moi,
Miten paikka on verrattavissa Phuketiin? Onko miten baareja/diskoja yms poikamiesten tarpeisiin. Jos molemmissa olet käynyt, kumpaa suosittelet miesnäkökulmasta. Ensikertalaisia ei olla Thaimaassa.
Onko miten meininkiä?
5
1310
Vastaukset
- sellanen kysymys
Ei ole Samuilla baareja...pelkkiä luostareita. Pysykää seksituristit siellä Phuketissa ja Pattayalla, että ei tartte joka paikassa katella teiän toilailuja. Kiitos.
- ...
Kysyjä varmaan ite tykkäis, jos Suomessa olis yhtä paljon pystybaareja kuin Phuketissa ja ulkomaalaiset miehet ravais täällä ruuvaamassa. Ei hyvää päivää. Miksi pitää pilata kauniita paikkoja ja muuttaa paikallisia tavallisia baareja porttoloiksi? Kysyntä tekee tarjonnan ja varmaan ymmärrät mitä kysyt.
- seiväs-matkailija
On siellä erittäin runsaasti tyttöpaikkoja. Sekaan vaan ja tyttöjä ostamaan.
- seiväs-matkailija
Parempi meno kuin Pattayalla tai Phuketissa. lääh-lääh.
- JEIJO
Tarkoitatko tuolla baaria missä paikalliset mimmit venaa ulkona ja lähtee maksua vastaan hoitelemaan sut? Vai tarkotatko baaria mistä saa otettua haltuun turistikissoja ihan omiin tarpeisiin?
Näitä kumpiakin löytyy saarelta. Varsinkin Chaweng roadin alueelta. Ainakin Green Mango-niminen ravintola tarjoaa tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa enemmän kuin tarpeeksi.
Toivottavasti tarkoitit sitä, etkä noita vitun tyttöbaareja.
Onneksi Samuilla ongelma ei ole vielä niin paha kuin Pattayalla tai Phuketissa. En ymmärrä miten joku maksaa seksistä. Hyi vittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492