marsunpoikanen

sairas!

olen huomannut marsullani takapäässä jo vk sitten punaisen mötikän joka on varmaan peräsuoli?? se on siis ulkona eläimestä ja nyt marsu on alkanut ripuloimaan ja siinä on kakkaa kiinni ja näyttää tulehtuneelta. eläinlääkäriin ei ole varaa opiskelijalla. mitä voisi kotikonsteilla tehdä? olen buranaa antanut ruuan mukana. jos kakkaa yrittää irroittaa suolesta niin se menee vereslihalle, pitäikö sitä vaan puhdistaa tai tarviiko leikkaukseen tms?

37

4466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nelli vm-80

      Kyllä nyt pitäisi nopeasti viedä eläinlääkärille marsu!!
      Ei saa antaa buranaa!
      Jos mitään ei ole tehtävissä on armeliainta edes lopettaa marsu ammattilaisen luona. Ainahan lääkärikäynnin maksusta voi puhua- lasku? ja myöhemmin maksettava..

      • asialliset

        viestit kiitos ja mielellään jonkun ammattilaisen vastaus. ite voi ihan hyvin tehdä senkin mitä eläinlääkäri jos vain tietäis miten.


      • ,,,,,,
        asialliset kirjoitti:

        viestit kiitos ja mielellään jonkun ammattilaisen vastaus. ite voi ihan hyvin tehdä senkin mitä eläinlääkäri jos vain tietäis miten.

        mutta kannattaa luottaa aina ammatti-ihmiseen eikä ruveta itse hoitamaan voi mennä vaan pahempaan päin elikkä soita nyt edes lääkärille ja kysy siltä neuvoja jos ei sen neuvot auta niin sitten viet sen lääkäriin:)


      • minttux
        ,,,,,, kirjoitti:

        mutta kannattaa luottaa aina ammatti-ihmiseen eikä ruveta itse hoitamaan voi mennä vaan pahempaan päin elikkä soita nyt edes lääkärille ja kysy siltä neuvoja jos ei sen neuvot auta niin sitten viet sen lääkäriin:)

        mikset sitten soittaisi eläinlääkärille ja kysyisi, mitä tehdä?
        ei raha saisi olla este marsunhoidolle.
        voisithan kysyä, että saisitko laskulle, jotta voisit maksaa myöhemmin tai sitten lainaat tutultasi.


    • Voi apua...

      Nyt marsu eläinlääkäriin ja äkkiä!! Tuo on jo eläinrääkkäystä jos näet että marsusi kärsii etkä auta sitä!! Pyydä lasku, ja maksa myöhemmin!

      Ajattelitko ollenkaan, kun otit marsun, että siihen menee rahaa?? Ja eläin tarvitsee apua, aivan niinkuin ihminenkin! Mieti jos sinulta roikkuisi peräsuoli pihalla, ja se tulehtuisi, mutta äitisi ei veisi sinua lääkäriin koska ei ole rahaa!!

      Vaikka marsu on eläin, niin sen KIPU AISTI on ihan samanlainen kuin ihmisen! SE EI VAAN OSAA PUHUA!

      Nyt vastuullisuutta tähän hommaan, marsu lääkäriin, ja sen jälkeen teet päätöksen, joko etsit sille paremman kodin, tai rupeat pitämään parempaa huolta!

      • Anonyymi

        työnnä se takaisin.


    • daisy..

      Tiesitkö, että marsu ei ole ihminen ja sille ei voi antaa samoja lääkkeitä, kuin ihmiselle! En usko, että buranan vaikutusta marsuun on testattu, joten älä anna sitä. Soita ainakin eläinlääkärille ja pyydä, että maksat laskun myöhemmin?! Jos se on ollut jo viikon sairas, niin se ei kauaa enää selviä ja tulehdus voi pahentua! Jos lääkäri sanoo, ettei osaa auttaa puhelimessa, on marsu vietävä lääkäriin!!!

    • marsu

      no jos sulla ei oo rahaa nii pyydä vaik vanhemmiltas mut sun pitää viiä se eläinlääkäriin!!!!!!!!!!!!!

    • Hellurei!

      Huvittaisi vaan tietää, että mikä opintolinja ottaa äo:ltaan noin heikkolahjaisia ihmisiä opiskelemaan?

