Mitähän tällaisen 62m2 kaksion remontti voisi minimissä maksaa. Edellisestä remontista on n.20v, kaikki on siis vanhanaikaista kalusteita koneita ja saunaa myöden. Eli Parketin hionta, tapettien uusiminen tai maalaaminen, keittokomeron uusiminen tavallisin konein. Kylpyhuoneen/sauna remppa (panelit jo tummat) Kaikki siis toimii mutta 20v vanhaa jotka haluaisin uusia. Onko mitään arviota? Tiedän että hinnat voi vaihdella suuresti laadusta riippuen mutta millaisesta summasta olisi alkaen arvio? Olen suunnittelun alkumetreillä. Mitä esim. saisi 10.000e? Kiitos avusta
62m2 kaksio remontti hinta
6
1261
Vastaukset
- maksaa siinä
Totaalinen täysremontti eli kylppärit,keittiöt koneineen hanoineen jne. Siinä 10000e plus työ eli ehkä jotakin 7000-8000e.
Haitaria voi olla suuntaan jos toiseen riippuen materiaalivalinnoista ja säilytettävistä rakenteista.
20 tausenia kun lasket niin pitäisi piisata hyvin.- euroa
voisi olla hyvä budjettiarvio.
- santtu
teetätetään remonttifirmalla "avaimet käteen" periaatteella, niin tuo 10 000€ ei taatusti riitä. Jos tehdään halvimmilla materiaaleilla (keittiö joistain tukuista yms...) niin voi juuri ja juuri 15 000€:lla selvitä, mutta 20 000€ voisi olla aika hyvä arvio laadukkaammilla materiaaleilla. Mutta jos haluat vähän "luksusta" niin varaudu jopa 25000€.
Eli hintahaitari 15000-25000€- maksaa siinä
Vaihda remonttifirmaa. Sua vedätetään tunneissa ja materiaaleissa tai tekijäsi on tumpeloita tai sitten firmassa on paljon elätettäviä toimistokävelijöitä.
Haitari on tosiaan laaja, pelkästään keittiöön saa halutessaan menemään koko budjetin töineen päivineen helposti menemällä puustelliin.
- Nainen 44v
Kiitos vaan arvioista ja nyt sitten seuraavaan vaiheeseen eli hyvää remontoijaa etsimään (Lahdesta tai läheltä), joka hoitaisi koko homman "avaimet käteen" periaatteella. Osaisko joku vielä arvoida aikoja eli montako viikkoa ammattilainen suunnilleen yleensä täysremppaan tarvitsee aikaa. Olen nääs ope ja kesäksi olisi helppoa järjestellä aikaa niin että olisin jaloista poissa ja remontoijilla työrauha.
- jotakin.,.
Oiskohan jotakin 300h. Eli paria kuukautta kauemmin tuskin ainakaan. Jos tekijöitä on useampia niin aikahan aina lyhenee.
Pyri saamaan asunto tyhjäksi ennen remonttia. Siis kaikki tavarat pois. Romun keskellä remontointi ei ole hyvä juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889