Mitä pitäis tehä ku palomuuri ei oo käytössä enkä voi avata windowsin palomuuri sovellusta ku se valuttaa että joku tarvittava ohjelma ei ole päällä.. Haluisin palomuurin takas käyttöön!!??
Auttakaa!!
8
438
Vastaukset
- tuota
käynnistä -> suorita -> services.msc
tietoturvakeskus -> automaattiseksi/päälle
windowsin palomuuri -> automaattiseksi/päälle- poju!
en mä ainakaa saanu sitä toimimaa mutvoi se johtuu siitäki etten osaa.. mutku aina ku yritän käynnistää sitä palomuuri juttuu ni se sanoo että siihen liittyvä sovellus ei ole käynnissä ni siks sitä ei voi avata!!
- palveluista saada
poju! kirjoitti:
en mä ainakaa saanu sitä toimimaa mutvoi se johtuu siitäki etten osaa.. mutku aina ku yritän käynnistää sitä palomuuri juttuu ni se sanoo että siihen liittyvä sovellus ei ole käynnissä ni siks sitä ei voi avata!!
päälle.
- noin
palveluista saada kirjoitti:
päälle.
kuten neuvottu? Pääset samaan paikkaan klikkaamalla hiiren oikealla OMA TIETOKONE kuvaketta ja siitä HALLITSE. Sieltä Palvelut ja sovellukset ja siitä isommasta ikkunasta sitten palvelut.
Siellä katsot onko tila noissa kahdessa käytössä. - Poju!
noin kirjoitti:
kuten neuvottu? Pääset samaan paikkaan klikkaamalla hiiren oikealla OMA TIETOKONE kuvaketta ja siitä HALLITSE. Sieltä Palvelut ja sovellukset ja siitä isommasta ikkunasta sitten palvelut.
Siellä katsot onko tila noissa kahdessa käytössä.niissä molemmissa lukee vaan "automaattinen"
- sitä
Poju! kirjoitti:
niissä molemmissa lukee vaan "automaattinen"
palomuuri palvelua oikealla ja laita siitä ominaisuudet, ja katos riippuvuudet, sitten katot onko ne palvelut käynnissä, sitten voit samasta ominaisuudesta käynnistää sen palomuurin.
- Poju!
sitä kirjoitti:
palomuuri palvelua oikealla ja laita siitä ominaisuudet, ja katos riippuvuudet, sitten katot onko ne palvelut käynnissä, sitten voit samasta ominaisuudesta käynnistää sen palomuurin.
No toisessa on ihan oikein lukee automaattinen mutta siinä "verkkoyhteydet" kohdassa se on manuaalinen! Pitäiskö seki muuttaa automaattiseen?? Voiko kaikkki mennä ihan sekasin jos rupeen rämppäämään?
- olla
Poju! kirjoitti:
No toisessa on ihan oikein lukee automaattinen mutta siinä "verkkoyhteydet" kohdassa se on manuaalinen! Pitäiskö seki muuttaa automaattiseen?? Voiko kaikkki mennä ihan sekasin jos rupeen rämppäämään?
manuaalisena. Saitko tuolta käynnistettyä sun muurisi? Tähän nimittäin loppuu mun tietämys. Ootko asentanut/tehnyt/tullut päivityksiä koneelle ennen kuin alkoi toi muuri ryppyilemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle142069Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631425Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061399Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681245Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51192Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311017En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521016- 47991
Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell56984Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti335973