      No, toivotaan, että et opiskele ainakaan hoiva-ammattiin tai muuhun jossa joutuisi luovuttamaan henkensä sinun käsiisi, nimittäin silloin taitaisi olla omakin peräsuoli ruvella ja varmaan sormella törkkisit sitä takaisin rööriin.

      • Mitä??!!!

        Mitä sinä oikeen meinaat!!! Vie marsu äkkii eläinlääkäriin tai se kuolee!!! Antaa nyt matsu tuollaiselle omistajalle joka ei ees huolehdi niistä!!! Lainaisit vaikka rahaa joltain kaverilta jos on noin vakavaa!! Marsu pitää saada eläinlääkärille ja äkkii!!!!


    • ikinä

      vie. olin jo eilen sillä liikekannalla että olin aikaa varaamassa, mutta ei niillä rahastajilla ole ollenkaa edes laskutus systeemiä jolloin olisin kesällä kun pääsen kesätöihin maksanu! millä vitulla pystyy maksamaan 40-100€ laskun tyhjällä tilillä? en halunut ostaa raskaana olevaa marsua, mutta niin kuitenkin kävi.

      • jeez...

        tässä maassa on olemassa sellainen asia kuin eläinsuojeluvalvoja.
        Sille kuuluu viedä kärsivät eläimet joille ei voida mitään tehdä.
        Ei maksa mitään, mutta et varmaan saa takaisinkaan marsua sieltä, mutta se tuskin tuntuu missään tuolla sinun asenteellasi..


    • vielä,.,.,.lji

      ei siis ole ketään keltä lainata! eli ystävällisesti neuvoa vaan kehiin. yritän vähentää c-vitamiini-pitoisten ruokien antamista ja enemmän kuivaruokaa, leipää, pellettei ym, koska hedelmät ainakin laittaa ripuloimaan.

      • ÄÄLIÖ!

        SAATANAN ELÄINRÄÄKKÄJÄ, MITEN VOIT ELÄÄ ITSESI KANSSA????

        Anna jo helvetti marsusi parempaan kotiin, kun sinä et pysty huolehtimaan siitä vastuuntunnoton räkänokka!


      • itse elät?

        Tuli vain mieleen,että jos sinulla ei ole yhtään rahaa tilillä etkä saa keltään rahaa lainaan niin millä rahalla itse elät? Vuokra, laskut, syöminen? Tai millä rahalla ostat marsuille ruokaa? Onko rahatilanne ihan yhtäkkiä mennyt nollille? Meinaan, että miten olet saanut kohtalaisen vasta hankittua marsun (marsun tiineys kestää 2-2,5kk ja kerroit marsun olleen tiineenä kun hankit sen) ja häkit ym tarvikkeet?

        Jos olet ihan rutiköyhä ja vailla ketään keltä rahaa lainata niin miten olet päättänyt hankkia marsun? Etkö hoksannut, että tarvit rahaa joka tapauksessa marsun elättämiseen vaikkei se tekisi poikasia joista yksi sairastui?

        HEI! Keksin hyvän keinon millä saat tarvittavan rahan eläinlääkärikäyntiä varten! Panttaa jotain omaisuuttasi panttilainaamoon niin varmasti saat helposti 50euroa kasaan.

        Luulen, että monia minut mukaan lukien raivostuttaa siksi toimintasi, koska jotenkin tarinasi ei täsmää. Pelkäätkö jostain syystä eläinlääkäriä etkä siksi halua viedä marsua sinne vaikka rahaa olisikin? Jos näin on niin nyt täytyy pelot voittaa sillä se mitä siellä nyt tapahtuu on todella julmaa ja olet sen velkaa marsunpoikaselle.


    • eli..

      annetaan marsunpoikanen rikkaaseen kotiin jossa siitä huolehtii pieni 3 vuotiian tasolla oleva kakara. puh: 040-7378737.

    • catitus81

      No jo on marsun poikasellasi käynyt köpelösti. Mutta kuten täällä on jo moni ilmaissut asiansa kuka mitenkin, tuolle peräsuolen ulosluiskahdukselle et voi kotikonstein tehdä itse mitään. Buranan syöttäminen on kanssa iso virhe, koska ihminenkin voi tappaa itsensä syömällä liikaa Buranaa; maksa ei kestä ja "poksahtaa". Viisainta on lopettaa marsu ja päästää se tuskistaan, koska et ole tehnyt asialla heti mitään ja eläin vaan turhaan kärsii. Ell ei varmaankaan pysty enää tekemään muuta kuin lopettamaan marsun, koska asialle ei ole heti tehty mitään ja tulehdukset ovat vallanneet suurimmalla todennäköisyydellä poikasen koko ruumiin.

