Kesä vielä pohjanmaalle ? vai poistetaanko tämäkin
Tuleeko
11
821
Vastaukset
Sellaista kesää ei tule, että ihmisiä saisi estottomasti nimitellä.
- Pelimerkit selväksi
10p. pk-merkki sulle!
- ???
vihne
-mistä johtuu, että vihne on erittäin lujassa eräässä ohra lajikkeessa - teu
??? kirjoitti:
vihne
-mistä johtuu, että vihne on erittäin lujassa eräässä ohra lajikkeessaOlen minäkin ajatellut, .,en kuitenkaan nimitellyt ketään ja siksi minusta niin oudolta tuntuikin .
- teu
teu kirjoitti:
Olen minäkin ajatellut, .,en kuitenkaan nimitellyt ketään ja siksi minusta niin oudolta tuntuikin .
olis oikein jos tutkisi ensin,siellä taisi olla viestejä jotka oli pahaksi .,. mutta ne poistetaan nöyrästi, ei koko palstaa vaan paha viesti
- teu
teu kirjoitti:
olis oikein jos tutkisi ensin,siellä taisi olla viestejä jotka oli pahaksi .,. mutta ne poistetaan nöyrästi, ei koko palstaa vaan paha viesti
kaikki pois, nöyrästi, vaikika koko paha palsta
- on jotain väärää
teu kirjoitti:
kaikki pois, nöyrästi, vaikika koko paha palsta
Voisiko väärä (teu)olla kommentoimatta .
- Nisunjyvä
??? kirjoitti:
vihne
-mistä johtuu, että vihne on erittäin lujassa eräässä ohra lajikkeessaPoltettiinko ne sammumattomassa tulessa, vai kui on.
- teu tatess
Nisunjyvä kirjoitti:
Poltettiinko ne sammumattomassa tulessa, vai kui on.
Niin ne akant ja vihneet, kyllä
- vastausta
??? kirjoitti:
vihne
-mistä johtuu, että vihne on erittäin lujassa eräässä ohra lajikkeessaKasvi on kuollut pystyyn ja siitä johtuu että vihne on tiukasti kiinni.
- teu
vastausta kirjoitti:
Kasvi on kuollut pystyyn ja siitä johtuu että vihne on tiukasti kiinni.
Minun tätini oli kasvi parantaja , jos joskus tarviit apua voisi mari auttaa . tai ei hän enää mut jos mää luetteloissa on n. 700 :aan sairauteen kasvit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672106
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142012- 991419
- 1201413
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4571254- 69996
- 49881
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354769