Johtuuko audi a4 etupäästä kuuluva narina tukivarsista.Narisee ajaessa kun nuoruus aikojen heteka.
Narinaa etupäästä
7
2724
Vastaukset
- Draivari2
Olisiko se syynä joka istuu etupenkillä vieressäsi?
- Audin omistaja
Niinhän ne Audit tapaa tehdä. Autokorjaaja sanoo että se on Audin tyyppivika kun tälläinen pakkanen kuivattaa ne nivelet mutta kun kun tulee lämpimämmät
niin koitas rasvata ne nivelet niin taas ajaa yhden puolivuotta!! Ei niin nivelis mitään vikaa oo , se on vain Audin tyyppi(pikku)vika!- nivelissä
voi mitään vikaa olla, eihän. No jos jotain pientä kuitenkin olisikin niin siitä selviää yleensä reilulla tonnilla.
- Audi forewer
**TTU audissa ole mitään tyyppivikoja. Se on maailman paras auto ja siinä ei ole vikoja piste! Täällä palstalla kaikki provotrollit yrittää väittää, että audissa ois vikoja! EI OLE! **TTU hermot menee. Itse käytin viimeiset rahani audin ostoon ja pystyn syömäänkin vain joka toinen päivä, koska muuten ei olis varaa näihin audin loistaviin huoltoihin. Huolto pelaa täydellisesti ja vikojakaan en usko audeissa koskaan olleen. Jopa 500 tuhatta ajettu audi on täysin viaton ja täydellinen!
- narnar
Mulla ei Audia ole, mutta toisenmerkkisessä autossani alkoi kuulua narinaa alakerrasta edestä. Huollossa pyysin tarkistaa asian, ja vastaus oli, että ääni tulee jostain apurungosta(?), ja että sinne niveliin ei oikein rasvaa saa sisään, vaan jos haluaa eroon narinasta, koko härveli pitää vaihtaa. HInta oli jotain aivan käsittämättömän suurta, useita tonneja jokatapauksessa. En antanut vaihtaa, mutta aloin joka kerta autopesun yhteydessä ottaa myös alustapesun, ja.... kas kummaa, narinat katosivat! Nyt on vuosi ajeltu ilman narinoita. No kun tämän sanoin, varmaan huomenna taas narisee...
Kokeile ainakin tuota alustapesua, ellet sitä muutenkin aina joskus ota. - macpersonin
yläpään "laakeroinni" jos se on kuiva mainitsemasi ääni voi hyvinkin tulla sieltä.
- ponsola
minä korjasin narinan vanhemmasta audistani a4-98 niin että ostin apteekista neulan ja ruiskun ja laitoin siihen notkeaa öljyä ja pistin neulan suojakumin läpi ja ruutaisin öljyn niveleen loppu narinat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849