    • Madduska

      VIE SE ELÄINLÄÄKÄRILLE!!!!!!!!! SE KUOLEE MUUTEN!!!!!! EI RAHA VOI OLLA NOIN ISO ONGELMA JOS RAKASTAISIT MARSUASI!!!!!!! KU HANKIT MARSUN NII SIE ET VARMAANKAAN TIENNY ET SIIHEN MENEE RAHAA!!!!!

    • marsu

      mulle niin vien sen lääkäriin mikäli se on vielä hengissä! ittekkin kituutan pienillä lapsilisillä joita lapsistani saan, mutta silti vien eläimet lääkäriin vaikka viimesistä rahoistani ettei eläin joudu kärsimään.

      • Taitaa olla marsu jo kuollut! Jos sitä edes koskaan oli...Taitaa olla jonkun keksimä kun ei ollut muutakaan tekemistä!!!


      • catitus81
        neljä.marsua kirjoitti:

        Taitaa olla marsu jo kuollut! Jos sitä edes koskaan oli...Taitaa olla jonkun keksimä kun ei ollut muutakaan tekemistä!!!

        Minä miettisin jo heti luettuani tuon viestin, että tässä on kyse provosta. Kukaan ihminen ei voi olla niin tyhmä, että antaa eläimen kärsiä viemättä sitä ell.


      • sohvi_95
        catitus81 kirjoitti:

        Minä miettisin jo heti luettuani tuon viestin, että tässä on kyse provosta. Kukaan ihminen ei voi olla niin tyhmä, että antaa eläimen kärsiä viemättä sitä ell.

        " en..
        Kirjoittanut: ikinä 2.3.2007 klo 08.51


        vie. olin jo eilen sillä liikekannalla että olin aikaa varaamassa, mutta ei niillä rahastajilla ole ollenkaa edes laskutus systeemiä jolloin olisin kesällä kun pääsen kesätöihin maksanu! millä vitulla pystyy maksamaan 40-100€ laskun tyhjällä tilillä?"

        Tuon viestin perusteella taitaa olla keksitty juttu...


      • taitaa olla.
        sohvi_95 kirjoitti:

        " en..
        Kirjoittanut: ikinä 2.3.2007 klo 08.51


        vie. olin jo eilen sillä liikekannalla että olin aikaa varaamassa, mutta ei niillä rahastajilla ole ollenkaa edes laskutus systeemiä jolloin olisin kesällä kun pääsen kesätöihin maksanu! millä vitulla pystyy maksamaan 40-100€ laskun tyhjällä tilillä?"

        Tuon viestin perusteella taitaa olla keksitty juttu...

        Minä myös mietin, että onkohan tuo totta. Kun tuntuu niin oudolta, että miten se tyyppi sitten itse elää jos ei sillä ole yhtään rahaa tai keneltäkään lainata. Täytyis olla tosi tyhmä, että hankkis marsun jos ei oo rahaa ollenkaan... Miten se edes olis saanu marsun hankittua jos ei sillä ole rahaa? Jos marsu on ollut tiineenä jo kun on sen hankkinut niin eihän siitä voi olla kuin pari kuukautta aikaa.

        Ja kellä muuten olis oikeesti uskallusta alkaa operoimaan marsun peräsuolta kotona??? Jollain topsipuikolla ja keittiösaksillako??=)


      • Sie...
        taitaa olla. kirjoitti:

        Minä myös mietin, että onkohan tuo totta. Kun tuntuu niin oudolta, että miten se tyyppi sitten itse elää jos ei sillä ole yhtään rahaa tai keneltäkään lainata. Täytyis olla tosi tyhmä, että hankkis marsun jos ei oo rahaa ollenkaan... Miten se edes olis saanu marsun hankittua jos ei sillä ole rahaa? Jos marsu on ollut tiineenä jo kun on sen hankkinut niin eihän siitä voi olla kuin pari kuukautta aikaa.

        Ja kellä muuten olis oikeesti uskallusta alkaa operoimaan marsun peräsuolta kotona??? Jollain topsipuikolla ja keittiösaksillako??=)

        ostat omat ruuat? Jos raha on loppu niin miten sie sitte maksat omat ruokas? Jos raha pon loppu?!?


