joku kyseli kotisivuja.
www.eerosmiths.com
6
990
Vastaukset
- aika
asialliset kotisivut.Jäin kuitenkin kaipaamaan liikkuvaa kuvamateriaalia,se kun on tätä päivää.Eli pientä peesaamisen varaa.
- laulusolisti
tämä eero Valjakka toimi taksikuskina.Muistelisin olleeni joskus kyydissä.Kova mies juttelemaan.
- varmaankin
laulusolisti kirjoitti:
tämä eero Valjakka toimi taksikuskina.Muistelisin olleeni joskus kyydissä.Kova mies juttelemaan.
sama mies.Laulaa ihan kivasti.Etenkin hitaat kappaleet tuntuvat käyvän hänen äänelleen,olen käynyt joskus katsomassa kun tämä Valjakka laulaa.
- Pojille
varmaankin kirjoitti:
sama mies.Laulaa ihan kivasti.Etenkin hitaat kappaleet tuntuvat käyvän hänen äänelleen,olen käynyt joskus katsomassa kun tämä Valjakka laulaa.
Viime Lauantain keikasta Voikkaan laturissa hyvä meininki.
- hehhehheehe
Pojille kirjoitti:
Viime Lauantain keikasta Voikkaan laturissa hyvä meininki.
3 edellist viestii samalt kirjottajalt :) varmaan eerolta....
- missäs nykyään...
on, kun ei kuusaalla ainakaan ole kuulunut piiitkään aikaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839