http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Blue1n lentokone jäätyi ja jäi Rovaniemelle/1135225418790
Eikö ole varaa tolppapaikkaan vai unohtuiko tökätä lokilämmittimen johto pistorasiaan?
Moottori jäätyi!
8
1647
Vastaukset
- haaaaaaahhaaa
se on hyvä kun tollanen pikkujäibbi tietää kaiken moottoreiden jäätymisestä! Lisää tarinaa sulta, kiitos, saat mut nauramaan!
- eikälähde
No tosta en tiedä, mutta mulla on ollut tilanne jossa aamulento Kuopiosta on peruttu kokonaan kun kone ei startannut (eikä siellä kentällä ollut toista konetta josta ois ottanut virtaa...)Aika hassulta kuulostaa, mutta kun eka kone tuli heasata Kuopioon niin siitä vasta tää jätyny kone sai virtaa ;)) ja saatiin käyntiin. Se lens kyllä sitte tyhjänä hesaan.
No koko matkasuunnitelma meni uusiksi, joka hieman harmitti. - mäpä tiedän
Huomaa ettet itse tiedä mitään. Todennäköinen syy tuohon moottorin jäätymiseen on varmasti liian laihat jäähdytysnesteet. Liekö nesteissä säästetty vaiko ei oltu varauduttu pohjoisen kylmyyteen. Tai sitten moottorinlämmitin on mennyt rikki.
- uula
mäpä tiedän kirjoitti:
Huomaa ettet itse tiedä mitään. Todennäköinen syy tuohon moottorin jäätymiseen on varmasti liian laihat jäähdytysnesteet. Liekö nesteissä säästetty vaiko ei oltu varauduttu pohjoisen kylmyyteen. Tai sitten moottorinlämmitin on mennyt rikki.
Nyt siis puhutaan lentokoneista, ei autoista!
Jos taivaalta tulee oikeesti jäätävää tihkua, niin ei siinä mikään lentsikka pääse lähteen. Ei auta mitkään nesteet!
- OoO0
Ei ole eka kerta, kun Blue1 on jäänyt kentälle moottorivian takia, samantapainen tapaus sattui lokakuussa ateenassa, kun vasen moottori sai jonkun tietokonehäikän ja siellä oltiin 1 ylimääräinen päivä, 5tähden hotellissa tosin (Blue1 maksamana), ei voi valittaa.
- todellakaan ole
pulaa vahingon ilosta ja katkeruudesta.Laitetaan lakki kiertämään me toiset palstan lukijat,että pääset katkeruudestasi edes lennon ajaksi eroon.
- Jopotin
Kaikilla kentillä ei ole joka ständillä sellaista luksusta, kun esim. maavirta. Eipä ole nämä jutut aina lentoyhtiöstä kiinni, vaan myös kentästä ja maapalvelujen tarjoajasta.
- huolimattomuutta...
... SAS:in tytäryhtiölle. Oulussa unohtui laittaa moottorinsuojukset paikalleen yön ajaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004847182- 2272558
- 262551
- 1571844
- 1141738
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31339Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01244Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41125