. Tällaisiakin tapauksia tiedän.
Kyllä Suomessa on koiria ihan omasta takaa.
Virossa on myös raivotautia kissoissa ja koirissa ja hevosissa. Raivotauti itää 6kk! Mistä tiedät, ettei sieltä tullut koira kanna sitä tautia?
Ajatuksesi on kaunis, mutta miksi et pelastaisi suomalaisia koiria? Tiedän kamalia tapauksia, että tuskin viron koiratarhallakaan pahempia löytyy.
Vai onko viron pelastettu koira "hienompi" kuin suomalainen rescue-koira? "Tää on virosta".JOUTAVIA. JOKAINEN TEHKÖÖN RATKAISUNSA ITSE. JA MEITÄ ON PALJON, JOTKA SEN RATKAISUN OVAT TEHNEET.SIIS PALJON MEITÄ ONNELLISIAON TOTTA, ETTÄ SUOMESSA PIDETÄÄN KOIRIA, JOPA ELÄINRÄÄKKÄYKSEN ALLA.MUTTA MENEPÄ SIIHEN VAIKUTTAMAA....
- koiran viipurista ottanut
ota helvetti asioista selvää ennen kuin tulet tänne pätemään! Ennakkoluulotonta ja typerää väittää että jokainen koira mikä on viipurista tai sieltä suunnalta, levittää tauteja.
Minulla on viipurista koira ja aivan varmasti joskus tulevaisuudessakin aion ottaa sieltä koiran itselleni. Ja miksikö?? Siksi koska ne koirat siellä ovat niin huonoissa oloissa ja ne tarvitsevat enemmin ja pikaisemmin kotia kuin suomen kodittomat koirat.
Ja minun koirassani ainakaan ei ole mitään tauteja tai sairauksia ettäs tiedät eli voit olla yleistämättä jos joskus virosta otetusta koirasta on löytynyt joku tauti tms.
Viipurissa ne kodittomat koirat myös saavat rokotteet ja matolääkkeen ennen kuin tulevat suomeen ja rajaeläinlääkäri tekee myös tarkastuksen.
Ihan samalla tavalla suomestakin löytyy sairaita ja taudin kalvamia koiria eikä vain viipurista(joka ei edes ole yleistä että koirassa olisi joku tauti kun suomeen tulevat) joten turpa kiinni siellä! - koira ku koira
koiran viipurista ottanut kirjoitti:
ota helvetti asioista selvää ennen kuin tulet tänne pätemään! Ennakkoluulotonta ja typerää väittää että jokainen koira mikä on viipurista tai sieltä suunnalta, levittää tauteja.
Minulla on viipurista koira ja aivan varmasti joskus tulevaisuudessakin aion ottaa sieltä koiran itselleni. Ja miksikö?? Siksi koska ne koirat siellä ovat niin huonoissa oloissa ja ne tarvitsevat enemmin ja pikaisemmin kotia kuin suomen kodittomat koirat.
Ja minun koirassani ainakaan ei ole mitään tauteja tai sairauksia ettäs tiedät eli voit olla yleistämättä jos joskus virosta otetusta koirasta on löytynyt joku tauti tms.
Viipurissa ne kodittomat koirat myös saavat rokotteet ja matolääkkeen ennen kuin tulevat suomeen ja rajaeläinlääkäri tekee myös tarkastuksen.
Ihan samalla tavalla suomestakin löytyy sairaita ja taudin kalvamia koiria eikä vain viipurista(joka ei edes ole yleistä että koirassa olisi joku tauti kun suomeen tulevat) joten turpa kiinni siellä!joo,typerää väittää et muualta tulevat koirat levittäs tauteja.mun koiraon viipurista ja ihan rokotettu ja terve.kyllä täällä suomes on ihan rokottamattomia koiria omasta takaa..ei löytynyt sellasta koiraa täältä suomesta joka mua olis kiinnostanu,mutta löyty viipurista.musta ihan sama mistä se koira on kotoisin.
- koiran viipurista hankkinut
koira ku koira kirjoitti:
joo,typerää väittää et muualta tulevat koirat levittäs tauteja.mun koiraon viipurista ja ihan rokotettu ja terve.kyllä täällä suomes on ihan rokottamattomia koiria omasta takaa..ei löytynyt sellasta koiraa täältä suomesta joka mua olis kiinnostanu,mutta löyty viipurista.musta ihan sama mistä se koira on kotoisin.
olen samaa mieltä,ei sillä ole väliä mistä hankkii koiran, mutta jos minun pitäisi valita otanko viipurista vai suomesta, otan viipurista. Eikä minulla ole siis mitään sitä vastaan jos joku mielummin haluaa hankkia koiransa suomesta mutta se rassaa että tänne joku kehtaa kirjoitella että viipurista ei missään nimessä kannata hankkia koiraa kun niissähän "on" vaikka mitä tauteja.
Ja kun sanoit noista rokotuksista niin kyllä, onhan niitä rokottamattomia koiria täällä suomessa vaikka millä mitalla, niistäkin iso osa rokottamatta sen takia kun omistaja ei viitsi viedä rokotettavaksi.
Hyvä kun edes joku on täällä samaa mieltä (: - onnellinen omistaja
koiran viipurista hankkinut kirjoitti:
olen samaa mieltä,ei sillä ole väliä mistä hankkii koiran, mutta jos minun pitäisi valita otanko viipurista vai suomesta, otan viipurista. Eikä minulla ole siis mitään sitä vastaan jos joku mielummin haluaa hankkia koiransa suomesta mutta se rassaa että tänne joku kehtaa kirjoitella että viipurista ei missään nimessä kannata hankkia koiraa kun niissähän "on" vaikka mitä tauteja.
Ja kun sanoit noista rokotuksista niin kyllä, onhan niitä rokottamattomia koiria täällä suomessa vaikka millä mitalla, niistäkin iso osa rokottamatta sen takia kun omistaja ei viitsi viedä rokotettavaksi.
Hyvä kun edes joku on täällä samaa mieltä (:Hyvä, että tulee asiallisia kannanottoja.Näkee, että asioihin on perehdytty. SIITÄ KIITOS
- Anonyymi
Miulla on koira Viipurista (Luella :)) ja se on ihan terve ja hyväkuntoinen koira!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu903002Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4782310- 891612
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501336Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701198- 78923
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa15884- 31866
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal75816Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41767