Siis voiko norovirus ilmetä pelkästään ripulina?
Norovirus
4
2320
Vastaukset
- osalla ilmenee niin
noro on raju virus eli yleensä kyllä o lentää myös, mutta joillakin tulee vain ripulina. nyt on kyllä liikenteessä muitakin vatsatauteja kuin noroa. mitä muita oireita? pahoinvointia?
- ????????
ihan järkyttävän kovat vatsakivut ja myös pientä pahoinvointia. Vatsaa vaan kouristaa kamalasti! Menisi jo ohi..
- saiarudet
???????? kirjoitti:
ihan järkyttävän kovat vatsakivut ja myös pientä pahoinvointia. Vatsaa vaan kouristaa kamalasti! Menisi jo ohi..
http://www.tippa.net/linkit/Sairaudet_ja_laakehoito/Ruoansulatuselinten_sairaudet/
Oksetus ja ripuli. Kokeiles aina ensin lääkehiili, samarin sitten esim Imodium jne
http://www.yliopistonapteekki.fi/displayArticle.do?articleId=2251
Nestehukka jo aiheuttaa huonoa oloa.
- Nas
Miulla esim. ilmeni tuo sillä tavalla,et oli pahaolo muutamia tunteja ja sit kun oksensin,niin sen jälkeen oli ihan hyvä olo. En oo siis oksentanu kun kerran. Eikä miulla oo ollu ripulia ollenkaan. Mahassa vaan möyrii ja välillä kipuilee pikkusen. Mutta kuumetta on ollu. En usko että kaikille tulee ees sitä ripulia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078