    • omistaja_

      marsu ei ole edelleenkää käyny lääkäris, mutta voi kuitenkin ihan hyvin. se on isokokoisin poikasista, virkein ja syö eniten, verrattuna muihin. ainoa ihmetys on vaan se peräpää, mutta ei se näytä sitä haittaavan. nyt olen saanut vatsan kovemalle sille, niin ei ole enää ripulia. ja kyllä buranaa voi pieniä määriä viikossa antaa, lievittää mahdollisia kipuja (jos niitä on) annan siis tabusta n. 1/5 osan raasteena maidonmukana 2krt vk:ssa, jonka eläinlääkäri neuvoi puhelimes. ja niile jotka ovat huolissaan laskuistani ym elämisestä, puhelinta en käytä, lasku tulee kerran 2kk ja n.15€. ruokaa en osta. haen ne roskista ja samoin eläimille ja perheelle.

      • köhinä

        Hyvä,että olet edes soittanut eläinlääkärille.. ihmettelen kyllä suuresti miten marsusi pärjää/kuinka kauan kyseisellä tavalla. Jos on tosiaan peräsuolesta osa ulkona, on tulehdusriski valtava.
        Toinen ihmetyksen aihe on tuo maidon mukana antamasi burana..marsuilla on kuitenkin aika herkkä vatsa ja ihmisellekkään ei suositella buranaa käytettäväksi esim.vatsakipuihin,koska on aika vahva lääke ja voi tehdä hallaa.
        Vaikka suuren osan ruuasta voi kyllä kauppojen roskiksista hakea, en kyllä ole kuullut koskaan maitotuotteita sieltä haettavan.
        Ja jos tosissaan miettii, kuinka vähän rahaa sinulla kuukaudessa menee (kirjoituksen perusteella), olisi kyllä varaa käyttää marsu lääkärissä. Tietääkseni Suomessa kenelläkään ei voi mennä niin huonosti ettei rahaa jostain saisi. No jokainen taaplaa tavallaan..hmm..


      • -veine

        Oikein marsuasiantuntija ollut liikkeellä, myös se "eläinlääkäri". Ei marsulle buranaa, se ei ole marsujen kipulääke. Metacam tai Rimadyl kylläkin on, ja niitä saa (myös puhelin-)reseptillä apteekista kunhan vain näkisi hieman vaivaa asian eteen. Toisekseen, marsu on HERBIVOORI, kasvinsyöjä, eikä sen ruokavalioon kuulu eläinperäisyydet kuten MAITO (eikä kananmuna, juusto, ei väriaineet, sokeri, muut lisäaineet..lemmikin ruokinnasta pitää olla hieman edes perillä jo ennenkuin sitä eläintä on hankkimassa). Eli kaikki mahdollinen on nyt tehty väärin: jätetty käyttämättä lääkärissä, annettu väärää lääkettä ja väärää ravintoa. Ja kaiken lisäksi, sairaalle marsulle pitää antaa TUPLAmäärä C-vitamiinia, eikä todellakaan vähentää sitä. Voi huoh minkälaiset "ihmiset" niitä eläimiä oikein ostaakaan, näille omistajille toivoo vain samaa kohtaloa ku lemmikeilleen, eli hyvin kivuliasta ja pitkällistä kuolemaa....

        Keskustelu on jo vanha ja tämä tosiaan näyttää hyvinkin paljon provolta, ei kukaan ihminen tee tällaista eläimelle eikä kyllä elä näin Suomessa. Mistä näitäkin vähä-älyisiä elämättömiä ihmisiä tänne sikiää, leikkimään tällaisilla asioilla. Eikö vanhemmat aikanaan opettaneet lapselleen mitään tapoja tai muuta? Hmph....


      • -veine

        Oikein marsuasiantuntija ollut liikkeellä, myös se "eläinlääkäri". Ei marsulle buranaa, se ei ole marsujen kipulääke. Metacam tai Rimadyl kylläkin on, ja niitä saa (myös puhelin-)reseptillä apteekista kunhan vain näkisi hieman vaivaa asian eteen. Toisekseen, marsu on HERBIVOORI, kasvinsyöjä, eikä sen ruokavalioon kuulu eläinperäisyydet kuten MAITO (eikä kananmuna, juusto, ei väriaineet, sokeri, muut lisäaineet..lemmikin ruokinnasta pitää olla hieman edes perillä jo ennenkuin sitä eläintä on hankkimassa). Eli kaikki mahdollinen on nyt tehty väärin: jätetty käyttämättä lääkärissä, annettu väärää lääkettä ja väärää ravintoa. Ja kaiken lisäksi, sairaalle marsulle pitää antaa TUPLAmäärä C-vitamiinia, eikä todellakaan vähentää sitä. Voi huoh minkälaiset "ihmiset" niitä eläimiä oikein ostaakaan, näille omistajille toivoo vain samaa kohtaloa ku lemmikeilleen, eli hyvin kivuliasta ja pitkällistä kuolemaa....

        Keskustelu on jo vanha ja tämä tosiaan näyttää hyvinkin paljon provolta, ei kukaan ihminen tee tällaista eläimelle eikä kyllä elä näin Suomessa. Mistä näitäkin vähä-älyisiä elämättömiä ihmisiä tänne sikiää, leikkimään tällaisilla asioilla. Eikö vanhemmat aikanaan opettaneet lapselleen mitään tapoja tai muuta? Hmph....


    • hemulinomistaja

      En oikeen ymmärrä, miksi jotkut (oikeastaan kaikki) ovat sinulle niin ilkeitä, ja käskevät hyvin suorasanaisesti ja ilkeästi antaa marsun pois. Jos sinulla ei ole rahaa, ymmärrän kyllä että toivoit voivasi hoitaa marsusi kotikonstein (meilläkin pyritään tosissaan välttämään superkalliita eläinlääkärimaksuja). Toivottavasti marsu voi nyt hyvin. :)

      • catitus81

        Uskokaa nyt pois; ko. henkilö on laittanut tuon viestin tänne provona. Ja sellaisena se pysyykin. Jos marsulla oikeasti on peräsuoli pullahtanut ulos niin se olisi jo tässä vaiheessa ollut jo jonkin aikaa kuollut. Tulehdus olisi edennyt nopeasti ja koska el. ei ole saanut minkään näköistä antibioottia niin se olisi jo kuollut tulehduksiin tai verenmyrkytykseen.

        Provoksi tämän vielä vahvistaa tuo viesti, että ruuat haetaan roskiksista, mikä nykyään on mahdotonta, koska kauppojen roskikset pitää nykyään olla lukkojen takana juuri tuollaisten dyykkareiden ja pulsujen takia.


      • totta--
        catitus81 kirjoitti:

        Uskokaa nyt pois; ko. henkilö on laittanut tuon viestin tänne provona. Ja sellaisena se pysyykin. Jos marsulla oikeasti on peräsuoli pullahtanut ulos niin se olisi jo tässä vaiheessa ollut jo jonkin aikaa kuollut. Tulehdus olisi edennyt nopeasti ja koska el. ei ole saanut minkään näköistä antibioottia niin se olisi jo kuollut tulehduksiin tai verenmyrkytykseen.

        Provoksi tämän vielä vahvistaa tuo viesti, että ruuat haetaan roskiksista, mikä nykyään on mahdotonta, koska kauppojen roskikset pitää nykyään olla lukkojen takana juuri tuollaisten dyykkareiden ja pulsujen takia.

        vaan on. aion viedä marsun eläinlääkärille kesällä jos pääsen vain jonnekkin kesätöihin, mutta nyt alkaa jo muutenkin mursulla menemään paremmin. mitä tahansa voi löytää kun kaupat heittävätkaikki tuoreet hieman ylipäiväset elintarvikkeet pois :)


      • catitus81
        totta-- kirjoitti:

        vaan on. aion viedä marsun eläinlääkärille kesällä jos pääsen vain jonnekkin kesätöihin, mutta nyt alkaa jo muutenkin mursulla menemään paremmin. mitä tahansa voi löytää kun kaupat heittävätkaikki tuoreet hieman ylipäiväset elintarvikkeet pois :)

        Minä voin sanoa suoraan, etten usko sanaakaan aloittajan teksteistä. Joten lopetan tämänkin aiheen seuraamisen. Bye bye.


      • hemulinomistaja
        totta-- kirjoitti:

        vaan on. aion viedä marsun eläinlääkärille kesällä jos pääsen vain jonnekkin kesätöihin, mutta nyt alkaa jo muutenkin mursulla menemään paremmin. mitä tahansa voi löytää kun kaupat heittävätkaikki tuoreet hieman ylipäiväset elintarvikkeet pois :)

        Minä uskon viestiketjun aloittajaa, enkä usko tämään olevan mitään provoa!


      • todella loukkaava!
        hemulinomistaja kirjoitti:

        Minä uskon viestiketjun aloittajaa, enkä usko tämään olevan mitään provoa!

        Minä olen koko päivän parkunut töissä ja kotona koska en kyennyt pelastamaan kaikkia keskospentueen jäseniä hoidoista huolimatta ja täällä vaan joku kertoo että marsulla saa vaikka suolet roikkua puhalla, mutta ei auteta.
        Eikä minullakaan ole viikkoon ollut senttiäkään rahaa vaikka olen töissä käyvä ihminen, mutta minä sentään osasin niellä ylpeyteni ja pyytää äidiltä rahaa lääkärikuluihin.
        Tämä keskustelu on asiaton ja loukkaava!
        Köyhyys ei oikeuta julmuuteen.
        Jos ei ole varaa hoitaa niin lopettamiseen on aina jokaisella varaa kun jättää ne perjantaikaljta ostamatta, tai sen nannapussin tai röökiaskin tai mikä kenenkin pakkomielle on, ei meillä opiskelijat rääsyissä kulje!


      • Aivan..
        todella loukkaava! kirjoitti:

        Minä olen koko päivän parkunut töissä ja kotona koska en kyennyt pelastamaan kaikkia keskospentueen jäseniä hoidoista huolimatta ja täällä vaan joku kertoo että marsulla saa vaikka suolet roikkua puhalla, mutta ei auteta.
        Eikä minullakaan ole viikkoon ollut senttiäkään rahaa vaikka olen töissä käyvä ihminen, mutta minä sentään osasin niellä ylpeyteni ja pyytää äidiltä rahaa lääkärikuluihin.
        Tämä keskustelu on asiaton ja loukkaava!
        Köyhyys ei oikeuta julmuuteen.
        Jos ei ole varaa hoitaa niin lopettamiseen on aina jokaisella varaa kun jättää ne perjantaikaljta ostamatta, tai sen nannapussin tai röökiaskin tai mikä kenenkin pakkomielle on, ei meillä opiskelijat rääsyissä kulje!

        Kamalaa! Tommonen eläinrääkkäys!!! Senki hullu kiduttaja!!!


      • kuollut.
        hemulinomistaja kirjoitti:

        Minä uskon viestiketjun aloittajaa, enkä usko tämään olevan mitään provoa!

        tämä poikanen tosiaan sitten kuoli siihen peräsuolen "purkaumaan". Keväällä. nyt olen 2krt vienyt marsuja kuopion eläinlääkäriin punkkien takia. kerran ihottuman takia ja kerran ulostusongelmien takia. loishäätö paransi punkit pois ja ihottumaan auttoi ihan normaali vauvanpeppuvoide. Marsu uros 2v jolla oli ulostusongelma kuoli kuitenkin siihen perseeseensä. elänlääkäri ei siis pysty edes auttamaan muulla tavalla kuin viemällä rahat, jos on syömis-ulostusongelmia eläimellä. Minä en saanut keväällä KENELTÄKÄÄN rahaa! en edes sossusta vaikka pyysin! Ymmärtäkää hyvät ihmiset, kaikki ei mene noin, kun kuvittelette! maailma on julma. Elämä on nykyään kiinni rahasta.


      • ...
        kuollut. kirjoitti:

        tämä poikanen tosiaan sitten kuoli siihen peräsuolen "purkaumaan". Keväällä. nyt olen 2krt vienyt marsuja kuopion eläinlääkäriin punkkien takia. kerran ihottuman takia ja kerran ulostusongelmien takia. loishäätö paransi punkit pois ja ihottumaan auttoi ihan normaali vauvanpeppuvoide. Marsu uros 2v jolla oli ulostusongelma kuoli kuitenkin siihen perseeseensä. elänlääkäri ei siis pysty edes auttamaan muulla tavalla kuin viemällä rahat, jos on syömis-ulostusongelmia eläimellä. Minä en saanut keväällä KENELTÄKÄÄN rahaa! en edes sossusta vaikka pyysin! Ymmärtäkää hyvät ihmiset, kaikki ei mene noin, kun kuvittelette! maailma on julma. Elämä on nykyään kiinni rahasta.

        Hyvä vain että, kuoli, kitui vain siellä. Anteeksi vain! Et varmaan itsekkään menisi lääkäriin jos suolesi olisivat pihalla, tulehtuneet ja ripuloisit?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe